  • 1. Data: 2010-03-30 21:07:34
    Temat: Kupno mieszkania z kredytem walutowym
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    Planuje zakup mieszkania na rynku wtornym. Obecny wlasciciel ma na nie
    kredyt w CHF. Tez bede bral kredyt na ten zakup. Jak zrobic najlepiej by
    wszytsko poszlo bez problemow. Wedlug mnie to moj kredyt w czesci
    pojdzie bezposrednio do banku obecnego wlasciciela na splate jego
    zadluzenia a reszta do niego. I tutaj pojawia sie kolejne pytanie jak
    splacic zadluzenie w banku obecnego wlasciciela. Gdyby byly zlotowki to
    wiadomo ile trzeba wyslac a w przypadku CHFow to chyba nie wiadomo
    dokaldnie po jakim kursie. Moznaby wyslac w CHFach ale kredyt jest tylko
    denominowany i splacany w PLNach. Jakie macie z tym doswiadczenia i
    sprawdzone rozwiazania? Chce sie przygotowac do rozmowy z doradca :)

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 2. Data: 2010-03-31 06:08:12
    Temat: Re: Kupno mieszkania z kredytem walutowym
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    Marcin pisze:
> [...]
    > denominowany i splacany w PLNach. Jakie macie z tym doswiadczenia i
    > sprawdzone rozwiazania? Chce sie przygotowac do rozmowy z doradca :)

    a nie chcesz przejąć kredytu po poprzednim właścicielu?
    sprawdź, może jego warunki są lepsze niż to co możesz dostać teraz...

    --
    pozdrawiam
    RobertS