  • 101. Data: 2009-03-07 05:37:43
    Temat: Re: Ciekawostka - Rostowski.
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > nie
    > w ogóle to cienki dowcip i ściema; ale rozumiem, ok.

    To nie jest bynajmniej żaden dowcip.....

    Endriu

  • 102. Data: 2009-03-07 09:40:27
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > P.S. Z resztą twojej wypowiedzi ogólnie się zgadzam (pomimo małych
    > wątpliwości), i nie ma zamiaru wchodzić w polemikę ani upierać się przy
    > swoich gdyż dysponuje zbyt małą ilością informacji.
    >
    > EOT
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriu.

    Endriu, dlatego mnie to zgrzało, bo zarówno Tusk, jak i Kaczory są ludźmi NIE
    DO KUPIENIA... gdyby komuś z nich ktoś jak Pęczakowi zaoferował mercedesa eskę
    z firaneczkami to usłyszałby a na ch... mi to... tych ludzi można nie znosic,
    ale nie da się powiedziec o nich że są łąpówkarzami czy złodziejami, każdy z
    nich jest na swój sposób państwowcem...

  • 103. Data: 2009-03-07 09:50:59
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > A na jaki okres ?.

    Bezterminowo.

    Anatol

  • 104. Data: 2009-03-07 10:49:35
    Od: fatso <f...@n...com>

    viper wrote:

    viper, bardzo sie ciesze ze nie chcesz mnie bijac bez powodu.
    Zauwaz, ze ja nie tylko twoich rodakow biore pod obcas ale tez
    moje dowcipasy pod adresem Grubych Gieldowych Zydow zostaly
    zauwazone i poszedl donos( w USA) do mojego owczesnego ISP
    czyli ntlworld.com Mossad czuwa!
    Faceci pofatygowali sie nawet wyslac mi ze Stanow list ostrzegawczy
    snail mailem, gdzie byly wydruki moich inkryminujacych wypowiedzi
    na tej grupie.
    Podobno to jakis sfrustrowany zydek z Texasu, z zawodu naprawiacz
    telewizorow, tak mnie zalatwil. A poniewaz moje gremium kontroli zawodowej
    potrafi powziac tzw "dim view" antysemickich eksesow, nie baczac na moje
    zapewnienia ze sam jestem Honorowym Zydem, musialem wiec skulic uszy po
    ryju.

    Jedynie Wieki Xiaze Litewski Lukaszka moze liczyc na moja wyrozumialosc,
    na fakt
    ze pomine jego grzeszki. Lukaszka oparl sie czarnej suce z Alabamy,
    ktora usilowala go zniszczyc.
    Nie dal sie pozrec kacapom, zrecznie lawiruje. Wychodzi na moje dzisiaj,
    ze to jest Ksiaze rodem
    z traktatu o wladzy Makiawela, heros prawdziwy.

    fatso

  • 105. Data: 2009-03-08 08:05:06
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    > ze to jest Ksiaze rodem
    > z traktatu o wladzy Makiawela, heros prawdziwy.

    Powiem ci Fatso że ja też go szanuje za twardę trzymanie za mordę
    unijno-europejski szpicli:

    Angelika Borys i Igor Bancer skazani
    http://www.rp.pl/artykul/2,61352.html

    oraz za wprowadzenie tego:
    http://nczas.com/wiadomosci/europa/bialorus-wprowadz
    ila-12-procentowy-podatek-liniowy/

    czego u nas te sprzedajne PiS-owsko-Platformiano-SLD-owsko-PSL-wskie
    kur....y z Wiejskiej w obronie swojego własnego koryta jeszcze długo długo
    nie zrobią....

    Endriu

  • 106. Data: 2009-03-08 08:10:50
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Endriu, dlatego mnie to zgrzało, bo zarówno Tusk, jak i Kaczory są ludźmi
    > NIE
    > DO KUPIENIA...

    Viper jakie ty musisz mieć ogromne klapki na oczach .....
    Przecież na twoich oczach TU I TERAZ wyprzedają ciebie i mnie
    żydowsko-unijnym biurokratom, tak samo jak 40 lat temu ich przodkowie
    wyprzedawali ten nadwiślański kraj naszym sowieckim towarzyszom ....

    Wyprzedawali, wyprzedają i wyprzedawać będą ....

    Endriu

  • 107. Data: 2009-03-08 08:18:13
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Wyprzedawali, wyprzedają i wyprzedawać będą ....

    Bo wyprzedawanie to oni MAJĄ WE KRWI....

    S. Chamilton - Smród po wybuchu bomby
    http://wirtualnapolonia.com/2009/03/06/s-chamilton-s
    mrod-po-wybuchu-bomby/

    "[...] Nie jest przypadkiem, iż kraj nasz reprezentują w świecie takie
    osoby, jak Komisarz Europejski Danuta Hübner, córka i wnuczka ubeckich
    oprawców; że niejakiego Aleksandra Kwaśniewskiego, syna zbrodniarza z NKWD o
    nazwisku Stoltzman lansowano a to na Sekretarza Generalnego ONZ, a to na
    szefa NATO; że bodaj najbardziej znanym i wpływowym polskim politykiem był
    Bronisław Geremek z domu Lewartow, patologicznie nienawidzący Polaków; że
    wreszcie teraz zgłasza się kandydaturę Włodzimierza Cimoszewicza,
    białoruskiego Żyda, syna stalinowskiego oficera przestępczej formacji
    Informacji Wojskowej, podczas II wojny zdrajcy na służbie bolszewików.
    [...]".

    Endriu

  • 108. Data: 2009-03-08 08:23:24
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > wyprzedawali ten nadwiślański kraj  naszym sowieckim towarzyszom ....
    >
    > Wyprzedawali, wyprzedają i wyprzedawać będą ....

    drogi Endriu, najbardziej sprzedajne kur... jakie znam to są ci, którymi się z
    wypiekami na buzi zaczytujesz... powiedz mi, dlaczego wielki niezależny
    podobno dziennikarz, piewca liberalizmu, tak liże rowka Ojcu Dyrektorowi... za
    nędzne wierszówki z ND czy RM... a toruń jak wiadomo ma tyle wspólnego z
    liberalizmem co krzesło elektryczne z krzesłem... dla mnie to jest szczyt
    zeszmacenia... a jak się będziesz tyle pluł i ział nienawiścią to szybko
    wrzodów dostaniesz...

  • 109. Data: 2009-03-08 08:24:20
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Viper jakież ty musisz mieć ogromne klapki na oczach .....

    Szacunek i pokłony przed potęgą Telwizji. Massmedia potrafi człowiekowi
    wyprać mózg DO SUCHEJ NITKI.....
    Jeszcze raz wielki szacunek.

    Endriu

  • 110. Data: 2009-03-08 08:35:03
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    > zeszmacenia... a jak się będziesz tyle pluł i ział nienawiścią to szybko

    Zapytaj dlaczego wolnorynkowe felietony Michalkiewicza jakoś parę lat temu
    nagle zniknęły z "młodzieżowego portalu" Interii.pl
    http://biznes.interia.pl/wiadomosci-dnia/news/lichwi
    arze-przeszli-na-wegetarianizm,682525

    jak już się dowiesz "o co biega" to może się zreflektujesz, i pójdziesz po
    rozum do głowy odwołując tutaj swoje słowa które niedawno tutaj
    przedstawiłeś:

    [...] to wcale nie są niezależni dziennikarze, oni piszą teksty na
    zamówienie, [...]

    Endriu