  • 81. Data: 2009-03-06 12:18:15
    Temat: Re: Ciekawostka - Rostowski.
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Endriu, zaczynasz powoli tracic kontakt z rzeczywistością... nie wiem, czy
    > wiesz, ale są takie szkoły, że sprzedawac się powinno na górce...

    Co innego sprzedaż na górce, a co innego gra w porozumieniu ze spekulatnami
    na której traci naród.....

    > i podziękuj Tuskowi, że wytrącił złotego z hiperboli, bo już się robiło
    > groźnie...

    Czy tak do końca wytrącił to jeszcze nie wiadomo, tym bardziej że nie
    wiadomo ile euro z unijnych funduszy poszło na obrone kursu, a ile jescze
    zostało ...

    > a tak w ogóle to przestań robic z tej grupy chlew, chciałbym nieśmiało
    > przypomniec, że
    > jest to forum poświęcone rynkom kapitałowym...

    A o czymżesz rozmawiamy jak nie o początkach "rynków kapitałowych" III RP
    ...?

    Endriu

  • 82. Data: 2009-03-06 12:29:27
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> wrote in message
    > Co innego sprzedaż na górce, a co innego gra w porozumieniu ze
    > spekulatnami na której traci naród.....

    Dzizas. Zakladajac ze to byla gorka to co stracil "narod"?

  • 83. Data: 2009-03-06 12:39:32
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > Co innego sprzedaż na górce, a co innego gra w porozumieniu ze spekulatnami
    > na której traci naród.....

    gdyby był w zmowie ze spekulantami to nie robiłby żadnych ruchów, tylko
    pozwolił im zrealizowac zyski po 5.50 za euro... czasem pomysl, to naprawdę nie
    boli... a poza tym ja sobie nie życzę, żebyś takie teksty pisał o premierze
    mojego kraju... to że cierpisz na swojego rodzaju paranoję to jest twoja
    sprawa, ale są pewne granice... możesz go nie lubic, możesz sobie bluzgac na
    niego jak chcesz, ale pewnych granic nie przekraczaj... a najciekawsze jest to,
    że ludzie którzy nie potrafią się zatroszczyc o siebie, martwią się o naród...

  • 84. Data: 2009-03-06 12:42:06
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > Dzizas. Zakladajac ze to byla gorka to co stracil "narod"?

    Wydaje mi się że zadawanie takich pytań na grupie wgpw jest trochę nie na
    miejscu....

    Endriu

  • 85. Data: 2009-03-06 12:54:21
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

> [...]
    > naprawdę nie
    > boli... a poza tym ja sobie nie życzę, żebyś takie teksty pisał o

    Viper jak chciałeś dac w pysk Fatso za obrażanie narodu Polskiego to
    myślałem że masz jaja. Ale widocznie ich nie masz bo lamentujesz z byle
    powodu jak baba. Przecież wiesz dobrze że ostatnimi czasy obiecałem ostatnio
    naszej koleżance Basi nie używać w stosunku co do głów naszego państwa słów
    typu:

    -kartofle
    -rudy
    -ryży

    (tak często pojawiające sie na pl.biznes.wgpw)

    oraz obiecałem nie klnąć i nie obrażac nikogo. Mówię tylko że dziwnym trafem
    Tusk w porozumieniu z Goldman Sachs (w którym akurat w tym czasie pracował
    Kazimierz Marcinkiewicz - który ostatnio się zakochał rąbiąc po rogach swoją
    własną małżonkę i czwórkę swoich dizeci) dziwnym trafem idealnie wstrzelił
    się ze sprzedażą Euro i tyle...

    Endriu

  • 86. Data: 2009-03-06 13:15:44
    Od: "Gonzo" <g...@n...net>

    > Wydaje mi się że zadawanie takich pytań na grupie wgpw jest trochę nie na
    > miejscu....

    Sory, nie wyspalem sie. HAHA (z samego siebie).
    A tak na powaznie to zajmij sie zarabianiem.

  • 87. Data: 2009-03-06 13:28:00
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    > własną małżonkę i czwórkę swoich dizeci) dziwnym trafem idealnie wstrzelił

    Endriu, robisz się coraz bardziej irytujący... nieby dlaczego miałbym chciec
    dac fatso w pysk? fatso jest super facetem, to jest gośc który mówi zawsze
    biblijnym językiem i nigdy nie ściemnia... za to go najbardziej cenię, że nigdy
    nie robi z siebie notorycznego człowieka sukcesu, a mało kto ma odwagę pisac
    prawdę bez ściemy i koloryzowania... faktem jest że najeżam się jak obraża
    Polaków i do białej gorączki mnie to doprowadza... a na Tuska możesz sobie
    bluzgac ile chcesz, mi to powiewa...ale bez dowodów czy mocnych poszlak nie
    pisze się o kimś że jest złodziej i łapówkarz... takie są elementarne zasady
    przyzwoitości... a Tusk się nie wstrzlił w szczyt, on po prostu osłabienie
    złotówki zatrzymał... gdy spekulanci widzą że w obronie waluty rząd jest gotów
    zdecydowanie stanąc to zazwyczaj odpuszczają... nikt nie chce się kopac z
    koniem... co wcale nie oznacza że znowu nie uderzą... ale hiperbola została
    utrącona, był już taki moment że przed kantorami ustawiały się kolejki i waluty
    zaczęło brakowac... panika była tuż tuż... więc po prostu grzecznie podziękuj
    ryżemu... i zacznij myślec samodzielnie, a nie cytatami z panów M.... to wcale
    nie są niezależni dziennikarze, oni piszą teksty na zamówienie, chcą życ jak
    każdy... i zupełnie nie przejmują się bredniami które tam wklejają... ciemny
    lud i tak to kupi...

  • 88. Data: 2009-03-06 16:38:23
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości

    > Dzisiaj nie ma inflacji na poziomie 40% miesięcznie, oraz nie ma stałego
    > kursu dolara....

    He he dlaczego mnie wyciąłeś:)))

    o to to:

    Odpisz, zawsze +0,10 PLN

  • 89. Data: 2009-03-06 16:40:03
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    > Ne sposób się powstarzymać od przywałania analogii jakim jest "atak na
    > złotówkę" przez Goldman Sachs (z udziałem Kazia Marcinkiewicza)...

    No kto mu wydeptał ściezynke, kto...
    :))))))))
    No napiszcie, że Rudy, prosze...
    :)))))) kurna parodia

  • 90. Data: 2009-03-06 16:56:07
    Od: "Anatol" <c...@u...pl>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > Pozostaje tylko pytanie "kto to sfinansował?" w biednym i zrujnowanym
    > kraju.
    >
    > To też jest proste.
    >
    > W Polsce lat 70 i 80 było stosunkowo wielu ludzi , którzy posiadali
    > dewizowe konta bankowe. Byli to ludzie pracujący za granicą wysyłani przez
    > różne Budimexy, Polserwisy , Polimexy Cekopy i inne (kontrolowane prze
    > ubecje) centrale handlu zagranicznego. To była pierwsza grupa "płatników".

    To była konta dewizowe z których środki zostały "pozyczone" w latach 80-tych
    na obsługę długu zagranicznego. Po 1989 zobowiązania tego tytułu państwa
    wobec banków zostały oficjalnie dopisane do długu publicznego.

    > Druga grupa, to ofiary piramidy finansowej zwanej "książeczki
    > mieszkaniowe".

    Wszystkie oszczędności złotówkowe w PRL - zarówno te w pościeli jak i na
    książeczkach PKO, mieszkaniowych czy przedpłaty na samochody, były nawisem
    inflacyjnym które w PRL systematycznie redukowano wysoce ujmnym
    oprocentowaniem. Proceder ujemnego oprocentowania zakończył się po 1.01.1990
    a ujemne odsetki sprzed tego okresu doliczono do zadłużenia państwa (premie
    waloryzacyjne i ulgi celne obciażyły budżetu). Same oszędnosci złotówkowe w
    żaden sposób nie powodowały zwiększenia podaży dolarów która umożliwiała
    transfery.

    > Grupa trzecia , to szczęśliwi posiadacze różnego rodzaju polis (np na
    > życie) w tak szacownej instytucji ubezpieczeniowej , jak PZU...

    Jak wyżej - zerowy wpływ na zwiększenie podaży USD.

    Anatol