  • 21. Data: 2002-06-12 15:04:10
    Temat: Re: Citi Bank
    Od: "Sebastian Marian" <s...@w...pl>

    Nie wiem jak wyglada sprawa z Citkiem, jezli chodzi o prowizje (z tego co
    poamietam to poaz ich bankiem sa one nawet spore), ale wyplacaj karta
    Fortisa oplat nie ma.
    Sebastian

  • 22. Data: 2002-06-12 15:09:25
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian Marian" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > A po co jest konto w banku za 9 zl. Po to, aby wszytsko miec blisko a nie
    > zasowac przez cale miasto co bys sobie wyjac kase z rachunku. Trzeba miec
    na
    > to czas i cierpliwosc.

    W CitiOne masz za darmo a nie za 9 PLN. Dlugo jeszcze do tego nie dojdzie ze
    oddzial kazdego banku bedziesz mial w promieniu 1km od swojego domu.

    --
    JaKi

  • 23. Data: 2002-06-12 15:09:57
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Nie wiem jak wyglada sprawa z Citkiem, jezli chodzi o prowizje (z tego co
    > poamietam to poaz ich bankiem sa one nawet spore), ale wyplacaj karta
    > Fortisa oplat nie ma.
    > Sebastian
    Wypłata kartą Citka w obcym bankomacie kosztuje chyba 3,50 zł. bez wględu na
    kwotę. Ponadto to karta Maestro (jedno przewalutowanie w sterfie EUR), a na
    temat bardzo niekorzystnych kursów w Fortisie było już było sporo wątków. Pawel

  • 24. Data: 2002-06-12 15:14:35
    Od: "Sebastian Marian" <s...@w...pl>

    Jak sie mieszka w centrum to w sumie w promieniu jednego kilometram mam cala
    mase bankow. A zeby miec rachunek walutowy i tak trezba miec rachunek
    podstawowy, krory kosztuje 9 zlotych

  • 25. Data: 2002-06-12 15:15:42
    Od: "Sebastian Marian" <s...@w...pl>

    Byc moze, ale ja bralem pieniadze na Slowacji i bylem milo zaskoczony, bo
    wyszlo w sumie dosc tanio.

  • 26. Data: 2002-06-12 15:19:12
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    A zeby miec rachunek walutowy i tak trezba miec rachunek podstawowy, krory
    kosztuje 9 zlotych

    Przeczysz sobie - mowiles ze chciales przenies do Citka "kilkanascie
    tysiecy" - wtedy masz CitiOne _za darmo_ a nie za 9 PLN,

    --
    JaKi

  • 27. Data: 2002-06-12 15:31:57
    Od: "Sebastian Marian" <s...@w...pl>

    Proponuje przeczytac wszytsko od poczatku, nigdy nie przeniose pieniedzy,
    poki nie sprawdze jak funkcjonuje rachunek, jak jest obsluga itp. Bo nie che
    sie potem zdziwic, ze cos nie gra a juz "spalilem mosty" za soba i zamknelem
    rachunek w innym banku badz zrezygnowalem z funduszu inwestycyjengo. A poza
    tym to kwestia utrzymywania ponad 12 tys jest dosc ciekawa, bo skoro mozna
    zmusic pieniadze do "pracy" za wieksze odsetki niz 2-6 % to trzeba toz
    robic, ja myslalem o kwocie do 8000 na rachunku. Tak w miare bezpiecznie co
    by na wszytsko starczylo a reszta w inwestycjach. Niesty nie jestem krezusem
    i nie mam 100 000 bo moze wtedy moglbym liczyc na lepszy rachunek z lepszym
    traktowaniem.
    Sebastian

  • 28. Data: 2002-06-12 16:20:16
    Od: "Witek" <w...@o...fi>

    > Nie wiem jak wyglada sprawa z Citkiem, jezli chodzi o prowizje (z tego co
    > poamietam to poaz ich bankiem sa one nawet spore), ale wyplacaj karta
    > Fortisa oplat nie ma.

    To jest sila reklamy :-))) Fortis ma bez oplat wyplaty za granica tez, ale
    .... nadrabia to kursami walut :(( W citku masz oplate stala 4zl niezaleznie
    od kwoty w kraju i za granica. No i calkiem niezle kursy walut. CitiGold ma
    wyplaty w kraju i za granica za free :-)) a wlasciwie wszystko za free.
    pzd

  • 29. Data: 2002-06-12 16:25:46
    Od: "Witek" <w...@o...fi>

    > Moze i tak, ale swoja droga juz kiedys byl pots na temat tego typu
    rachunku
    > i jak wszystko jest za darmo. Swoja droga lubie jak moje pieniadze na mnie
    > pracuja (fundusze inwestycyjne itp) A na rachunku gora 6000-7000.

    To saldo 15k na CitiOne nie musi byc na rachunku biezacym tylko cala Twoja
    kasa w citi - fundusze tez. A jesli chodzi o lokaty i fundusze inwestycyjne,
    to citek wspolpracuje z DWS (Deutsche Bank), a DWS ma jedna z najlepszych
    ofert w tym zakresie i wyniki tez bardzo dobre.
    pzd

  • 30. Data: 2002-06-12 16:33:26
    Od: "Witek" <w...@o...fi>

    > Co do karty VC to w innych bankach mozna dostac na

    > Z takim pakietem ubezpieczeni jak daje Citek? odpowiedzialnosc do 48 h
    > wstecz?

    A co wazniejsze bez gornego limitu odpowiedzialnosci !!!

    Ps. Czy sie komus podoba czy nie (dla tych nienawidzacych citi) to nie ma
    obecnie lepiej ubezpieczonej karty niz kk citi (fakt jest droga). Oczywiscie
    poza DC, ale to klasa sama w sobie :-))
    Ps. 2 a te wplaty walut sa mozliwe on-line chyba tylko w dawnych oddzialach
    citi - obecnie CitiGold. IMHO obsluga w tych oddzialach jest bez zarzutu.W
    koncu jak czesto sie wplaca waluty ? albo chodzi do oddzialow ?
    pzd