eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti - coraz gorsi telemarketerzy czy ostrzejszy target?Re: Citi - coraz gorsi telemarketerzy czy ostrzejszy target?
  • X-Received: by 10.157.35.87 with SMTP id k23mr359272otd.13.1481837125520; Thu, 15 Dec
    2016 13:25:25 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.157.35.87 with SMTP id k23mr359272otd.13.1481837125520; Thu, 15 Dec
    2016 13:25:25 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    b123no501283itb.0!news-out.google.com!u18ni9883ita.0!nntp.google.com!75no496976
    ite.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Thu, 15 Dec 2016 13:25:25 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <o2u52q$cpm$1@mx1.internetia.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=200.111.225.190;
    posting-account=zQ0hGAoAAAAnUhxmKB0e4XFunNy_b26N
    NNTP-Posting-Host: 200.111.225.190
    References: <o2u52q$cpm$1@mx1.internetia.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <9...@g...com>
    Subject: Re: Citi - coraz gorsi telemarketerzy czy ostrzejszy target?
    From: Wojtek <k...@g...pl>
    Injection-Date: Thu, 15 Dec 2016 21:25:25 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:628492
    [ ukryj nagłówki ]

    El jueves, 15 de diciembre de 2016, 10:16:11 (UTC-3), koala escribió:
    > Witam,
    >
    > Ech do tej pory telemarketing Citka trzymał się jakiegoś poziomu...jak
    > powiedziałem że nie chcę słuchać ofert ubezpieczeniowych to dawali sobie
    > spokój i takich ofert w ogóle nie przedstawiali...Teraz "dobra zmiana":
    > mimo kilkukrotnej uwagi o braku chęci wysłuchiwania tego typu ofert w
    > słuchawce dalej jechała kobitka z ofertą...tak jakby słuchawkę wyłączyła
    > i nie słuchała co się do niej mówi...po 3 lub kolejnym zwróceniu
    > uwagi....najpierw pytanie dlaczego i dalej jedzie z tekstem, kolejne
    > już mniej grzeczne zwrócenie uwagi i dopiero sakramentalne, że w tej
    > sprawie będzie się kontaktować później (po co skoro będzie z mojej
    > strony to samo?)....szkolenia asertywności robią z nich taki beton czy co?


    Dziwne, mam u nich kartę od dobrych kilku lat i o ile faktycznie z ich systemu
    'znika' moj brak zgody na marketing (zdażyło się może 1-2 razy) o tyle grzecznei
    zawsze przepraszają i od chyba 2 lat nie miałem od nich telefonu...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1