    From: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Citi Maestro] Plaskie jest piekne (?) - dlugie
    Date: Sat, 11 Jan 2003 17:02:21 +0100

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:avh7qk$jks$1@news.gazeta.pl...
    > Ja takze ostatnio mialem "krotkie spiecie" z Citkiem - tez zaczalem
    > rozgladac sie za innym rachunkiem - mimo wsyztsko _zaden_ bank nie oferuje
    > mi tego co Citek. Ich oferta jest wyjatkowa dobra (zgadzam sie z Piotrem,
    iz
    > wyjatkiem jest oprocentowanie ale tylko RORu - lokat juz sie to nie
    > dotyczy).

    Citi ma chyba dobre cos co mozna nazwac "know-how" - stosunkowo szerokie
    menu w CitiPhone, mozliwosc dokonywania latwych transakcji przez internet
    (moze nawet zbyt latwych), jednak najsilniejsza strona Citi jest awaryjnosc.
    Ostatnio na 4 proby laczenia sie z Citibank Online, trzykrotnie byl on
    nieczynny (przepraszamy, sprobuj pozniej). Stad moje zdziwienie, ze Maestro
    dzialalo bez problemow. Oczywiscie wszystko idzie w miare dobrze, poki nie
    dotrze sie na CitiPania (CitiPana) wtedy - mogila.

    Ale jak ktos przyzwyczail sie do Citi, faktycznie troche trudno znalezc
    bank, ktory by go zastapil. Jak sie pojawil Rajfajzen, chcialem do niego
    uciec, ale za podobne uslugi musialbym zaplacic duzo wiecej. Ostatecznie
    Citi zamierzam zastapic Fortisem.

    Grzegorz