-
X-Received: by 10.157.35.87 with SMTP id k23mr359272otd.13.1481837125520; Thu, 15 Dec
2016 13:25:25 -0800 (PST)
X-Received: by 10.157.35.87 with SMTP id k23mr359272otd.13.1481837125520; Thu, 15 Dec
2016 13:25:25 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
b123no501283itb.0!news-out.google.com!u18ni9883ita.0!nntp.google.com!75no496976
ite.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.biznes.banki
Date: Thu, 15 Dec 2016 13:25:25 -0800 (PST)
In-Reply-To: <o2u52q$cpm$1@mx1.internetia.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=200.111.225.190;
posting-account=zQ0hGAoAAAAnUhxmKB0e4XFunNy_b26N
NNTP-Posting-Host: 200.111.225.190
References: <o2u52q$cpm$1@mx1.internetia.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <9...@g...com>
Subject: Re: Citi - coraz gorsi telemarketerzy czy ostrzejszy target?
From: Wojtek <k...@g...pl>
Injection-Date: Thu, 15 Dec 2016 21:25:25 +0000
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:628492
[ ukryj nagłówki ]El jueves, 15 de diciembre de 2016, 10:16:11 (UTC-3), koala escribió:
> Witam,
>
> Ech do tej pory telemarketing Citka trzymał się jakiegoś poziomu...jak
> powiedziałem że nie chcę słuchać ofert ubezpieczeniowych to dawali sobie
> spokój i takich ofert w ogóle nie przedstawiali...Teraz "dobra zmiana":
> mimo kilkukrotnej uwagi o braku chęci wysłuchiwania tego typu ofert w
> słuchawce dalej jechała kobitka z ofertą...tak jakby słuchawkę wyłączyła
> i nie słuchała co się do niej mówi...po 3 lub kolejnym zwróceniu
> uwagi....najpierw pytanie dlaczego i dalej jedzie z tekstem, kolejne
> już mniej grzeczne zwrócenie uwagi i dopiero sakramentalne, że w tej
> sprawie będzie się kontaktować później (po co skoro będzie z mojej
> strony to samo?)....szkolenia asertywności robią z nich taki beton czy co?
Dziwne, mam u nich kartę od dobrych kilku lat i o ile faktycznie z ich systemu
'znika' moj brak zgody na marketing (zdażyło się może 1-2 razy) o tyle grzecznei
zawsze przepraszają i od chyba 2 lat nie miałem od nich telefonu...
Następne wpisy z tego wątku
- 16.12.16 23:05 jo44
- 18.12.16 23:05 janek z pola
- 19.12.16 07:05 koala
Najnowsze wątki z tej grupy
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- Prawdziwy/fałszywy bank
- Velo dał mi bezpłatny debet...
- Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- zloto
- Velo częściowo ugiął się...
Najnowsze wątki
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-15 Prawdziwy/fałszywy bank
- 2024-10-13 Velo dał mi bezpłatny debet...
- 2024-10-07 Karta MasterCard z ALIOR za granicą.
- 2024-10-05 Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-05 Re: Z cyklu oszuści w akcji. ja się nie złapię ale może komuś pomoże
- 2024-10-03 zloto
- 2024-09-23 Velo częściowo ugiął się...