  • 1. Data: 2009-11-04 10:50:22
    Temat: Cena rzecza wzgledna jest
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    ---Cytat---
    Pitera i Grad mylili się w sprawie PAN

    Prokuratura nie dopatrzyła się przestępstwa przy sprzedaży działki przez
    Polską Akademię Nauk. O nieprawidłowościach alarmowali minister skarbu i
    pełnomocnik rządu ds. walki z korupcją

    Prokuratura Okręgowa w Ostrołęce umorzyła 23 października śledztwo w
    sprawie sprzedaży przez PAN działki na warszawskim Mokotowie.
    ---Koniec---

    Ja też się myliłem, ale w takim towarzystwie to nie wstyd :)

    PAN jak wiadomo jest bogatą instytucją, a kto zabroni bogatemu tanio
    sprzedać swoją własność !

    PS
    Pisałem o tym w kontekście pewnej pani wiceminister tak fachowej, że ma
    pewną pracę niezależnie czy u władzy jest SLD czy też PO.

  • 2. Data: 2009-11-04 10:58:41
    Temat: Re: Cena rzecza wzgledna jest
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Pisałem o tym w kontekście pewnej pani wiceminister tak fachowej, że ma
    > pewną pracę niezależnie czy u władzy jest SLD czy też PO.

    Oooo tu kpisz z prokuratury.
    Bardzo dobrze, wg wytycznych, interpretujemy dowlny fakt pod tezę.
    Skąd to znasz Basiu?