eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCentrum Telefoniczne - Raiffeisen BankCentrum Telefoniczne - Raiffeisen Bank
  • Data: 2004-06-26 20:32:47
    Temat: Centrum Telefoniczne - Raiffeisen Bank
    Od: "wojtas_z_lublina" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Hej,

    miałem małe wątpliwości co do wyciągu z KK. Zadzwoniłem do Centrum
    Telefonicznego, wklepałem PIN i połączyłem się z agentem. Ten zadał mi
    dodatkowe pytania (nazwisko, ble ble ble) i pogadałem sobie nt. moich
    problemów. Niby wszystko w porządku, ale zapytałem też o saldo .... i
    okazał się, że Gość miał przed sobą historię innej karty. Nie moją!!!

    Po co ja się autoryzuję przy połączeniu? Po co Agent pytał się o różne
    moje dane? I tak miał przed sobą kogoś innego...

    Chyba zmieniam swój światopogląd co do bezpieczeństwa kanałów
    telefonicznych...

    pozdr
    Wojtas


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 29.06.04 09:35 blad

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1