eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Citi] Miejska Karta Debetowa[Citi] Miejska Karta Debetowa
  • Data: 2010-11-04 20:48:36
    Temat: [Citi] Miejska Karta Debetowa
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Jako, że akurat kończył mi się bilet miejski (3-XI) stwierdziłem, że
    może sobie sprawię to cudo.

    Krótko: wszystko działa, jeśli ktoś nie lubi czytać długich epistoł może
    sobie darować dalej :)

    I. ZAŁOŻENIE KONTA
    Jako, że strona citi była dla mnie dość nieczytelna, wypełniłem wniosek
    o CitiDirect, naiwnie sądząc, że gdzieś we wniosku będzie opcja, że chcę
    kartę "miejską". Nie było. Wtedy dopiero wypełniłem wniosek widoczny
    pod http://www.online.citibank.pl/retail/landing/miejska
    _karta_citibank/
    Telefon kontaktowy miałem po ok pół godzinie, natomiast pani gdy
    zobaczyła, że już jest wniosek o konto, stwierdziła, że najlepiej będzie
    doprowadzić proces zakładania konta do końca, a później wymienić
    kartę. Miałem niejakie wątpliwości czy w świetle
    http://www.online.citibank.pl/retail/landing/miejska
    _karta_citibank/files/regulamin_miejska_karta_debeto
    wa.pdf?a=1288898930640
    (pkt.2) będzie to możliwe, ale zaryzykowałem.
    Po niejakich perturbacjach (z mojej winy, żeby nie było) przyjechał do
    mnie bardzo ładny "przedstawiciel bankowy"[1] ;) i dał mi do podpisania
    umowę (tu citi ma minus: nie znalazłem szablonu umowy, żeby się można
    było z nim zapoznać wcześniej; drugi minus za to, że zabierają oba
    podpisane egzemplarze). Tego samego dnia dostałem telefon, że dokumenty
    są w banku i żebym czekał na debetówkę.


    II. KARTA
    Po otrzymaniu debetówki i aktwowaniu sobie citionline zadzwoniłem w
    sprawie wymiany karty i konsultant stwierdził, że faktycznie trzeba po
    prostu wymienić kartę. Ze względu na konieczność naniesienia zdjęcia[2],
    można to zrobić tylko w oddziale.
    Trudno. Następnego dnia, czekając na pociąg przespacerowałem się do
    oddziału[3]. Powiedziałem co i jak. Pan nie wydawał się zaskoczony. "Pan
    podejdzie tutaj na białe tło, to zrobimy zdjęcie". Po zrobieniu zdjęcia
    rozpoczęła się procedura zamykania starej karty, nadawania pinu do
    nowej i drukowania na miejscu nowej, już "miejskiej". Tu wystąpił
    drobny zgrzyt, bo okazało się, że "dział skanowania" nie wprowadził
    mojej umowy do systemu w związku z tym nie było mojego wzoru podpisu, co
    nieco przedłużyło sprawę. W każdym razie po ok półgodzinie miałem już
    nową kartę. Pan ostrzegł mnie, żebym na razie nie ładował karty w
    "srebrno-niebieskich" automatach, bo mają jakiś błąd w sofcie, ale
    żółto-niebieskie działają, bo sam ładował.

    III. ŁADOWANIE
    Ładowanie przebiega dokładnie tak jak zwykłej karty, tyle że w pewnym
    momencie trzeba kartę wyjąć, żeby nią zapłacić. Pomachałem kartę przed
    modułem zbliżeniowym (kwota 196 PLN), zostałem poproszony o PIN i
    transakcja przeszła. Po zapłaceniu biletomat wyświetlił tekst w rodzaju
    "Brak karty w czytniku. Włóż kartę aby dokończyć transakcję"
    Potulnie włożyłem, po czym automat zakończył pracę.

    IV.DZIAŁA :)
    Dziś rano sprawdziłem. Bilet na karcie jest i kasownik go prawidłowo
    rozpoznał :)


    KJ

    [1] - kobieta
    [2] - wymóg ZTM?
    [3] - Chałubińskiego

    --
    http://blogdebart.pl/2009/12/22/mamy-chorych-dzieci/
    Nie przerywaj mi, kiedy ja przerywam
    --W.Churchill

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1