  • 11. Data: 2009-11-06 09:36:48
    Temat: Re: [Citi] Odnowi czy nie odnowi ;)
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Andrzej Kubiak pisze:

    > Wczoraj dostałem papiórek z Citi, że oprocentowanie mojej karty (zawsze
    > spłacana w GP) obniżają do 12,96%. To jakaś szersza akcja?

    Na moim ostatnim wyciągu, który przyszedł jakieś 2 tygodnie nie było
    takiej informacji. Też zawsze spłacam w GP.

    Sebastian

  • 12. Data: 2009-11-06 09:41:08
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Adam Płaszczyca pisze:
    [...]
    > Spoko, ja też zamykam u nich karty. Jak chcą odpowiedzialność za lewe
    > transakcje na mnie przerzucać (chip + pin) to niech się walą na ryj.

    A od kiedy taka rewolucja? Ja pinu do swojej KK z City nie znam, kartę z
    banku zniszczyłem kilka lat temu :).

    A w wakacje okazało się debetówka z Polbnaku jest we Francji na podpis.

    Sebastian

  • 13. Data: 2009-11-07 11:35:07
    Od: Ra <a...@a...com>

    Sebastian pisze:

    > Na moim ostatnim wyciągu, który przyszedł jakieś 2 tygodnie nie było
    > takiej informacji. Też zawsze spłacam w GP.

    chyba po raz pierwszy od roku zajrzałem do wyciągu, nadal mam 20%

  • 14. Data: 2009-11-07 12:27:39
    Temat: Re: Odnowi czy nie odnowi ;)
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 7 Lis, 12:35, Ra <a...@a...com> wrote:

    > chyba po raz pierwszy od roku zajrzałem do wyciągu, nadal mam 20%

    U mnie też twardo 20% i limit 6000. Jestem dumny z faktu, że kartą z
    najniższym limitem, jaką posiadam w portfelu, jest prestiżowa karta
    CITIBANK LOT GOLD..!

  • 15. Data: 2009-11-07 13:08:24
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    W dniu 2009-11-04 21:02, MarekZ pisze:
    > Użytkownik "szczurwa" <s...@g...com> napisał w wiadomości grup
    5g2000yqd.googlegroups.com...

    > A co, też akumulujesz BOMI? ;-)
    Mógłbym prosić o wyjaśnienie, czym jest BOMI?

  • 16. Data: 2009-11-07 17:43:25
    Od: Jacek Erazmus <j...@g...com>

    On 7 Lis, 14:08, XYZ <j...@m...bin> wrote:

    > Mógłbym prosić o wyjaśnienie, czym jest BOMI?

    Może chodzi o to :
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Nordea-Bank-wydal-no
    wa-karte-kredytowa-BOMI-1708015.html

    --