  • Data: 2006-06-14 21:30:34
    Temat: CREDIT NOTE - co to jest ??
    Od: InDesign Scripts <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    korzystam z niemieckiego serwisu posredniczacego w sprzedazy oprogramowania
    do tej pory - oni wystawiali faktury w moim imieniu - tzn. ja bylem jako
    sprzedawca a klient docelowy jako odbiorca - i dostawalem kopie takiej
    faktury, oddawalem ja do ksiegowosci i wszystko bylo OK
    od 1 V 2006 zmienili zasady - tzn. teraz tak jakby oni kupuja ode mnie i
    sprzedaja dalej jako oni - komis ??
    przyslali mi CREDIT NOTE - jako summary za miesiac maj - jak mam to
    teraz zaksiegowac ?? jak mam to traktowac ?? mam im wystawic fakture ??
    kwota jest po potraceniu ich prowizji i z 0% VAT (Tax exempt in
    accordance with the 6th EU Directive (EC77/388) Articles 8(1)(a), 21(1)(b).)

    bo moje programy - tak jakbym dawal im je w komis ... wiec moze trzeba
    by isc w tym kierunku ??

    a moze wystawie "fakture w proznie" ?? ;)
    ze niby cos im sprzedaje ale nie bede jej im wysylal ??
    tylko po to, zeby miec slad w papierach ??
    bo poza CreditNote - dostalem zestawienie co i komu "sprzedalem" wiec
    wiem co oni kupili ode mnie ;)

    z gory dziekuje za pomoc
    robin

    ps.
    co prawda im tez zadalem pytanie jak mam to traktowac - ale moze ktos
    powie mi jak to sie je z naszej strony ;)