eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti-BP
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 17

  • 11. Data: 2007-12-10 12:39:52
    Temat: Re: Citi-BP
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Mon, 10 Dec 2007 11:43:54 +0000, MrMrooz napisał(a):


    > Tak dla innych - sugeruję, żeby podczas rejestracji sprawdzić czy cały
    > numer karty jest widoczny po odbiciu na żelazku - bo inaczej muszą
    > potwierdzać w banku, co zajmuje wieki.

    To chyba nie ma znaczenia. Ja dostałem już swój kod na BP, ale nie mogłem
    się zalogować więc zadzwoniłem na partyline BP i mi Pan powiedział, że
    każda karta Citi-BP idzie na weryfikacje do banku. U mnie to trwało
    niecały tydzień o ile pamiętam.


    --
    xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
    Xenocide


  • 12. Data: 2007-12-10 17:32:41
    Temat: Re: Citi-BP
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    MrMrooz wrote:

    > sumi <s...@p...onet.noSPAM.pl> napisał(a):
    >> mialem wcześniej kartę partnerclub
    >> gdy pierwszy raz zalogowalem sie z GoldBP
    >> w danych zobaczylem że mam uwzględnione punkty z obu kart
    >> wymienione są numery obu kart i punkty są sumowane
    >> Nie wiem jak to robią ale może nazwisko powoduje ten stan
    > Dzięki. Będę próbował dalej - po prawie pół roku i trzech czy czterech
    > rejestracjach na BP wciąż nie mam dostępu do Silver BP przez internet
    > (mówię tylko o podglądzie punktów BP).

    Ja od 2 lat próbuję sie zarejestrować i poddałem się. W sumie nawet nie wiem
    na jakim etapie rejestracji jestem ;)

    p. m.


  • 13. Data: 2007-12-11 08:03:41
    Temat: Re: Citi-BP
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:fjjtio$sr1$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > MrMrooz wrote:
    >
    >> sumi <s...@p...onet.noSPAM.pl> napisał(a):
    >>> mialem wcześniej kartę partnerclub
    >>> gdy pierwszy raz zalogowalem sie z GoldBP
    >>> w danych zobaczylem że mam uwzględnione punkty z obu kart
    >>> wymienione są numery obu kart i punkty są sumowane
    >>> Nie wiem jak to robią ale może nazwisko powoduje ten stan
    >> Dzięki. Będę próbował dalej - po prawie pół roku i trzech czy czterech
    >> rejestracjach na BP wciąż nie mam dostępu do Silver BP przez internet
    >> (mówię tylko o podglądzie punktów BP).
    >
    > Ja od 2 lat próbuję sie zarejestrować i poddałem się. W sumie nawet nie
    > wiem
    > na jakim etapie rejestracji jestem ;)

    Widze ze wielu ma problemy z rejestracja. Ja rowniez, najpierw zglosilem 1
    rejestracje, po 2 miesiacach nic, zglosilem drugi raz rejestracje po 1,5
    miesiaca nic, wkurzylem sie zadzwonilem na infolinie, zglosilem problem
    powiedzialem ze zycze sobie by karta zostala w koncu zarejestrowana wskutek
    czego podano mi numer faxu na ktory przeslalem kopie potwierdzenia
    rejestracji i po kilku dniach karta zostala zarejestrowana... Taki maja
    balagan w tym bppartnerclub czy to jednak wina Citi?


  • 14. Data: 2007-12-11 08:20:20
    Temat: Re: Citi-BP
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    sensei wrote:

    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > news:fjjtio$sr1$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >> MrMrooz wrote:
    >>
    >>> sumi <s...@p...onet.noSPAM.pl> napisał(a):
    >>>> mialem wcześniej kartę partnerclub
    >>>> gdy pierwszy raz zalogowalem sie z GoldBP
    >>>> w danych zobaczylem że mam uwzględnione punkty z obu kart
    >>>> wymienione są numery obu kart i punkty są sumowane
    >>>> Nie wiem jak to robią ale może nazwisko powoduje ten stan
    >>> Dzięki. Będę próbował dalej - po prawie pół roku i trzech czy czterech
    >>> rejestracjach na BP wciąż nie mam dostępu do Silver BP przez internet
    >>> (mówię tylko o podglądzie punktów BP).
    >>
    >> Ja od 2 lat próbuję sie zarejestrować i poddałem się. W sumie nawet nie
    >> wiem
    >> na jakim etapie rejestracji jestem ;)
    >
    > Widze ze wielu ma problemy z rejestracja. Ja rowniez, najpierw zglosilem 1
    > rejestracje, po 2 miesiacach nic, zglosilem drugi raz rejestracje po 1,5
    > miesiaca nic, wkurzylem sie zadzwonilem na infolinie, zglosilem problem
    > powiedzialem ze zycze sobie by karta zostala w koncu zarejestrowana
    > wskutek czego podano mi numer faxu na ktory przeslalem kopie potwierdzenia
    > rejestracji i po kilku dniach karta zostala zarejestrowana... Taki maja
    > balagan w tym bppartnerclub czy to jednak wina Citi?

    Wydaje mi się że w BP. A to nie działał im czytnik, a to nie było kierownika
    na stacji, a ponoć tylko kierownik może wykonać tak ważną operację, a to
    to, a to tamto.

    Jako że na stacjach BP zjawiam się tylko wtedy kiedy gdzieś jadę, zazwyczaj
    to jest w nocy i nie częściej niż raz na 2 miesiące, po jakimś czasie
    straciłem rachubę i w sumie mi to zaczęło wisieć. Już nawet nie pamiętam po
    jaką cholerę chciałem koniecznie się zarejestrować w tym :). Widać powód
    nie był aż tak poważny. A katalog z roku na rok jest coraz bardziej
    badziewny ...

    p. m.


  • 15. Data: 2007-12-11 08:47:19
    Temat: Re: Citi-BP
    Od: "sensei" <n...@n...pl>

    Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:fjlha1$4nh$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Jako że na stacjach BP zjawiam się tylko wtedy kiedy gdzieś jadę,
    > zazwyczaj
    > to jest w nocy i nie częściej niż raz na 2 miesiące, po jakimś czasie
    > straciłem rachubę i w sumie mi to zaczęło wisieć. Już nawet nie pamiętam
    > po
    > jaką cholerę chciałem koniecznie się zarejestrować w tym :). Widać powód
    > nie był aż tak poważny. A katalog z roku na rok jest coraz bardziej
    > badziewny ...

    Powodem jest z reguly mozliwosc dostepu on-line i zamawianie nagrod przez
    Internet


  • 16. Data: 2007-12-11 11:05:41
    Temat: Re: Citi-BP
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    Witam,
    podobnie i ja mam problemy z rejestracją KK Citi BP w BP. Kartę
    rejestrowałem ponad dwa miesiące temu. W ubiegły piątek otrzymałem
    pismo z BP informujące o szczęśliwej rejestracji mojej karty. Udałem
    się po hasło na stację. Szczęśliwy cały próbuję się logować i nic.
    Brak klienta o id:. Zadzwoniłem na party line z pytaniem co się
    dzieje. Powiedziano mi, że wysłano pomyłkowo serię takich listów.
    Problem dotyczy tych kart, których numer do wniosku rejestracyjnego
    wprowadzano ręcznie, a nie przez żelazko. Podałem numer karty i mam
    czekać, aż Citi potwierdzi numer karty. Do dziś jeszcze nie
    potwierdził.


  • 17. Data: 2007-12-11 23:25:45
    Temat: Re: Citi-BP
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 11 Dec 2007 09:20:20 +0100, mvoicem napisał(a):


    > Widać powód nie był aż tak poważny. A katalog z roku na rok jest coraz
    > bardziej badziewny ...

    To fakt. Przy payback to wygląda jak jakiś straganik odpustowy.


    --
    xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
    Xenocide

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1