-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Citi - coraz gorsi telemarketerzy czy ostrzejszy target?
Date: Thu, 15 Dec 2016 14:28:50 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 31
Message-ID: <o2u5qp$inb$1@node2.news.atman.pl>
References: <o2u52q$cpm$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: user-46-112-88-149.play-internet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1481808537 19179 46.112.88.149 (15 Dec 2016 13:28:57
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 15 Dec 2016 13:28:57 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
Thunderbird/45.5.1
In-Reply-To: <o2u52q$cpm$1@mx1.internetia.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:628486
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2016-12-15 o 14:15, koala pisze:
> Witam,
>
> Ech do tej pory telemarketing Citka trzymał się jakiegoś poziomu...jak
> powiedziałem że nie chcę słuchać ofert ubezpieczeniowych to dawali sobie
> spokój i takich ofert w ogóle nie przedstawiali...Teraz "dobra zmiana":
> mimo kilkukrotnej uwagi o braku chęci wysłuchiwania tego typu ofert w
> słuchawce dalej jechała kobitka z ofertą...tak jakby słuchawkę wyłączyła
> i nie słuchała co się do niej mówi...po 3 lub kolejnym zwróceniu
> uwagi....najpierw pytanie dlaczego i dalej jedzie z tekstem, kolejne
> już mniej grzeczne zwrócenie uwagi i dopiero sakramentalne, że w tej
> sprawie będzie się kontaktować później (po co skoro będzie z mojej
> strony to samo?)....szkolenia asertywności robią z nich taki beton czy co?
Mam kartę Citi od wielu lat. Swego czasu dzwonili co tydzień, albo nawet
częściej, z ofertą kredytu w karcie, czy z sugestią, aby coś droższego
kupić i rozłożyć spłatę na raty.
Zacząłem blokować ich numery, potem zainstalowałem aplikację truecaller,
która sama w sobie ma numery Citka już poblokowane (widzę tylko jak
wejdę w aplikację w zablokowane połączenia, że Citek coś próbował).
Czasami uda im się oszukać filtr, wówczas kończą rozmowę po moim
stwierdzeniu, że ja przez telefon nie podaję danych (zwykle proszą o
rok/miesiąc urodzenia lub inną bzdurę).
Tak więc kiedyś było to irytujące, ale teraz to tylko taki rzadki folklor.
--
Liwiusz
Następne wpisy z tego wątku
- 15.12.16 19:29 cef
- 15.12.16 22:25 Wojtek
- 16.12.16 23:05 jo44
- 18.12.16 23:05 janek z pola
- 19.12.16 07:05 koala
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zamykanie konta dziecka.
- Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- jak tacy debile
- Konto wspólne w N26.
- Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- Re: Akumulatorki...
- Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- w Polsce jest kryzys
- mBank mKsiegowosc
- gotówkowe zjeby
- Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- Jutro to dziś...
- leć gołombeczku
- PUE ZUS -- administracyjna nuda...
Najnowsze wątki
- 2024-12-31 Zamykanie konta dziecka.
- 2024-12-31 Czy apka bankowa to gra komputerowa?
- 2024-12-23 Co nalezy do Cinkciarza, a co do Conotoxia ?
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-13 Konto wspólne w N26.
- 2024-12-09 Bank z archaicznym uwierzytelnianiem.
- 2024-12-04 Re: Akumulatorki...
- 2024-12-03 Usiłuję zapłacić za energetyzację...
- 2024-11-13 w Polsce jest kryzys
- 2024-11-12 mBank mKsiegowosc
- 2024-11-06 gotówkowe zjeby
- 2024-11-01 Mamy WZROST! O 50% wzrosła ilość kredytów gotówkowych
- 2024-11-01 Jutro to dziś...
- 2024-10-22 leć gołombeczku
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...