  • 1. Data: 2009-11-04 18:54:14
    Temat: [Citi] Odnowi czy nie odnowi ;)
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Zamiast ok. 25 tys. sztuk miesięcznie, Citi Handlowy wydaje obecnie od 15 do
    18 tys. kart kredytowych. Na tym jednak nie koniec. Bank analizuje również
    sytuację dotychczasowych posiadaczy kart. Podejrzenia budzi zarówno spadek
    przychodów, jak i nadmierna liczba kredytów na koncie klienta, co
    weryfikowane jest w Biurze Informacji Kredytowej. - Część osób po upływie
    terminu ważności wcześniej otrzymanych kart, nowych może już nie dostać -
    zapowiedział Sławomir Sikora. - Nie chcemy przykładać ręki do ich
    przekredytowania - tłumaczy.

    http://biznes.onet.pl/banki-wyjmuja-polakom-karty-kr
    edytowe-z-portfeli,18629,3048550,1,analizy-detal

    MK

  • 2. Data: 2009-11-04 18:57:49
    Temat: Re: [Citi] Odnowi czy nie odnowi ;)
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > terminu ważności wcześniej otrzymanych kart, nowych może już nie dostać -
    > zapowiedział Sławomir Sikora. - Nie chcemy przykładać ręki do ich

    Chryste, to może być o mnie. O mnie się Citi zatroszczy! Dziękuję mu za to.
    :)

  • 3. Data: 2009-11-04 19:36:26
    Od: krzysztofsf <k...@o...pl>

    MarekZ pisze:
    > Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > Chryste, to może być o mnie. O mnie się Citi zatroszczy! Dziękuję mu za
    > to. :)

    Jesli przestana odnawiac bezplatnie, to dopiero im sie skurczy liczba
    kart...

    Przelewy z karty fajna sprawa, ale bez przesady - da sie bez tego zyc.
    Bardziej mi zalezy na tym, ze mam w ramach bezplatnej karty glownej
    bezplatna dodatkowa dla syna z ustawionym "podlimitem" na transakcje.

  • 4. Data: 2009-11-04 19:40:09
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MK pisze:
> [...]
    > już nie dostać - zapowiedział Sławomir Sikora. - Nie chcemy przykładać
    > ręki do ich przekredytowania - tłumaczy.

    Ja im pomogłem w tej trudnej decyzji i sam zrezygnowałem z ich karty.

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2009-11-04 19:48:09
    Temat: Re: Odnowi czy nie odnowi ;)
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 4 Lis, 19:57, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    > Chryste, to może być o mnie. O mnie się Citi zatroszczy! Dziękuję mu za to.
    > :)

    O mnie też, tym bardziej, ze ostatnio bywam zadłużony na różnych
    kartach..;-)

  • 6. Data: 2009-11-04 20:02:30
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości grup
    5g2000yqd.googlegroups.com...

    > O mnie też, tym bardziej, ze ostatnio bywam zadłużony na różnych
    > kartach..;-)

    A co, też akumulujesz BOMI? ;-)

  • 7. Data: 2009-11-04 22:53:30
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 4 Lis, 21:02, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    > A co, też akumulujesz BOMI? ;-)

    Jakoś nie mam przekonania...Nie, mam masę innych wydatków.

  • 8. Data: 2009-11-05 08:43:30
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    MK pisze:
> [...]
    > ręki do ich przekredytowania - tłumaczy.
    >
    > http://biznes.onet.pl/banki-wyjmuja-polakom-karty-kr
    edytowe-z-portfeli,18629,3048550,1,analizy-detal

    Przy ich polityce małych limitów mozolnie podnoszonych o małe sumy co
    roku to raczej nie będą mieli zbyt dużo problemów. Za to przy kosztach
    kredytu na KK Citi to wszyscy objęci tą akcją powinni podziękować
    bankowi. Zadłużanie się na tej karcie to fatalny pomysł niezależnie od
    dochodów.

    To doskonała oferta przy spłacie w grace period, słaba jako źródło
    kredytu. Citi działa na rzecz obywateli :)

    Sebastian

  • 9. Data: 2009-11-05 20:13:12
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Thu, 05 Nov 2009 09:43:30 +0100, Sebastian napisał(a):

    > To doskonała oferta przy spłacie w grace period, słaba jako źródło
    > kredytu. Citi działa na rzecz obywateli :)

    Wczoraj dostałem papiórek z Citi, że oprocentowanie mojej karty (zawsze
    spłacana w GP) obniżają do 12,96%. To jakaś szersza akcja?

    AK

  • 10. Data: 2009-11-05 20:24:24
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 4 Nov 2009 19:54:14 +0100, MK napisał(a):

> [...]
    > terminu ważności wcześniej otrzymanych kart, nowych może już nie dostać -
    > zapowiedział Sławomir Sikora. - Nie chcemy przykładać ręki do ich

    Spoko, ja też zamykam u nich karty. Jak chcą odpowiedzialność za lewe
    transakcje na mnie przerzucać (chip + pin) to niech się walą na ryj.

    --
    _______/ /_ GG: 3524356