  • 41. Data: 2002-08-01 07:50:39
    Temat: Re: Pan Jewuła sam jest chamem !!!!
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Jul 31, 2002 at 08:34:29PM +0200, y...@p...onet.pl wrote:

    > 1) Nie podoba się to zmień bank

    Pewnie to zrobi.

    > 2) Dla potężnego banku jesteś nikim, złym klientem i wichrzycielem

    A, skad wiesz? Pracujesz w wbk?

    > 3) Jako niemyślącemu wybaczam, że nie wiesz, iz niektórych informacji nie
    > udziela się przez telefon. To sa procedury bankowe.

    Niektorych moze tak. Ale uzasadnij nieudzielanie imienia i nazwiska
    jako procedure bankowa.

    > 4) Sam fakt, że za coś takiego chciałbyś wywalić bankowca z pracy, świadczy że
    > jesteś hieną pracowniczą i tempakiem. Bezdusznym i złym człowiekiem.

    Tak! Ksieza na ksiezyc!

    > 5) Najlepiej wyjedź z Polski

    A to wcale nie jest zly pomysl. Biorac pod uwage ze banki finansuja
    upadajace stocznie (tzn. mimo ze wiadomo ze dno z tego wiaderka sie
    juz oberwalo to i tak pakuja tam kase) a nie traktuja klientow
    (np. zwyklej DG) _podobnie_ to pomysl naprawde nie jest zly.

    --

    --w

  • 42. Data: 2002-08-01 07:57:09
    Od: "Przemysław 'Pshemekan' Płaskowicki" <p...@p...name>

    y...@p...onet.pl <y...@p...onet.pl> napisał (vide:

> [...]
    > świadczy że jesteś hieną pracowniczą i tempakiem. Bezdusznym i złym
    > człowiekiem. 5) Najlepiej wyjedź z Polski

    [FUT: poster]

    Jeżeli koledze Jewuła można (ewentualnie) wybaczyć zacietrzewienie w
    swoich postach, to Twój post -- szanowny anonimowy przedpiszco -- jest
    (zwłaszcza w temacie) zwykłym atakiem personalnym. Jestem głęboko
    przekonany, że nikt nie będzie odpowiadał na ten post na grupie -- temat
    został już wyczerpany, a jeżeli ktoś czerpie niezdrową przyjemność z
    obrażania innych to może to robić przy pomocy poczty.

    Pozdrawiam,

    --
    Przemysław 'Pshemekan' Płaskowicki

  • 43. Data: 2002-08-02 01:53:56
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) writes:

> [...]
    > juz oberwalo to i tak pakuja tam kase) a nie traktuja klientow
    > (np. zwyklej DG) _podobnie_ to pomysl naprawde nie jest zly.

    Fakt, niestety. Tylko trzeba dobrze wybrac miejsce. Irlandia? Mili ludzie,
    a to jedna z najwazniejszych rzeczy.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 44. Data: 2002-08-02 12:08:02
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Aug 02, 2002 at 03:53:56AM +0200, Krzysztof Halasa wrote:

    > Fakt, niestety. Tylko trzeba dobrze wybrac miejsce. Irlandia? Mili ludzie,
    > a to jedna z najwazniejszych rzeczy.

    I pomyslec ze wystarczylo do wspomnianej irlandi wpuscic intela i od
    razu sie im poprawilo ...

    --

    --w

  • 45. Data: 2002-08-02 16:59:03
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) writes:

    > I pomyslec ze wystarczylo do wspomnianej irlandi wpuscic intela i od
    > razu sie im poprawilo ...

    To chyba niezupelnie tak. Najbardziej to im sie chyba poprawilo ze
    wzgledu na niskie podatki.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 46. Data: 2002-08-02 22:49:02
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Aug 02, 2002 at 06:59:03PM +0200, Krzysztof Halasa wrote:

    > To chyba niezupelnie tak. Najbardziej to im sie chyba poprawilo ze
    > wzgledu na niskie podatki.

    Alez jedno _naprawde_ jest z drugim zwiazane ;-)

    --

    --w

  • 47. Data: 2002-08-03 12:33:42
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    > Alez jedno _naprawde_ jest z drugim zwiazane ;-)

    Tak, ale niskie podatki sa przyczyna a nie skutkiem, zas Intel jest
    tylko jednym z wielu.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 48. Data: 2002-08-04 22:20:59
    Temat: Re: BZWBK itd...
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > To dla mnie zbyt "glebokie" i chyba raczej nie pojme twych "wywodow" wiec
    > mojej strony tylko jeden punkt dla ciebie:

    Hi, hi - yamahaa to znany wywrotowiec bijacy w burzuazyjnych nierobow. Swego
    czasu co kilka dni puszczal ciekawe teksty na pl.praca.dyskusje ;)))

    On tak ma.

  • 49. Data: 2002-08-04 22:23:41
    Temat: Re: Centrala BZWBK - gdzie zlozyc skarge?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Rozumiem, ze masz na drzwiach taryfikator:

    eee?
    Ja na drzwiach mam tylko imie i nazwiisko + pod spodaem - ;) zgadnijcie co??
    :)

    > stan konta > 1mln.zl - kawka i ciastko,
    > stan konta > 100.000zl - mineralna,
    > stan konta - 1000zl - nie zawracac glowy?
    >
    > Gratuluje podejscia.

    Fakt, faktem, ze kazdy klient niezaleznie od tego ile ma na koncie chcialby
    byc traktowany jak panisko. Ale prawda jest taka, ze lepiej skoncentrowac
    sie na tych 20% i miec zyski nizli zachowac jednego (i tak wiecznie
    niezadowlonego) golodupca.

    Przykre ale prawdziwe. Pozostaje tylko znalezc sie w tym lepszym gronie
    ;))))