  • 1. Data: 2002-07-30 09:31:45
    Temat: Centrala BZWBK - gdzie zlozyc skarge?
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    Moze ktos zna telefon do Dzialu Kadr,
    czy innego zajmujacego sie kontrola presonelu BZWBK?

    Zostalem bardzo niemilo potraktowany przez CHAMA
    w krakowskim oddziale tego banku i chce zlozyc skarge.

    Niestety www banku w tej chwili nie dziala.

    Moze ktos zna odpowiedni numer telefonu?

    --
    studio QbA Jakub Jewuła
    skanowanie filmów do 6x9cm - http://www.skanowanie.com.pl

  • 2. Data: 2002-07-30 09:35:22
    Temat: Re: Centrala BZWBK - gdzie zlozyc skarge?
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w krakowskim oddziale tego banku i chce zlozyc skarge.
    >
    > Niestety www banku w tej chwili nie dziala.
    >
    > Moze ktos zna odpowiedni numer telefonu?

    Moze na poczatku do jego przelozonego na miejscu w oddziale?

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2002-07-30 09:39:13
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Moze na poczatku do jego przelozonego na miejscu w oddziale?

    Nie. Chce zeby gnojka wylali z pracy!

  • 4. Data: 2002-07-30 09:52:43
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

    "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> wrote in message

    > Nie. Chce zeby gnojka wylali z pracy!

    i sądzisz, że przez skargę jednego niezadowolonego klienta zwolnią człowieka
    z pracy i skażą jego rodzinę na niepewny los ?????

    a może napisz co ci cię tak nie spodobało w jego zachowaniu ? czy może nie
    powiedział "dzień dobry" kiedy wszedłeś do oddziału ?

    może człowiek miał po prostu zły dzień i miał dość klientów, którzy
    przychodzą z dziwnymi problemami.

    opisz sytuację to podpowiemy gdzie skierować skargę za "niemiłe
    potraktowanie"

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 5. Data: 2002-07-30 10:15:27
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > i sądzisz, że przez skargę jednego niezadowolonego klienta zwolnią
    człowieka
    > z pracy i skażą jego rodzinę na niepewny los ?????

    Taka mam wlasnie nadzieje.

    > a może napisz co ci cię tak nie spodobało w jego zachowaniu ? czy może nie
    > powiedział "dzień dobry" kiedy wszedłeś do oddziału ?

    W oddziale dopiero bede...

    Bankomat BZWBK zjadl moja karte - nie przez moja pomysle,
    tylko z powodu jakiejs awarii. Pieniadze chciala wyplacic dziewczyna.

    Podeszla do oddzialu gdzie udzielili jej informacji, ze nie bedac
    wlascicielem konta nic nie zalatwi. To jest ok.
    Wziela numer telefonu i weocia do firmy.

    Zadzwonilem do oddzialu, wyjasnilem o co chodzi,
    przelaczono mnie do CHAMA.

    Wyjasnilem ponownie o co chodzi i poprosilem, rozumiejac
    ze wydobycie karty troche potrwa poprosilem o informacje
    kiedy bede mogl karte odebrac.

    Jasnie Pan oznajmil, ze z celu dowiedzenia sie kiedy moge
    odebrac karte musze STAWIC SIE W BANKU!
    Na moja kilkukrotna prosbe o informacje kiedy moge
    odebrac karte, poparta stwierdzeniem, ze wlasnie pracuje
    i nie mam zamiaru marnowac cennego czasu na wycieczki
    do banku uslyszalem, ze czas tego Pana tez jest cenny
    i nie udzieli mi takiej informacji!
    Zeby sie tego dowiedziec musze zostawic prace i isc do banku!

    Czy tylko mi wydaje sie to dziwne?

    Pomijam fakt, ze CHAM nie raczyl sie przedstawic
    i nazwisko podal dopiero po kilkukrotnym rzadaniu.

    > może człowiek miał po prostu zły dzień i miał dość klientów, którzy
    > przychodzą z dziwnymi problemami.

    To niech sie zwolni z pracy.
    Bedzie mial caly dzien na spacery i wyluzowanie sie.

    > opisz sytuację to podpowiemy gdzie skierować skargę za "niemiłe
    > potraktowanie"

    Poprosze.

  • 6. Data: 2002-07-30 10:27:53
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@USUN_SPAMpiotrorzechowski.com>

> [...]
    > i nie mam zamiaru marnowac cennego czasu na wycieczki
    > do banku uslyszalem, ze czas tego Pana tez jest cenny

    tobie się nie chciało nigdzie chodzić, a jemu miało się chcieć ? dlaczego ?
    poza tym dlaczego miał udzielać informacji nie wiedząc komu udziela ?

    > Pomijam fakt, ze CHAM nie raczyl sie przedstawic
    > i nazwisko podal dopiero po kilkukrotnym rzadaniu.

    :) tak myślałem

    mnie też wkurza, że ludzie odbierając służbowe telefony nie przedstawiają
    się, ale dlaczego od razu nazywać takiego człowieka CHAMEM

    > To niech sie zwolni z pracy.
    > Bedzie mial caly dzien na spacery i wyluzowanie sie.

    no tak - a pieniążki to nazbiera w parku z datków :)

    > Poprosze.

    Ja napisałbym do dyrektora tego oddziału z prośbą o:

    1) objaśnienie procedury odzyskiwania kart "pożartych przez bankomat"
    2) pouczenie pracowników, aby udzielając informacji nie byli oporni przy
    podawaniu nazwisk
    3) objaśnienie procedury uzyskiwania w TYM ODDZIALE informacji

    dodatkowo napisałbym, że jestem zadowolony z obsługi, a tego typu incydenty
    jedynie psują opinię o banku

    na dole napisałbym, że kopię pisma przesłałem również na adres:

    Centrali Banku Zachodniego WBK SA
    Wrocław, ul. Rynek 9/11, 50-950 Wrocław

    Takie pismo złożyłbym w oddziale banku prosząc pracownika o zrobienie
    kserokopii i potwierdzenie przyjęcia pisma.

    Sądzę, że to powinno wystarczyć do "pouczenia" pracownika

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 7. Data: 2002-07-30 10:32:46
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > tobie się nie chciało nigdzie chodzić, a jemu miało się chcieć? dlaczego?

    Roznica polega na tym, ze on jest wlasnie od udzielania informacji.
    Ja jestem jego Klientem wiec place mu pensje.

    > poza tym dlaczego miał udzielać informacji nie wiedząc komu udziela ?

    Jesli taka jest procedura to ma powiedziec "nie udzielamy informacji
    przez telefon ze wzgledow bezpieczenstwa czy innych",
    a nie ze jego czas jest zbyt cenny dla mnie (sic!).

    > mnie też wkurza, że ludzie odbierając służbowe telefony nie przedstawiają
    > się, ale dlaczego od razu nazywać takiego człowieka CHAMEM

    Nie CHAM mowi "dzien dobry, Kowalski czym moge sluzyc".

    > no tak - a pieniążki to nazbiera w parku z datków :)

    Jak sie pewnie domyslisz jest mi to obojetne.

    > Ja napisałbym do dyrektora tego oddziału z prośbą o:

    Tak <> zrobie.

  • 8. Data: 2002-07-30 10:49:00
    Od: "Slawomir Tobis" <u...@t...pl.nothing>

    Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote:

    > Roznica polega na tym, ze on jest wlasnie od udzielania informacji.
    > Ja jestem jego Klientem wiec place mu pensje.

    To... chyba dużo masz tych pieniążków na koncie? :->>>

    BP, NMSP

    <Slawomir 'at' Tobis . pl >

  • 9. Data: 2002-07-30 12:11:42
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > To... chyba dużo masz tych pieniążków na koncie? :->>>

    To po pierwsze nie Twoj interes :), po drugie nie ma znaczenia.

  • 10. Data: 2002-07-30 14:33:18
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > To po pierwsze nie Twoj interes :), po drugie nie ma znaczenia.

    Ma, ma znaczenia. 20% klientow dostarcza 80% dochodu (a w bankowosci ponoc
    nawet 7% ;)