  • 21. Data: 2009-02-08 21:59:07
    Temat: Re: Ciekawostka dot. bessy
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 8 Lut, 20:57, "Dieter" <d...@a...pl> wrote:
    > Bessa internetowa trwajaca od 10.03.00 do 05.10.01 trwala 574 dni
    > kalendarzowe, a obecna bessa liczona od 06.07.07 do
    > ostatniego dolka, tj. do 03.02.09 trwa 578 dni kal.
    >
    > Podrecznikowy czas trwania bessy to 1.6 roku (golden ratio), czyli w
    > przyblizeniu tyle ile trwa obecny rynek niedzwiedzia.
    >
    > Pojawia sie jeden haczyk: dzien rozpoczecia bessy: Na Wig20 bessa rozpoczela
    > sie dopiero 29.10.07.  Jednak WIG i Indeks Cenowy mialy swoje maxy 06.07.07.
    >
    > D.

    Ooo wielkie dzięki, za policzenie tych dni. Następny powód
    prowzrostowy.
    Zawsze staram się mieć 5 powodów dlaczego ma rosnąć i 5 dlaczego ma
    spadać.

    I olej gości najeżdżających na ciebie. Podać publicznie prognoze, to
    wystawianie się. W pracy wśród kolegów grających, setki razy
    powtarzałem sobie, nie mów publicznie czy masz S czy L. Nic innego
    człowieka nie cieszy jak błąd drugiego, taki dziwny ten świat :(

    macieks

  • 22. Data: 2009-02-08 22:12:50
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Pamietaj zeby zawsze miec plan B.

    D.

  • 23. Data: 2009-02-08 22:14:44
    Od: "adi" <a...@t...pl>

    > W pracy wśród kolegów grających, setki razy
    > powtarzałem sobie, nie mów publicznie czy masz S czy L. Nic innego
    > człowieka nie cieszy jak błąd drugiego, taki dziwny ten świat :(

    jak masz L to mow ze masz S, a jezeli S to udawaj ze masz L.
    nonstop beda chodzic wkurzeni ze znow Ci sie udalo i elegancko zarabiasz

  • 24. Data: 2009-02-08 22:30:18
    Od: "stary" <k...@w...pl>

    > Pojawia sie jeden haczyk: dzien rozpoczecia bessy: Na Wig20 bessa
    > rozpoczela
    > sie dopiero 29.10.07. Jednak WIG i Indeks Cenowy mialy swoje maxy
    > 06.07.07.

    Podawanie co do dnia czasu rozpocżecia bessy jest nonsensowne.Patrząc na
    wykresy zauwazamy ze pierwsze symtomy możliwości połamania wsparć i syg
    bessy to lisopad 2007 tak na wig 20 jak i wig.A wsparcia łamiemy w słynnym
    styczniu 2008 tak na wig20 jak i wig.I od tego czasu spadamy jak
    kamień.Przeciez kiedy robilismy szczyty w lipcu 2007 tylko pare wskaźników
    pokazywało spadki i nikt nie mógł wtedy powiedzieć jeszcze o bessa a tylko
    korekcie.

    pozdrawiam stary

  • 25. Data: 2009-02-08 22:53:44
    Od: "adi" <a...@t...pl>

> [...]
    > pokazywało spadki i nikt nie mógł wtedy powiedzieć jeszcze o bessa a tylko

    skonfrontuj swoje teorie z tym i daj znac co o tym myslisz

    http://mysite.verizon.net/bonniehill/pics.aux/gann/G
    annForecast.gif

  • 26. Data: 2009-02-08 22:54:29
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Poczatek bessy licze od maxa indeksu, a nie od momentu lamania wsparc i
    zorientowania sie przez wszystkich, ze mamy besse. Pierwszy etap bessy to
    niedowierzanie w glebsze zjazdy o ktorym wspominasz, a dopiero pare lub
    parenascie miesiecy pozniej dochodzi do ludzi, ze to bessa.

    D.

  • 27. Data: 2009-02-08 23:04:26
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 8 Lut, 23:14, "adi" <a...@t...pl> wrote:

    > jak masz L to mow ze masz S, a jezeli S to udawaj ze masz L.
    > nonstop beda chodzic wkurzeni ze znow Ci sie udalo i elegancko zarabiasz

    Ale ja jestem z tego ginącego gatunku, co to nie ściemnia i nie kłamie
    i powie dlaczego gram tak a nie inaczej.
    Na szczęście dla swojego portfela plusy przeważają minusy. Ja się z
    rynkiem nie kłócę, zawsze jestem przygotowany żeby oddać część zysku,
    zawsze jestem gotowy na następny dzień na 100 pktów w przeciwną
    stronę.

    Np w piątek brałem S na close. Będzie luka w pon ponad 40 pktów:
    zamknę i poczekam co dalej. Na szczęście w styczniu udało się L i
    później S. Jest z czego oddać.
    Dlaczego S ? Niech prowzrost pokaże czy przejdzie zwykłą średnią
    dzienną 75 na SP500 i przemysłówka Didżej zwykłą 30.
    Złażą się konkretne średnie, będzie jakieś mocne wybicie, ale w którą
    stronę ??? Ten tydzień pokaże. Ja pojęcia nie mam zielonego w którą
    stronę pójdzie.
    I jeszcze będzie zawierucha we wtorek (byłem pewien, że pójdzie w
    piątek głosowanie związana z tym nowym planem w USA)

    macieks

  • 28. Data: 2009-02-08 23:18:56
    Od: "stary" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > niedowierzanie w glebsze zjazdy o ktorym wspominasz, a dopiero pare lub
    > parenascie miesiecy pozniej dochodzi do ludzi, ze to bessa.

    Bessa zaczyna się jak indeks łamie wsparcia długoterminowe i nie wraca nad
    nie ,a średnie długoterminowe i wskaźniki trendu długoterminowe zawracają
    na dół. .A kiedy był szczyt wiemy potem .Nie mylić z początkiem bessy.Po
    prostu dowiadujemy sie o bessa później.I gramy wtedy z trendem bessa.Reszta
    to tylko łapanie szczytu.Tylko wróż wie o tym zaraz.

    pozdrawiam stary

  • 29. Data: 2009-02-09 06:15:36
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    stary pisze:

    > Podawanie co do dnia czasu rozpocżecia bessy jest nonsensowne.Patrząc na
    > wykresy zauwazamy ze pierwsze symtomy możliwości połamania wsparć i syg
    > bessy to lisopad 2007 tak na wig 20 jak i wig.

    Na intraday wsparcia polecialy o 14:23 10 lipca :)
    Nie patrz na wykres to tylko zaburzenie rzeczywistosci.
    Cos jak wrozenie z wosku

  • 30. Data: 2009-02-09 09:16:47
    Od: "stary" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Na intraday wsparcia polecialy o 14:23 10 lipca :)
    > Nie patrz na wykres to tylko zaburzenie rzeczywistosci.
    > Cos jak wrozenie z wosku

    Mówimy tu o syg bessy,jak ty chcesz z intra wykresów przepowiedzieć besse to
    powodzenia.
    A na wykresy nie patrz jak chcesz .

    pozdrawiam stary