eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti-BPRe: Citi-BP
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi-BP
    Date: Tue, 11 Dec 2007 09:20:20 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 40
    Message-ID: <fjlha1$4nh$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <47599802$1@news.home.net.pl> <fjc8qs$4r5$1@news.onet.pl>
    <fjf14e$jqj$1@news.onet.pl> <fjhe7f$th2$1@news.onet.pl>
    <fjj8pq$qjd$1@inews.gazeta.pl> <fjjtio$sr1$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <fjlg23$6rf$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: epk218.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1197361281 4849 83.20.52.218 (11 Dec 2007 08:21:21 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 11 Dec 2007 08:21:21 +0000 (UTC)
    User-Agent: KNode/0.10.5
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:432268
    [ ukryj nagłówki ]

    sensei wrote:

    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    > news:fjjtio$sr1$1@nemesis.news.tpi.pl...
    >> MrMrooz wrote:
    >>
    >>> sumi <s...@p...onet.noSPAM.pl> napisał(a):
    >>>> mialem wcześniej kartę partnerclub
    >>>> gdy pierwszy raz zalogowalem sie z GoldBP
    >>>> w danych zobaczylem że mam uwzględnione punkty z obu kart
    >>>> wymienione są numery obu kart i punkty są sumowane
    >>>> Nie wiem jak to robią ale może nazwisko powoduje ten stan
    >>> Dzięki. Będę próbował dalej - po prawie pół roku i trzech czy czterech
    >>> rejestracjach na BP wciąż nie mam dostępu do Silver BP przez internet
    >>> (mówię tylko o podglądzie punktów BP).
    >>
    >> Ja od 2 lat próbuję sie zarejestrować i poddałem się. W sumie nawet nie
    >> wiem
    >> na jakim etapie rejestracji jestem ;)
    >
    > Widze ze wielu ma problemy z rejestracja. Ja rowniez, najpierw zglosilem 1
    > rejestracje, po 2 miesiacach nic, zglosilem drugi raz rejestracje po 1,5
    > miesiaca nic, wkurzylem sie zadzwonilem na infolinie, zglosilem problem
    > powiedzialem ze zycze sobie by karta zostala w koncu zarejestrowana
    > wskutek czego podano mi numer faxu na ktory przeslalem kopie potwierdzenia
    > rejestracji i po kilku dniach karta zostala zarejestrowana... Taki maja
    > balagan w tym bppartnerclub czy to jednak wina Citi?

    Wydaje mi się że w BP. A to nie działał im czytnik, a to nie było kierownika
    na stacji, a ponoć tylko kierownik może wykonać tak ważną operację, a to
    to, a to tamto.

    Jako że na stacjach BP zjawiam się tylko wtedy kiedy gdzieś jadę, zazwyczaj
    to jest w nocy i nie częściej niż raz na 2 miesiące, po jakimś czasie
    straciłem rachubę i w sumie mi to zaczęło wisieć. Już nawet nie pamiętam po
    jaką cholerę chciałem koniecznie się zarejestrować w tym :). Widać powód
    nie był aż tak poważny. A katalog z roku na rok jest coraz bardziej
    badziewny ...

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1