  • 21. Data: 2011-03-29 14:58:27
    Temat: Re: CO2
    Od: " sys29" <s...@g...pl>

    skippy <m...@t...moon> napisał(a):

    > ważne żeby jak najwięcej ludzi poznawało prawdę w tgo typu kwestiach
    > ja nic innego nie jestem w stanie zrobić, bo żadnym działaczem
    czegokolwiek
    > nigdy nie będę

    To prawda. Dla mnie budująca jest aktywność na tej liście kilku
    prawdziwych liberałów ( szczególnie Twoja i totusa oraz czasem Endriu ).
    Nie mam pojęcia ilu ludzi śledzi toczone tutaj spory, ale ja np.
    wielokrotnie zostałem "zmuszony" przez Was do refleksji i korekty
    poglądów. Mam nadzieję, że dzięki tej grupie przybędzie w Polsce
    liberałów.

    pozdr.
    sys29

  • 22. Data: 2011-03-29 15:02:32
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 29 Mar 2011 16:07:03 +0200, skippy napisał(a):

    > Użytkownik " sys29" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > No właśnie, miałem wrażenie że mamy różne zdania bo root mnie zjebał na
    > dzien dobry tematu, a okazuje sie że są takie same:)
    Te ciągłe awantury z Tobą weszły mi w krew, że trudno mi się bez nich
    obejść ;)

  • 23. Data: 2011-03-29 15:11:06
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > Te ciągłe awantury z Tobą weszły mi w krew, że trudno mi się bez nich
    > obejść ;)

    Ciekawe do czego byśmy doszli, gdybyśmy sobie tylko wszycy przytakiwali :)

  • 24. Data: 2011-03-29 16:17:03
    Od: Lucky <l...@v...pl>

    On 29/03/2011 15:58, sys29 wrote:

    > wielokrotnie zostałem "zmuszony" przez Was do refleksji i korekty
    > poglądów. Mam nadzieję, że dzięki tej grupie przybędzie w Polsce
    > liberałów.

    To tak jak ja. Rzadko pisze, ale czytam.

  • 25. Data: 2011-03-29 16:44:01
    Od: a...@v...pl

> [...]

    > wielokrotnie zostałem "zmuszony" przez Was do refleksji i korekty

    > poglądów. Mam nadzieję, że dzięki tej grupie przybędzie w Polsce

    Hi, hi, ha, ha, ha (-::-)(-::-)Nie liczyłbym na to i na całe szczęście, bo
    musiałbym sobie w łeb strzelić. Wybacz im Panie, bo nie wiedzą co czynią.

  • 26. Data: 2011-03-29 18:09:28
    Od: "pm" <x...@w...pl>

    ?

    > Eeee no jak to tak, to by oznaczalo ze bogatszy moze truć wiecej a
    > biedniejszy mniej ;)

    oczywiście przecież o to chodzi
    zresztą nie wiem jak są liczone kwoty
    ale naliczenia na PKB wydają sie stosowe bo promuje sprawniejszą energetykę
    naliczanie na łeb natomiast kreuje rynki od których bogaci mogliby odkupić
    limity - może taki jest cel?

  • 27. Data: 2011-03-29 18:14:59
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 29 Mar 2011 18:44:01 +0200, a...@v...pl napisał(a):

    > Hi, hi, ha, ha, ha (-::-)(-::-)Nie liczyłbym na to i na całe szczęście, bo
    > musiałbym sobie w łeb strzelić. Wybacz im Panie, bo nie wiedzą co czynią.

    A coż się tak podniecasz. Nasi liberałowie będą mieli powyżej 5%. I co
    dalej? Z PSLem zrobią koalicję? Stety albo niestety UPR deczko przegina.
    Ludzie nie lubią przegięć, terapii szokowych itp. ekscesów. Z drugiej czy
    to dobrze, że wygrają znowu ciamajdy (a może po prostu cwaniaczki),
    posłusznie wykonujące polecenia KE? Jaki masz wybór? Co możesz zrobić zeby
    wprowadzać swoje idee?
    Nie wszyscy nadają się na polityków. Co ma zrobić sys albo totus albo
    skippy? Co mają zrobić zwykli ludzie nie zajmmujący się polityką, gdy widzą
    cały ten bananowy kraj?

  • 28. Data: 2011-03-29 18:15:00
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "pm" <x...@w...pl> napisał w wiadomości

    >... naliczenia na PKB wydają sie stosowe bo promuje sprawniejszą energetykę
    > naliczanie na łeb natomiast kreuje rynki od których bogaci mogliby odkupić
    > limity - może taki jest cel?

    Pardoks polega głównie na tym, że limity co2 obowiązują ułamek państw
    świata.
    Z tego ułamka część płaci pozostałej części.

    Natomiast kwestią zasadniczą jest, oprócz ewentualnego kłamstwa co do co2,
    że Niemcy w czasie ww2 zabili nam 6 mln obywateli, przeorali Polskę wszerz i
    wzdłuż, następnie alianci oddali nas na 50 lat w sowieckie władanie, po czym
    teraz oni wszyscy mówią - jesteście zacofani, palicie węglem - płaćcie nam
    za karę.

  • 29. Data: 2011-03-29 18:24:22
    Od: "pm" <x...@w...pl>

> [...]
    co2,
    > że Niemcy w czasie ww2 zabili nam 6 mln obywateli, przeorali Polskę wszerz

    no to sie wie
    ale nie wiem czy przed przeoraniem byliśmy w awangardzie europy (?)

    ?następnie alianci oddali nas na 50 lat w sowieckie władanie

    ale zamiast ziem wschodnich dostaliśmy zachodnie -=czym sie różnią jedne od
    drugich widać np. po mapce kolejowej w wagonach pkp.

    , po czym
    > teraz oni wszyscy mówią - jesteście zacofani, palicie węglem - płaćcie nam
    > za karę.

    no to sprawa jasna
    fajnie ze usa sie na wszystkie kwoty i inne kioto wypina
    a jak przyroda naprawdę klęknie to się wymusi zero emisji jakimiś
    lotniskowcami ;-)

  • 30. Data: 2011-03-29 18:25:18
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 29 Mar 2011 20:09:28 +0200, pm napisał(a):

> [...]
    > naliczanie na łeb natomiast kreuje rynki od których bogaci mogliby odkupić

    No właśnie też ciekawy jestem jak są dokładnie liczone? Chyba masz rację ze
    na PKB. Bo gdy coś tam słuchałem w TV, to mówiono o limitach
    odpowiadających "potrzebom gospodarek". To by można interpretować jako PKB.
    Jeśli tak naprawdę jest, to nie musiałeś mi tego mówić. ;(