  • 31. Data: 2009-02-09 09:52:32
    Temat: Re: Ciekawostka dot. bessy
    Od: "Dieter" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dziwne masz to kryterium rozpoznawania poczatku trendu.

    To tak jakbys mowil, ze lato rozpoczyna sie w sierpniu, bo dopiero wtedy
    wyraznie zaczyna sie odczuwac, ze dni staly sie krotsze.

    D.

  • 32. Data: 2009-02-09 10:24:31
    Od: "seven.zark.seven" <z...@p...onet.pl>

    > To tak jakbys mowil, ze lato rozpoczyna sie w sierpniu, bo dopiero wtedy
    > wyraznie zaczyna sie odczuwac, ze dni staly sie krotsze.
    >
    > D.

    Chodziło może o to, że na początku jesieni (nastają krótsze dni) dowiadujemy
    się, że lato już było - koniecznie przy założeniu, że nie wiemy jaka jest
    długość pór roku (i kiedy dni będą robić się krótsze). Ale to może jeszcze
    kolega wyjaśni.

    zark7

  • 33. Data: 2009-02-09 10:40:49
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Dieter wrote:

    > To tak jakbys mowil, ze lato rozpoczyna sie w sierpniu, bo dopiero wtedy
    > wyraznie zaczyna sie odczuwac, ze dni staly sie krotsze.

    Z drugiej strony twierdzenie, ze lato zaczelo sie w polowie lutego, zaraz po
    tym kiedy odnotowano najnizsza tego roku temperature rowniez moze byc nie
    najlepszym kryterium.

    --
    in

  • 34. Data: 2009-02-09 10:54:06
    Temat: Re: OFE pomnaza kapital i wyplaca emeryturke
    Od: "Dieter" <d...@N...gazeta.pl>

    Krotsze dni nastaja juz od pierwszego dnia lata, tj. od 21 czerwca ale wtedy
    nikt tego jeszcze nie odczuwa. Podobnie jest z nowym trendem. Jak juz gawiedz
    lapie sie na tym, ze dokonala sie zmiana trendu, to polowa tego trendu jest
    juz za nami.

    D.

  • 35. Data: 2009-02-09 12:01:58
    Od: "seven.zark.seven" <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > lapie sie na tym, ze dokonala sie zmiana trendu, to polowa tego trendu jest

    Skojarzyło mi się ze sprzedawcami odzieży - oferują przeceny ubrań zimowych na
    początku kalendarzowej zimy i letnich po rozpoczeciu kalendarzowego lata. Oni
    zdją sobie sprawę, że sezon będzie miał się ku końcowi i później trudniej
    będzie znależć klienta.

    zark7

  • 36. Data: 2009-02-09 12:28:55
    Od: "Dieter" <d...@N...gazeta.pl>

    Exactly, dobre porownanie.

    D.

  • 37. Data: 2009-02-09 16:36:50
    Od: "koklusz" <s...@g...com>

    Może uda się skonfronotować, mi wychodzą takie punkty (miesiące)
    08-2009
    02-2010
    10-2010
    09-2011
    11-2012
    Pozdrawiam

  • 38. Data: 2009-02-09 17:51:33
    Od: "adi" <a...@t...pl>

    Użytkownik "koklusz" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    > Może uda się skonfronotować, mi wychodzą takie punkty (miesiące)
> [...]

    miesiac to za malo, w takim np pazdzierniku spadlo o ponad 40%,
    see what I mean?

  • 39. Data: 2009-02-09 19:24:38
    Od: "koklusz" <s...@g...com>

    Jasne. uczę się intensywnie, może w przyszłości będę w stanie podać bardziej
    konkretny termin.
    A te które podałem, to traktuję jako element wymiany poglądów.

  • 40. Data: 2009-02-13 10:48:55
    Temat: [OT] przepowiednie Re: Ciekawostka dot. bessy
    Od: Bronisław Tatul <T...@p...taatul.eu>

    koklusz pisze:
    > A czy czas znoszenia, nie powinien zależeć w jakiś sposób od czasu trwania
    > hossy?
    >
    > Użytkownik "adi" <a...@t...pl> napisał w wiadomości

    Ależ ludzie! Są jeszcze inne miary. Zobaczcie jaka fajna walentynka
    date -d @1234567890 , a tutaj jest źródło informacji:
    http://www.linuxdevices.com/news/NS7936969713.html

    Jak znam zycie niedlugo i tym sie zainteresuja. Co tak słabiutko jak
    jechać to na maxa. I jeszcze dni juliańskie spoko!