  • 11. Data: 2011-03-29 13:32:48
    Temat: Re: CO2
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    root <r...@v...pl> napisał(a):

    > Ta apropos naszej dyskusji o emisji CO2. Tu można znaleźć porówanie emisji
    > na głowę w poszczególnych krajach:
    >
    > http://data.worldbank.org/indicator/EN.ATM.CO2E.PC
    > w 2007r
    > Polska ok 8.4tony
    > Niemcy - 9t
    > Finlandia - 12 t

    Odświeżyłem sobie trochę wiadomości o tzw. globalnym ociepleniu
    i myślę, że te dane kompletnie nie mają znaczenia, bo CO2 nie ma
    wpływu na ocieplenie. Wzrost stężenia CO2 jest tylko reakcją na
    wzrost temperatury powierzchni ziemi. O wszystkim decydują Słońce
    i promieniowanie kosmiczne.

    pozdr.
    sys29

  • 12. Data: 2011-03-29 13:40:51
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 29 Mar 2011 13:32:48 +0000 (UTC), sys29 napisał(a):

> [...]
    > wpływu na ocieplenie. Wzrost stężenia CO2 jest tylko reakcją na
    > wzrost temperatury powierzchni ziemi. O wszystkim decydują Słońce

    Ale abstrahując od tego, nie rozumiem dlaczego akurat Polska ma się
    ograniczać i ponosić konsekwencje cudzych win.

  • 13. Data: 2011-03-29 13:54:41
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "pm" <x...@w...pl> napisał w wiadomości
    > ?
    > albo produkcję przemysłową

    czyli biedniejszemu wiatr w oczy i ..... tak cwaniaki wymyślili:)

  • 14. Data: 2011-03-29 13:56:25
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik <a...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Gościu nie kompromituj się już, bo ręce opadają. Wytłumaczyłbym Ci, ale
    > znowu
    > wszystko poprzekręcacie nic nie rozumiejąc.

    spróbuj, może tym razem uda Ci się bez bełkotu

  • 15. Data: 2011-03-29 13:58:09
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    root <r...@v...pl> napisał(a):

    > Ale abstrahując od tego, nie rozumiem dlaczego akurat Polska ma się
    > ograniczać i ponosić konsekwencje cudzych win.

    Nawet nie wiem, co Ci odpisać, poza tym, że mnie to wkurwia ( zresztą
    Ciebie i pozostałych grupowiczów na pewno też ).

    pozdr.
    sys29

  • 16. Data: 2011-03-29 14:07:03
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik " sys29" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nawet nie wiem, co Ci odpisać, poza tym, że mnie to wkurwia ( zresztą
    > Ciebie i pozostałych grupowiczów na pewno też ).
    >
    > pozdr.
    > sys29

    No właśnie, miałem wrażenie że mamy różne zdania bo root mnie zjebał na
    dzien dobry tematu, a okazuje sie że są takie same:)

  • 17. Data: 2011-03-29 14:22:43
    Od: a...@v...pl

    > Użytkownik <a...@v...pl> napisał w wiadomości

    > spróbuj, może tym razem uda Ci się bez bełkotu

    Przy takiej inteligencji, to nawet dwu, trzy wyrazowe zdania nie pomogą.
    Musiałbym dołożyć jeszcze miganie, ale niestety warunki nie pozwalają.

  • 18. Data: 2011-03-29 14:26:02
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    skippy <m...@t...moon> napisał(a):

    > No właśnie, miałem wrażenie że mamy różne zdania bo root mnie zjebał na
    > dzien dobry tematu, a okazuje sie że są takie same:)

    Najbardziej przygnębiająca w obliczu tego gigantycznego przekrętu
    jest nasza kompletna bezradność. Normalny człowiek poza oddaniem
    głosu w kolejnych wyborach niczego nie może zmienić. A po wyborach
    może się okazać, że znowu UPR < 5% . Beznadziejny impas.

    pozdr.
    sys29

  • 19. Data: 2011-03-29 14:29:18
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Przy takiej inteligencji, to nawet dwu, trzy wyrazowe zdania nie pomogą.
    > Musiałbym dołożyć jeszcze miganie, ale niestety warunki nie pozwalają.

    "trzywyrazowe"

  • 20. Data: 2011-03-29 14:30:57
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > głosu w kolejnych wyborach niczego nie może zmienić. A po wyborach
    > może się okazać, że znowu UPR < 5% . Beznadziejny impas.

    ważne żeby jak najwięcej ludzi poznawało prawdę w tgo typu kwestiach
    ja nic innego nie jestem w stanie zrobić, bo żadnym działaczem czegokolwiek
    nigdy nie będę