  • 1. Data: 2005-01-03 09:02:31
    Temat: Ceny przelewów do krajów Unii
    Od: "Chris S." <r...@w...pl>

    Czy - zgodnie z jakimś tam rzoporządzeniem -
    banki wprowadzają od 2005 r. ceny przelewów do krajów Unii
    takie, jak przelewów krajowych?
    Wiecie coś na ten temat?
    Pzdr

  • 2. Data: 2005-01-04 10:30:53
    Temat: Re: Ceny przelewów do krajów Unii
    Od: "prąciek" <w...@g...pl>

    Na razie DB24 PL przygotowuje system komputerowy do połączenia z DB24 DE.
    Obecnie min opłata za przelew pomiędzy tymi bankami 90 zł hehe!

  • 3. Data: 2005-01-04 15:50:20
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <crb1om$j4d$1@atlantis.news.tpi.pl>, r...@w...pl says...
    > Czy - zgodnie z jakimś tam rzoporządzeniem -
    > banki wprowadzają od 2005 r. ceny przelewów do krajów Unii
    > takie, jak przelewów krajowych?
    > Wiecie coś na ten temat?
    > Pzdr

    Planowane produkcyjne uruchomienie EuroElixiru 8 Marca 2005

    AP

  • 4. Data: 2005-01-04 18:18:39
    Od: "MarSzal" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Chris S." <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy - zgodnie z jakimś tam rzoporządzeniem -
    > banki wprowadzają od 2005 r. ceny przelewów do krajów Unii takie, jak
    przelewów
    > krajowych?

    Kredyt Bank juz wprowadził zbliżone - nazywa się to Europrzelew czyli
    przelew do Unii spełniający STP (kwota do 12500 EUR, rachunek odbiorcy w
    formacie IBAN oraz SWIFT banku docelowego, bez kosztów OUR) kosztuje 10 PLN
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2005-01-04 20:40:31
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Mon, 3 Jan 2005 10:02:31 +0100, "Chris S." <r...@w...pl> wrote:

    >Czy - zgodnie z jakimś tam rzoporządzeniem -
    >banki wprowadzają od 2005 r. ceny przelewów do krajów Unii
    >takie, jak przelewów krajowych?

    Ostatnio bardzo ładnie wytłumaczyła mi to pani z infolinii multibanku
    (nawet do mnie trafiło niestety).
    Cena przelewu do krajów unii (konkretnie tych posługujących się euro)
    juz jest taka sama jak cena przelewu po polsce. Tylko że do unii nie
    wysyłasz złotówek, ale euro, więc cena przelewu jest taka sama jak
    przelewu w euro robionego w polsce (i tak w każdym banku inna).
    I czy będę chciał wysłać z multibanku kasę do niemiec czy do WBK dwie
    ulice dalej - zapłacę tyle samo.
    Przykre - znowu znaleźli furtkę

  • 6. Data: 2005-01-05 09:08:05
    Od: "Chris Es" <r...@w...pl>

> [...]
    > przelewu w euro robionego w polsce (i tak w każdym banku inna).
    > I czy będę chciał wysłać z multibanku kasę do niemiec czy do WBK dwie
    No - tak nie bardzo. Ja się liczę z różnymi kursami EUR.
    Ale koszty dodatkowe takowego przelewu! Np. BZWBK bierze słono, oj słono!
    Np. PKO BP - może być ryczałt, ale to zawsze - 45 zł.

  • 7. Data: 2005-01-05 13:12:21
    Od: "PrzemB" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MarSzal" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    | przelew do Unii spełniający STP (kwota do 12500 EUR, rachunek odbiorcy w
    | formacie IBAN oraz SWIFT banku docelowego, bez kosztów OUR) kosztuje 10

    KB wysyła do KBC, a pózniej KBC rozsyła po Europie ??

    Pozdr
    PrzemB

  • 8. Data: 2005-01-05 14:53:39
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <crgp3j$3db$1@news.onet.pl>, p...@p...onet.pl
    says...

    > Użytkownik "MarSzal" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > PLN
    > |

    > KB wysyła do KBC, a pózniej KBC rozsyła po Europie ??

    Do momentu wejscia do systemu STEP2 kazdy korzysta ze swoich bankow
    korespondentow. Po pelnym uruchomieniu "punktem styku" bedzie NBP

    AP

  • 9. Data: 2005-01-05 18:24:12
    Od: "swiatowid" <s...@n...pl>

    > Do momentu wejscia do systemu STEP2 kazdy korzysta ze swoich bankow
    > korespondentow. Po pelnym uruchomieniu "punktem styku" bedzie NBP

    taaa ? a niby skąd ta informacja ?
    każdy bank może mieć taki punkt styku jaki zechce.
    Zobacz np. http://www.abe.org/Step2/Participants.htm jest tam sporo banków,
    które mają swoje polskie córki.

  • 10. Data: 2005-01-05 19:56:05
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <crhbcb$44k$3@atlantis.news.tpi.pl>, s...@n...pl
    says...

    > taaa ? a niby skąd ta informacja ?
    > każdy bank może mieć taki punkt styku jaki zechce.
    > Zobacz np. http://www.abe.org/Step2/Participants.htm jest tam sporo banków,
    > które mają swoje polskie córki.

    Nie... no oczywisci, ze kazdy bank moze. Wiaze sie to jednak z kosztami
    a o ile mi wiadomo tylko NBP wystapilo o to. Ale fakt, ze moga byc inne
    bank

    AP