  • 11. Data: 2007-08-27 16:04:29
    Temat: Re: Citi KK
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > Ja mam tylko ich mastercard, to dali mi 2-krotnosc zarobkow. Tak wiec
    > chyba limity zaleza od tego, czy to pierwsza karta, czy nastepne.

    Chyba nie. Ja dostalem karte z limitem mniejszym niz moje miesieczne
    zarobki :)

    > Przy okazji - czy mozna miec dodatkowa karte (do karty glownej) na
    > siebie samego? Wolalbym na codzienne zakupy zabierac druga karte,
    > karte z mniejszym limitem niz wszystko, co bank dal.

    A po co ? Citi przeciez jest znane z uwzgledniania ewentualnych
    reklamacji na korzysc klienta. Chyba ze chodzi o to ze nie umiesz sie
    kontrolowac :) Zawsze mozna je szcze mniejszyc sobie dostepny dzienny
    limit (aczkolwiek nie wiem czy w Citi jest taka opcja).

    --
    Mithos