  • 1. Data: 2016-12-15 14:15:59
    Temat: Citi - coraz gorsi telemarketerzy czy ostrzejszy target?
    Od: koala <k...@p...fm>

    Witam,

    Ech do tej pory telemarketing Citka trzymał się jakiegoś poziomu...jak
    powiedziałem że nie chcę słuchać ofert ubezpieczeniowych to dawali sobie
    spokój i takich ofert w ogóle nie przedstawiali...Teraz "dobra zmiana":
    mimo kilkukrotnej uwagi o braku chęci wysłuchiwania tego typu ofert w
    słuchawce dalej jechała kobitka z ofertą...tak jakby słuchawkę wyłączyła
    i nie słuchała co się do niej mówi...po 3 lub kolejnym zwróceniu
    uwagi....najpierw pytanie dlaczego i dalej jedzie z tekstem, kolejne
    już mniej grzeczne zwrócenie uwagi i dopiero sakramentalne, że w tej
    sprawie będzie się kontaktować później (po co skoro będzie z mojej
    strony to samo?)....szkolenia asertywności robią z nich taki beton czy co?

    Pozdr,
    Koala

  • 2. Data: 2016-12-15 14:28:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-12-15 o 14:15, koala pisze:
> [...]
    > sprawie będzie się kontaktować później (po co skoro będzie z mojej
    > strony to samo?)....szkolenia asertywności robią z nich taki beton czy co?

    Mam kartę Citi od wielu lat. Swego czasu dzwonili co tydzień, albo nawet
    częściej, z ofertą kredytu w karcie, czy z sugestią, aby coś droższego
    kupić i rozłożyć spłatę na raty.

    Zacząłem blokować ich numery, potem zainstalowałem aplikację truecaller,
    która sama w sobie ma numery Citka już poblokowane (widzę tylko jak
    wejdę w aplikację w zablokowane połączenia, że Citek coś próbował).

    Czasami uda im się oszukać filtr, wówczas kończą rozmowę po moim
    stwierdzeniu, że ja przez telefon nie podaję danych (zwykle proszą o
    rok/miesiąc urodzenia lub inną bzdurę).

    Tak więc kiedyś było to irytujące, ale teraz to tylko taki rzadki folklor.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2016-12-15 19:29:19
    Od: cef <c...@i...pl>

> [...]
    > mimo kilkukrotnej uwagi o braku chęci wysłuchiwania tego typu ofert w
    > słuchawce dalej jechała kobitka z ofertą...

    A to dziwne, bo ostatnio zapisałem się na tę promocję karty
    (co dają telefon) i pani konsultantka od początku była nastawiona
    negatywnie,
    niewiele miała sama do zakomunikowania i przy pierwszej nadarzającej
    się okazji mnie spławiła. Więc klientów chyba nie potrzebują.

  • 4. Data: 2016-12-15 22:25:25
    Od: Wojtek <k...@g...pl>

    El jueves, 15 de diciembre de 2016, 10:16:11 (UTC-3), koala escribió:
> [...]
    > sprawie będzie się kontaktować później (po co skoro będzie z mojej
    > strony to samo?)....szkolenia asertywności robią z nich taki beton czy co?

    Dziwne, mam u nich kartę od dobrych kilku lat i o ile faktycznie z ich systemu
    'znika' moj brak zgody na marketing (zdażyło się może 1-2 razy) o tyle grzecznei
    zawsze przepraszają i od chyba 2 lat nie miałem od nich telefonu...

  • 5. Data: 2016-12-16 23:05:23
    Od: jo44 <j...@T...PRECZ.o2.pl>

    W dniu 15.12.2016 o 14:28, Liwiusz pisze:

> [...]
    > rok/miesiąc urodzenia lub inną bzdurę).
    >
    > Tak więc kiedyś było to irytujące, ale teraz to tylko taki rzadki folklor.

    Potwierdzam - wystarczyło nie dać się "wylegitymować" przed
    przedstawieniem ich oferty i po dwóch próbach zaniechali nękania.

  • 6. Data: 2016-12-18 23:05:18
    Od: janek z pola <a...@e...pl>

    cef wrote:

> [...]
    > niewiele miała sama do zakomunikowania i przy pierwszej nadarzającej
    > się okazji mnie spławiła. Więc klientów chyba nie potrzebują.

    Nie wiem jak teraz, ale w promocji był telefon w I połowie 2016 roku, taki
    Samsung SM-J100M. Ten telefon to jest porażka - ma tak mało pamięci, że w
    trakcie wpisywania czegoś na klawiaturze w wyszukiwarce potrafi się wyłączyć
    klawiatura (przeglądarka dalej działa, ale żeby wywołać klawiaturę trzeba
    czekać kilkanaście sekund).

    Zastanawiam się dlaczego Citi dawał taki badziew w tej promocji. Przecież za
    50% wyższą cenę jednostkową sprzętu mogliby dawać o wiele lepszy model.
    Wydatek na te prezenty w tej promocji to prawdopodobnie i tak ułamek kosztów
    całej akcji. Jakby telefon był chociaż trochę lepszy - no żeby się dawal
    używać po prostu na co dzień - to pewnie klienci byliby zadowoleni.

    Dla ewentualnych geniuszy ze złotymi radami: telefon ma soft producenta i na
    ten telefon nie ma softów alternatywnych, ponieważ jest to taki badziew, że
    nikt w ogóle nie próbuje się zabierać za alternatywne wydania softu.

    --
    Wysłane z pola.

  • 7. Data: 2016-12-19 07:05:24
    Od: koala <k...@p...fm>

    > Zacząłem blokować ich numery, potem zainstalowałem aplikację truecaller,
    > która sama w sobie ma numery Citka już poblokowane (widzę tylko jak
    > wejdę w aplikację w zablokowane połączenia, że Citek coś próbował).

    Dokładnie tak samo robię tylko apką "Odebrać telefon"...odblokowałem ich
    z ciekawości na chwilę, ale też ze względu na zapytanie złożone przez
    wewnętrzną pocztę, w zasadzie dlatego, że się strasznie dobijali - 3 -4
    próby dziennie przez kilka dni...

    Pozdr,
    Koala