  • 1. Data: 2008-01-31 21:01:42
    Temat: citi obroty na kk
    Od: Ra <w@stopce>

    parę razy padało tu pytanie o obroty na goldzie: dzwoniłem dziś do citi
    celem rezygnacji z opłaty rocznej i pan powiedział że jak będę miał
    12tys obrotu rocznie to już nie muszą dzwonić, w sumie to nie tak dużo,
    mniej niż w mbanku AFAIR

  • 2. Data: 2008-01-31 22:04:16
    Temat: Re: citi obroty na kk
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:47a2373a$0$6144$f69f905@mamut2.aster.pl, *Ra* wrote:
> [...]
    > citi celem rezygnacji z opłaty rocznej i pan powiedział że jak będę
    > miał 12tys obrotu rocznie to już nie muszą dzwonić, w sumie to nie

    A zapytales czy do tego obrotu sie przelewy z rachuku karty (placenie
    rachunkow) wlicza?

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2008-02-02 08:35:48
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Użytkownik "Ra" <w@stopce> napisał w wiadomości
> [...]
    > celem rezygnacji z opłaty rocznej i pan powiedział że jak będę miał 12tys
    > obrotu rocznie to już nie muszą dzwonić, w sumie to nie tak dużo, mniej

    Mi niedawno powiedzieli o 6 000 rocznie. Ale ja w ostatnim roku
    nie wydalem 12 000 to moze dlatego:)
    Troche dawniej na grupie bylo info o 2400 PLN/rocznie wydanych
    karta Citi by zwolnili z oplaty. Albo taka duza inflacja w Citi
    albo im ktos wiecej wydaje tym mu wiekszy limit do
    zwolnienia z oplaty proponuja.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 4. Data: 2008-02-02 11:47:22
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 2 Lut, 08:35, "Marcin" <k...@k...de> wrote:
    > Witam
    >
    > Użytkownik "Ra" <w@stopce> napisał w
    wiadomościnews:47a2373a$0$6144$f69f905@mamut2.aster.
    pl...

> [...]
    > karta Citi by zwolnili z oplaty. Albo taka duza inflacja w Citi
    > albo im ktos wiecej wydaje tym mu wiekszy limit do

    Te 2400 dotyczylo kart srebrnych