  • 71. Data: 2006-01-07 17:12:04
    Temat: Re: Citbank producent bakrutow - powiedziec STOP!
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    l.b wrote:

    > Naum sie myslec, bo z tego co widze, to faktycznie czerpiecie wiedze od
    > wrozek...
    > Wiec powiem ci skad taka wiedze zaczerpnac:
    > Otwierasz IE wpisujesz www.google.com.pl i jako slowo kluczowe wpisujesz:
    > bezrobocie+statystyki+prognozy
    > i masz czarno na bialym, bez wychodzenia z domu do wrozki... trudne? No
    > widzisz.... troche myslenia..myslenia i jeszcze raz myslenia.

    Aha.
    I tam jest napisane za ile miesięcy stracę pracę.

  • 72. Data: 2006-01-07 17:12:47
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    l.b wrote:

    > Wiedzialm, ze jestes zwolennikiem pisu....

    Ty natomiast jesteś zwolennikiem gospodarki sterowanej centralnie,
    centralnego rodzielnictwa i ingerencji państwa we wszystko.
    Wracaj do Chin.

  • 73. Data: 2006-01-07 17:13:47
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    l.b wrote:

    > widac po twoim toku myslenia... a raczej jego braku.

    Ty się o moje wykształcenie nie martw.

  • 74. Data: 2006-01-07 17:16:30
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Mithos wrote:

    > Jestes przeciwnikiem ? No to sory, niebawem idziesz do wiezienia.
    > Miejsce opozycji jest za kratkami. Takie czasy.

    Ale najpierw zamkną dyrektora banku w którym dali mu kartę kredytową, za
    to, że w ogóle opozycji odwarzył się dać kartę.

  • 75. Data: 2006-01-07 17:22:25
    Od: Jacek Swiesciak <n...@s...invalid>

    Dnia Sat, 07 Jan 2006 16:22:09 GMT, l.b napisał(a):

> [...]
    > i masz czarno na bialym, bez wychodzenia z domu do wrozki... trudne? No
    > widzisz.... troche myslenia..myslenia i jeszcze raz myslenia.

    Mógłby mi ktoś wyjaśnić związek między pytaniem a "odpowiedzią"?
    A co do ciebie, Leżący Bykiem... Przysłowie mówi, że jeśli trzecia spotkana
    na ulicy osoba mówi ci, że jesteś pijany, to powinieneś iść wytrzeźwieć,
    choćbyś od miesiąca nie miał kropli alkoholu w ustach... No to policz, ile
    osób już ci napisało, że jesteś głupi.
    Bez odbioru, bo kończę takim małym plonkiem, szkoda czasu...

    --
    Jacek

  • 76. Data: 2006-01-07 17:43:49
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Jeszcze raz wiec to napisze: Bank nie powinien udzielac kredytu jesli jest
    > duze ryzyko jego spacalnosci a w Polsce takie jest bardzo duze (20% -
    > bezrobocie) lub ubezpieczyc ten kredyt. jesli jednak

    A dlaczego tak usilnie chcesz przełożyć odpowiedzialność na firmę
    ubezpieczeniową. A to ona nie ma obowiązku sprawdzenia ryzyka?
    Z twoich postów wynika że banki w ogóle nie powinny udzielać kredytów.

    Darek

  • 77. Data: 2006-01-07 18:16:03
    Od: yayco <yayco2_at_gmail_dot_com@no_spam.pl>

    2006-01-07 18:43- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Darek, gdy pisał(a):

> [...]
    > ubezpieczeniową. A to ona nie ma obowiązku sprawdzenia ryzyka?
    > Z twoich postów wynika że banki w ogóle nie powinny udzielać kredytów.

    Tak sobie czytam i czytam i nagle naszła mnie potrzeba wywieszenia
    takiej tabliczki, którą do adwersarzy niejakiego l.b adresuję, apelując:

    \|||/
    (o o)
    ,----ooO--(_)-------.
    | nie karmić |
    | TROLLI! |
    `--------------Ooo--`
    |__|__|
    || ||
    ooO Ooo

    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 78. Data: 2006-01-07 18:26:56
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2006-01-07 17:12, osobnik l.b stwierdził, iż:

    > Mogl rowniez sie powiesic... mogl cienie okrasc i 1000 innych spraw mogl
    > zrobic... A pipeprzonym obowiazkiem banku bylo go sprawdzic!

    I sprawdził.

    > Wiec powinni oblozyc go ubezpieczeniem, w kraju gdzie bezrobocie siega 20%
    > to chyba bardzo latwo przewidziec takie ryzyko...no chyba, ze w bankach nie
    > potrafia - ale to swiadczy o poziomie ich wiedzy...

    HAHA!

    > Wiec dlaczego sie tam nie osiedlisz? a poza tym moj przyklad dotyczyl
    > konkretnego przypadku wiec nie bardzo kumam twoja aluzje, moze dasz jakis
    > przyklad z Mauritiusa...

    A Ty co robisz w Polsce? GB taka piękna.

    > ale rozumujesz na poziomie 20 latka.

    Ty na poziomie raczkującego dziecka, któremu podaje się rękę przy każdym
    upadku. Wydoroślej.

    > a czy ja napisalem, ze chce pozyczyc? Nie wim dlaczego na sile wciskasz mi
    > cos czego nie napisalem.....

    Bo nic sensownego nie napisałeś.

    > A czym jest strata plynnosci kredytowej? wyludzeniem?

    Stratą płynności finansowej. Wyłudzenie zaś jest wyłudzeniem.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 79. Data: 2006-01-07 18:28:26
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2006-01-07 18:03, osobnik laokon stwierdził, iż:

    Tego przedpiśca już nie napisał :)

    > BTW, ten człowiek popełnił samobójstwo. "Wara od jego domów i samochodów" to
    > wyrok który ocalił jego żonę bo nie wiedziała o kłopotach i hobby męża.

    Zupełnie tym samym zmieniając sens jego wypowiedzi.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 80. Data: 2006-01-07 18:29:39
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2006-01-07 18:12, osobnik witek stwierdził, iż:

    > Aha.
    > I tam jest napisane za ile miesięcy stracę pracę.

    No, a czytać ni umisz?;>>

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl