-
X-Received: by 10.157.35.87 with SMTP id k23mr359272otd.13.1481837125520; Thu, 15 Dec
2016 13:25:25 -0800 (PST)
X-Received: by 10.157.35.87 with SMTP id k23mr359272otd.13.1481837125520; Thu, 15 Dec
2016 13:25:25 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
b123no501283itb.0!news-out.google.com!u18ni9883ita.0!nntp.google.com!75no496976
ite.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.biznes.banki
Date: Thu, 15 Dec 2016 13:25:25 -0800 (PST)
In-Reply-To: <o2u52q$cpm$1@mx1.internetia.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=200.111.225.190;
posting-account=zQ0hGAoAAAAnUhxmKB0e4XFunNy_b26N
NNTP-Posting-Host: 200.111.225.190
References: <o2u52q$cpm$1@mx1.internetia.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <9...@g...com>
Subject: Re: Citi - coraz gorsi telemarketerzy czy ostrzejszy target?
From: Wojtek <k...@g...pl>
Injection-Date: Thu, 15 Dec 2016 21:25:25 +0000
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:628492
[ ukryj nagłówki ]El jueves, 15 de diciembre de 2016, 10:16:11 (UTC-3), koala escribió:
> Witam,
>
> Ech do tej pory telemarketing Citka trzymał się jakiegoś poziomu...jak
> powiedziałem że nie chcę słuchać ofert ubezpieczeniowych to dawali sobie
> spokój i takich ofert w ogóle nie przedstawiali...Teraz "dobra zmiana":
> mimo kilkukrotnej uwagi o braku chęci wysłuchiwania tego typu ofert w
> słuchawce dalej jechała kobitka z ofertą...tak jakby słuchawkę wyłączyła
> i nie słuchała co się do niej mówi...po 3 lub kolejnym zwróceniu
> uwagi....najpierw pytanie dlaczego i dalej jedzie z tekstem, kolejne
> już mniej grzeczne zwrócenie uwagi i dopiero sakramentalne, że w tej
> sprawie będzie się kontaktować później (po co skoro będzie z mojej
> strony to samo?)....szkolenia asertywności robią z nich taki beton czy co?
Dziwne, mam u nich kartę od dobrych kilku lat i o ile faktycznie z ich systemu
'znika' moj brak zgody na marketing (zdażyło się może 1-2 razy) o tyle grzecznei
zawsze przepraszają i od chyba 2 lat nie miałem od nich telefonu...
Następne wpisy z tego wątku
- 16.12.16 23:05 jo44
- 18.12.16 23:05 janek z pola
- 19.12.16 07:05 koala
Najnowsze wątki z tej grupy
- Cel rachunku
- CA -- problem z logowaniem
- "Ale my nie mamy ślubu. Tak też można dostać kredyt" Rozczulający marketing banksterki ;))
- Promocje w żubrze - i reklamacje.
- Kantor spolecznosciowy w banku
- Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- Oszustwa z Blikiem
- scam na bankomat?
- Płatności pasywną obraczką NFC
- a to mi lotto
- pokolenie Z
- złoty słaby
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
Najnowsze wątki
- 2024-07-02 Cel rachunku
- 2024-07-01 CA -- problem z logowaniem
- 2024-06-29 "Ale my nie mamy ślubu. Tak też można dostać kredyt" Rozczulający marketing banksterki ;))
- 2024-06-26 Promocje w żubrze - i reklamacje.
- 2024-06-26 Kantor spolecznosciowy w banku
- 2024-06-24 Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- 2024-06-21 Oszustwa z Blikiem
- 2024-06-20 scam na bankomat?
- 2024-06-19 Płatności pasywną obraczką NFC
- 2024-06-18 a to mi lotto
- 2024-06-17 pokolenie Z
- 2024-06-13 złoty słaby
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają