eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti - coraz gorsi telemarketerzy czy ostrzejszy target?Re: Citi - coraz gorsi telemarketerzy czy ostrzejszy target?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Citi - coraz gorsi telemarketerzy czy ostrzejszy target?
    Date: Thu, 15 Dec 2016 14:28:50 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 31
    Message-ID: <o2u5qp$inb$1@node2.news.atman.pl>
    References: <o2u52q$cpm$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: user-46-112-88-149.play-internet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1481808537 19179 46.112.88.149 (15 Dec 2016 13:28:57
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 15 Dec 2016 13:28:57 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.5.1
    In-Reply-To: <o2u52q$cpm$1@mx1.internetia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:628486
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-12-15 o 14:15, koala pisze:
    > Witam,
    >
    > Ech do tej pory telemarketing Citka trzymał się jakiegoś poziomu...jak
    > powiedziałem że nie chcę słuchać ofert ubezpieczeniowych to dawali sobie
    > spokój i takich ofert w ogóle nie przedstawiali...Teraz "dobra zmiana":
    > mimo kilkukrotnej uwagi o braku chęci wysłuchiwania tego typu ofert w
    > słuchawce dalej jechała kobitka z ofertą...tak jakby słuchawkę wyłączyła
    > i nie słuchała co się do niej mówi...po 3 lub kolejnym zwróceniu
    > uwagi....najpierw pytanie dlaczego i dalej jedzie z tekstem, kolejne
    > już mniej grzeczne zwrócenie uwagi i dopiero sakramentalne, że w tej
    > sprawie będzie się kontaktować później (po co skoro będzie z mojej
    > strony to samo?)....szkolenia asertywności robią z nich taki beton czy co?

    Mam kartę Citi od wielu lat. Swego czasu dzwonili co tydzień, albo nawet
    częściej, z ofertą kredytu w karcie, czy z sugestią, aby coś droższego
    kupić i rozłożyć spłatę na raty.

    Zacząłem blokować ich numery, potem zainstalowałem aplikację truecaller,
    która sama w sobie ma numery Citka już poblokowane (widzę tylko jak
    wejdę w aplikację w zablokowane połączenia, że Citek coś próbował).

    Czasami uda im się oszukać filtr, wówczas kończą rozmowę po moim
    stwierdzeniu, że ja przez telefon nie podaję danych (zwykle proszą o
    rok/miesiąc urodzenia lub inną bzdurę).

    Tak więc kiedyś było to irytujące, ale teraz to tylko taki rzadki folklor.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1