  • 1. Data: 2010-03-30 21:51:02
    Temat: Ciekawa propozycja sprzedaży akcji PGE
    Od: "poldek_42m" <o...@g...pl>

    Mam do sprzedania duży pakiet akcji pracowniczych z grupy BOT - Bełchatów,
    Opole, Turów
    czyli m.in. Elektrownia Turów, Kopalni Węgla Brunatnego Turów. Są to akcje
    przed konwersją na PGE.
    Atrakcyjna cena, spore możliwości negocjacji. Szczegóły dot. akcji prześlę
    zainteresowanym mailem.
    oslika (malpa) gazeta.pl

  • 2. Data: 2010-03-31 07:33:34
    Temat: Re: Ciekawa propozycja sprzedaży akcji PGE
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    poldek_42m (<o...@g...pl>) ma odwage pisac:
    /ciach/

    NTG

  • 3. Data: 2010-03-31 07:43:25
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "poldek_42m" <o...@g...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > przed konwersją na PGE.
    > Atrakcyjna cena, spore możliwości negocjacji. Szczegóły dot. akcji prześlę

    Ja w tej propozycji nie widzę niczego ciekawego.

    A jak już używasz hasła "atrakcyjna cena", to wypadałoby napisać cenę
    wywoławczą.

  • 4. Data: 2010-03-31 15:45:39
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 31 Mar 2010 09:43:25 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Ja w tej propozycji nie widzę niczego ciekawego.
    >
    > A jak już używasz hasła "atrakcyjna cena", to wypadałoby napisać cenę
    > wywoławczą.

    Przy takim podejściu do sprawy, to cena, pewnie jest jak najbardziej
    atrakcyjna, ale dla sprzedającego.

    Xenocide

  • 5. Data: 2010-03-31 16:03:11
    Temat: Re: Ciekawa propozycja sprzeda?y akcji PGE
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-03-30 23:51, poldek_42m pisze:
    > Mam do sprzedania du?y pakiet akcji pracowniczych z grupy BOT - Be?chatów,
    > Opole, Turów
    > czyli m.in. Elektrownia Turów, Kopalni Wegla Brunatnego Turów. S? to akcje
    > przed konwersj? na PGE.
    > Atrakcyjna cena, spore mo?liwo?ci negocjacji. Szczegó?y dot. akcji prze?le
    > zainteresowanym mailem.
    > oslika (malpa) gazeta.pl

    To jest rozumiem publiczna oferta? A KNF wie?
    Bo tymi co sprzedawali na Allegro podobno prokuratura się interesuje.

  • 6. Data: 2010-03-31 17:55:03
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Gdzieś ostrzegali, że takie ogłoszenia są zabronione.