  • 11. Data: 2002-06-12 14:25:29
    Temat: Re: Citi Bank
    Od: "Sebastian Marian" <s...@w...pl>

    Byl poprsotu brak autoryzacji a potem podalem karte ING BSK i bylo ok.
    "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> wrote in message

    > czy
    >
    > Tylko ich karta nie chodzila? A moze wina aklajerow ze nie bylo
    polaczenia?

    > Jedyny plus ich karty, to to ze przy zgubieniu nowa karta jest za
    >
    > Tak dokladnie mozesz nawet chodzic co miesiac wymieniac jak Ci uznasz ze
    Ci

  • 12. Data: 2002-06-12 14:27:05
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian Marian" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Moze i tak, ale swoja droga juz kiedys byl pots na temat tego typu
    rachunku
    > i jak wszystko jest za darmo.

    Tu naprawde jest za darmo - uzywam tego konta dosc intensywnie i oplat 0 -
    masz znowu jakies doswiadczenia w tym kierunku?

    --
    JaKi

  • 13. Data: 2002-06-12 14:29:13
    Od: "Sebastian Marian" <s...@w...pl>

    Co do konta walutowego to w Szczecinie jest tak na 100 % bo sam czekalem i
    panienka z okienka zapewniala, ze nie ma szans na wczesniejsza mozliwosc
    dysponowania srodkami bo takie maja procedury (ktos to ponoc liczy i
    sprawdza). A co do kredytu to strasznie ciezko i faktycznie osetki
    stsounkowo wysokie. Co do karty VC to w innych bankach mozna dostac na
    podobnych warunkach taniej, ale moze nie ma tego "poczucia pewnosci i
    wygody":)

  • 14. Data: 2002-06-12 14:32:07
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Co do karty VC to w innych bankach mozna dostac na
    > podobnych warunkach taniej, ale moze nie ma tego "poczucia pewnosci i
    > wygody":)

    Z takim pakietem ubezpieczeni jak daje Citek? odpowiedzialnosc do 48 h
    wstecz?
    Mowimy oczywiscie o VC a nie np o DC.

    --
    JaKi

  • 15. Data: 2002-06-12 14:33:28
    Od: <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > panienka z okienka zapewniala, ze nie ma szans na wczesniejsza mozliwosc
    > dysponowania srodkami bo takie maja procedury (ktos to ponoc liczy i
    Unikniesz tych kłopotów wpłacając w oddziale CitiGold w Pazimie przy Palcy
    Rodła. Nie musisz być klientem CitiGold. Kasy są na I piętrze. Pozdrawiam Pawel

  • 16. Data: 2002-06-12 14:41:28
    Od: "Sebastian Marian" <s...@w...pl>

    Dzieki, ale w sumie to musialbym tam specjalnie jechac, a w sumie to
    chcialem miec cos dobrego i blisko domu. A w okloicy jest kilka bankow
    calkiem sensownych, zasatanaiwam sie nad Kredyt Bankiem

  • 17. Data: 2002-06-12 14:45:06
    Od: "Sebastian Marian" <s...@w...pl>

    Jestem zaskoczy, ale w sumie mam do takich spraw karte Fortis Banku, bo
    szczerze nie che mis ielatac np. po calym Berlinie i szukac Citi Banku,
    skoro praktycznie z kazdego bankomatu moge wziasc kase.
    Sebastian

  • 18. Data: 2002-06-12 14:47:01
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Dzieki, ale w sumie to musialbym tam specjalnie jechac, a w sumie to
    > chcialem miec cos dobrego i blisko domu. A w okloicy jest kilka bankow
    > calkiem sensownych, zasatanaiwam sie nad Kredyt Bankiem

    Odp ktora mnie zwalila z nog - po objechaniu banku tekscik ze: "...w sumie

  • 19. Data: 2002-06-12 14:57:34
    Od: <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > szczerze nie che mis ielatac np. po calym Berlinie i szukac Citi Banku,
    > skoro praktycznie z kazdego bankomatu moge wziasc kase.
    Karta Cirrus citka (niestety już niewydawana) służy do wypłat w dowolnym
    bankomacie oznaczonym logo Cirrus lub Maestro ( w Niemczech najczęściej ec),
    nie muszę więc latać i szukać oddziału citka. Pawel

  • 20. Data: 2002-06-12 15:00:21
    Od: "Sebastian Marian" <s...@w...pl>

    A po co jest konto w banku za 9 zl. Po to, aby wszytsko miec blisko a nie
    zasowac przez cale miasto co bys sobie wyjac kase z rachunku. Trzeba miec na
    to czas i cierpliwosc.