  • 1. Data: 2015-06-03 00:38:37
    Temat: Ciekawostki ;)
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    Właśnie czytałem na swoim kundlu (kindle) "niebezpiecznika"
    gdzie piszą że Fiskus oraz BZWBK planuje wprowadzić indentyfikacje
    głosową klienta (w oparciu o pobraną próbke audio NIK - tj. numeru ID
    klienta)

    No cóż .... idzie nowe - aż strach się bać ;)

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2015-06-03 09:55:47
    Temat: Re: Ciekawostki ;)
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Waldek" <m...@n...dam> napisał w wiadomości
> [...]
    > klienta)
    >
    > No cóż .... idzie nowe - aż strach się bać ;)

    Masz katar = nic nie załatwisz :).
    P.G.

  • 3. Data: 2015-06-03 16:30:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Waldek wrote:
> [...]
    > klienta)
    >
    > No cóż .... idzie nowe - aż strach się bać ;)

    I bedzie ten sam cyrk co z pinami

    Nie do odroznienia glos na zywo od glosu wczesniej nagranego.
    A bank tradycyjnie sie wypnie.

  • 4. Data: 2015-06-03 16:37:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piotr Gałka" mkmbri$33p$...@s...chmurka.net

    > Masz katar = nic nie załatwisz :).

    Spadnie zapał do banku, wzrosną wisienki...

    -=-

    BTW -- BZWBKKBSg szykuje znów promocję dla KGP.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'