  • 1. Data: 2009-05-17 16:55:35
    Temat: Małe zmiany w Polbank24
    Od: Radzik <r...@r...pl>

    Po przerwie modernizacyjnej wreszcie pojawiła się pełna obsługa Firefoxa
    oraz zmiany w obsłudze odbiorców przelewów. Niestety to tylko kropla w
    morzu potrzeb...

  • 2. Data: 2009-05-17 20:10:50
    Temat: Re: Małe zmiany w Polbank24
    Od: ruf10 <r...@n...pl>

    Radzik pisze:
    > Po przerwie modernizacyjnej wreszcie pojawiła się pełna obsługa Firefoxa
    > oraz zmiany w obsłudze odbiorców przelewów. Niestety to tylko kropla w
    > morzu potrzeb...

    Akurat pełna obsługa FF to ważna zmiana dla nie windowsowych

  • 3. Data: 2009-05-17 20:32:30
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Akurat pełna obsługa FF to ważna zmiana dla nie windowsowych

    chyba nie tylko, korzystam z visty i FF...wkurzało mi, że FF nie działał
    i specjalnie na potrzeby Polbanku musiałem odpalać IE; generalnie drobna
    zmiana we właściwym kiedunku ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2009-05-18 05:42:15
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sun, 17 May 2009 18:55:35 +0200, Radzik napisał(a):

    > Po przerwie modernizacyjnej wreszcie pojawiła się pełna obsługa Firefoxa
    > oraz zmiany w obsłudze odbiorców przelewów. Niestety to tylko kropla w
    > morzu potrzeb...

    A działa wam to pod czymkolwiek? Bo mnie akurat nie działa nawet pod IE.
    od rana wisi przy kolejnych próbach logowania.

  • 5. Data: 2009-05-18 06:32:57
    Od: Radzik <r...@r...pl>

    jureq pisze:
    > A działa wam to pod czymkolwiek? Bo mnie akurat nie działa nawet pod IE.
    > od rana wisi przy kolejnych próbach logowania.
    działa, sprawdź sobie dostęp do internetu...

  • 6. Data: 2009-05-18 06:58:24
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 18 May 2009 08:32:57 +0200, Radzik napisał(a):

    > działa, sprawdź sobie dostęp do internetu...

    To dziwne, bo nawet ich serwis telefoniczny mówi, że nie działa i nie
    wiadomo kiedy będzie działać.

  • 7. Data: 2009-05-18 07:01:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Radzik" 4a104189$...@n...home.net.pl

    > Niestety to tylko kropla w morzu potrzeb...

    Albo raczej -- to morze, ale bez kropli? ;)

    Inna sprawa, że ja błogosławiony nie jestem -- błogosławieni,
    którzy uwierzyli, choć nie zobaczyli. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2009-05-18 07:37:29
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Mon, 18 May 2009 06:58:24 +0000, jureq napisał(a):

    > To dziwne, bo nawet ich serwis telefoniczny mówi, że nie działa i nie
    > wiadomo kiedy będzie działać.

    U mnie coś tam działa, daje się zalogować, ale... nie ma żadnego
    przycisku "wyloguj" ;)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 9. Data: 2009-05-18 11:50:50
    Temat: Re: Małe zmiany w Polbank24 - nie działa
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 18 May 2009 07:37:29 +0000 (UTC), w <p...@r...org>,
    Olgierd <n...@n...problem> napisał(-a):

    > U mnie coś tam działa, daje się zalogować, ale... nie ma żadnego
    > przycisku "wyloguj" ;)

    U mnie przy próbie logowania (pod FF i IE):
    "The application has encountered an error which cannot be fully processed.
    Please go to the login screen of the application and attempt again. If this
    problem persists, then contact the bank administrator."

    Też tak macie?

  • 10. Data: 2009-05-18 13:14:40
    Od: luc <b...@g...net>

    On 18 Maj, 13:50, "r...@k...pl" <r...@k...pl> wrote:

> [...]
    > Please go to the login screen of the application and attempt again. If this
    > problem persists, then contact the bank administrator."

    Opera - udało się zalogować, a co lepsze - udało mi się wykonać
    przelew.
    No, w końcu można pożegnać się z IE :-)

    pzdrwm
    luc