  • 11. Data: 2003-01-08 13:41:48
    Temat: Re: [Citi Maestro] Plaskie jest piekne (?) - dlugie
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
    news:avh9la$d31$1@news.onet.pl...

    > A %% linii w ror ? ;-))

    Nie uzywam :)
    Citek tez chyba jako jedyny daje debet zabezpieczony lokata - jakis inny
    bank ma cos takiego w swojej ofercie?

    --
    JaKi

  • 12. Data: 2003-01-08 13:46:49
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał

    > Citek tez chyba jako jedyny daje debet zabezpieczony lokata - jakis inny
    > bank ma cos takiego w swojej ofercie?

    Tak wtedy sa minimalnie mniejsze %%.
    Kiedys mialo byc w multi i to nie tylko dla linii ;-), ale nie wiem czy juz
    jest...

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 13. Data: 2003-01-09 23:19:44
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "JaKi" <j...@g...pl> writes:

    > Citek tez chyba jako jedyny daje debet zabezpieczony lokata - jakis inny
    > bank ma cos takiego w swojej ofercie?

    KK rozumiem, ale debet? Do czego to sluzy? To jakis produkt antybelkowy?
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 14. Data: 2003-01-10 08:52:55
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Uzytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> napisal w wiadomosci

    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/33465

    --
    JaKi

  • 15. Data: 2003-01-11 14:24:14
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "JaKi" <j...@g...pl> writes:

    > http://www.bzwbk.pl/u235/navi/33465

    Ale to nijak nie jest odpowiedz na moje pytanie. Do czego sluzy debet
    zabezpieczony lokata?
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 16. Data: 2003-01-11 14:47:14
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > Ale to nijak nie jest odpowiedz na moje pytanie. Do czego sluzy debet
    > zabezpieczony lokata?

    Do tego samego co zwykley debet, tylko ze mozesz go dostac np nie bedac
    zatrudnionym.

    --
    JaKi

  • 17. Data: 2003-01-11 16:02:21
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Ja takze ostatnio mialem "krotkie spiecie" z Citkiem - tez zaczalem
    > rozgladac sie za innym rachunkiem - mimo wsyztsko _zaden_ bank nie oferuje
    > mi tego co Citek. Ich oferta jest wyjatkowa dobra (zgadzam sie z Piotrem,
    iz
    > wyjatkiem jest oprocentowanie ale tylko RORu - lokat juz sie to nie
    > dotyczy).

    Citi ma chyba dobre cos co mozna nazwac "know-how" - stosunkowo szerokie
    menu w CitiPhone, mozliwosc dokonywania latwych transakcji przez internet
    (moze nawet zbyt latwych), jednak najsilniejsza strona Citi jest awaryjnosc.
    Ostatnio na 4 proby laczenia sie z Citibank Online, trzykrotnie byl on
    nieczynny (przepraszamy, sprobuj pozniej). Stad moje zdziwienie, ze Maestro
    dzialalo bez problemow. Oczywiscie wszystko idzie w miare dobrze, poki nie
    dotrze sie na CitiPania (CitiPana) wtedy - mogila.

    Ale jak ktos przyzwyczail sie do Citi, faktycznie troche trudno znalezc
    bank, ktory by go zastapil. Jak sie pojawil Rajfajzen, chcialem do niego
    uciec, ale za podobne uslugi musialbym zaplacic duzo wiecej. Ostatecznie
    Citi zamierzam zastapic Fortisem.

    Grzegorz

  • 18. Data: 2003-01-11 16:17:48
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Uzytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl> napisal w wiadomosci
    > Ale ofiara rozboju/kradziezy kieszonkowej moze karte szybko zastrzec i
    > zastrzezenie transakcji z podpisem dziala od razu, a czesto nawet
    > wstecz. Zastrzezenie transakcji z pinem dziala o tyle, o ile karta
    > przestanie sie autoryzowac, i nigdy wstecz.

    W przypadku CitiMaestro mozna po takim rozboju biegiem do Cybercafe, i w
    Citibank Online zmienic zlodziejowi PIN, a dopiero nastpnie zastrzec :-).
    Inna sprawa, ze rozboje karciane ostatnio wygladaja tak, ze grupa mlodych
    mezczyzn, milosnikow dyscypliny sportu popularnej w USA goraco prosi
    posiadacza karty o towarzyszenie im w drodze do najblizszego bankomatu, a w
    miare mozliwosci o wyjawienie (badz nawet wprowadzenie - o ile sprawnosc
    posiadacza karty po spotkaniu z owymi mezczyznami pozwala na wprowadzenie
    czegokolwiek) PINu celem podjecia srodkow, ktore nastepnie beda przeznaczone
    na darowizne dla milosnikow tej popularnej w USA, a
    nie-dosc-spopularyzowanej w Polsce dyscypliny. Wtedy problem rozwiazuje
    jedynie ubezpieczenie karty (i ubezpieczenie zdrowotne jej posiadacza).

    Pozdrawiam, Grzegorz

    PS. Czy darowizna na cele sportowe wolna jest od podatku ?

  • 19. Data: 2003-01-11 16:27:00
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Vei" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jak blokuje ci dostep do pieniedzy? Ja wspolpracujer z Citi od 2 lat i
    > jeszcze nigdy nic mi nie zablokowali bez mojej wiedzy i zgody :)

    No coz, mnie sie ta przygoda przytrafila w czwartym roku wspolpracy z Citi.
    Opisze objawy, bo moze to kogos zainteresuje:

    Uzywalem "starej" Citicard Cirrus waznej do 03/03.

    Zupelnie z nienacka (nie bylo zadnych wczesniejszych objawow) system
    pozwolil na zalogowanie, ale "nie
    widzialem" rachunku biezacego - tylko walutowy i lokaty, Citicard przestal
    dzialac w Euronetach (komunikat "nie mozna dokonczyc transakcji" - kilka
    Euronetow w przeciagu kilku dni). Natomiast za pomoca numeru Citicard moglem
    sie logowac w CitiPhone i moglem wyplacac pieniadze z bankomatow handlobanku
    (czyli tych w oddzialach). Nie sprawdzialem, jak bylo z bankomatami innych
    bankow. Stan taki utrzymywal sie kolo tygodnia, poniewaz byl mi potrzebny
    internet wiec spasowalem i wyrobilem sobie to Maestro za 2 zl miesiecznie
    (stary Cirrus byl bezplatny). Aha, probowalem jeszcze aktywowac i
    dezaktywowac Citibank Online. Nie pomagalo.

    Takie byly objawy, moze ktos podejmie sie diagnozy :-)

    Zdrowka, Grzegorz

  • 20. Data: 2003-01-11 17:03:10
    Od: t...@p...onet.pl

    > Ale to nijak nie jest odpowiedz na moje pytanie. Do czego sluzy debet
    > zabezpieczony lokata?
    > --
    > Krzysztof Halasa
    > Network Administrator

    np. masz lokate w banku na 10 tys. /6 m-cy, po 5 m-cach przycislo cie i pilnie
    potrzebujesz kasy, jezeli zerwiesz lokate to tracisz czesc odsetek, w citi ja
    tylko blokujesz i dostajesz kase ktora ci jest w danej chwili potrzebna (90%
    lokaty)