  • 1. Data: 2007-01-30 10:06:56
    Temat: Citi i jego toporne www - a może jednak nie ;)
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Chodzi mi o KK i jej obsługę przez www. Mam KK w multi i miałem w bph
    (mam też konto w mbank czyli jak się tu na grupie zwykło mawiać zostałem
    "rozpieszczony").
    W bph nie mogłem ogarnać swojej KK przez www mimo pomocy konsultanta dla
    mnie to było po prostu niezrozumiałe (nie wiem być może coś się
    zmieniło). W multi było zdecydowanie lepiej i wiedziałem co i jak tylko
    trochę klikania szczególnie jak jest karta dodatkowa. Teraz mam citi i
    powiem, że w tej prostocie i powiedzmy "toporności" jest siła bo dzisiaj
    przypatrzyłem się i powiem szczerze, że takie coś:

    xx PLN saldo zadłużenia na ostatnim wyciągu
    xx PLN limit kredytowy
    xx PLN saldo dostępne
    xx PLN obecne saldo zadłużenia
    xx PLN dostępny limit wypłat gotówkowych

    jest według mnie strzałem w dziesiątkę. Dodatkowo w skrótach u góry
    (właśnie takiego bajeru nie mogłem się doprosić w multi i chyba wiem
    dlaczego - przy tak rozbudowanej stronie może to być niezły hack żeby
    takie coś stworzyć) sobie to ustawiłem na pierwszym miejscu. Czyli
    loguje się na konto wchodzę w pierwszy skrót i bach mam wszystko jak na
    dłoni - według mnie genialne. Nie zmienia to oczywiście faktu i
    mankamentu jakie boleją cały interface www citi i jego "onlajnowość" ale
    tak jak napisałem ta prostota nie jest wcale taka zła jak się z nią zapozna.

    PS To są moje obserwacje i nic więcej. Proszę nie szukać tutaj żadnych
    pochwał/nagan i innego tego typu zapaliników ;)

    --

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 2. Data: 2007-01-30 11:38:20
    Temat: Re: Citi i jego toporne www - a może jednak nie ;)
    Od: "Piterson" <Piotrek>

    Użytkownik "Bartosz 'bart' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:epn5c1$g48$1@news.dialog.net.pl...
    [..]
> [...]
    > boleją cały interface www citi i jego "onlajnowość" ale tak jak napisałem
    > ta prostota nie jest wcale taka zła jak się z nią zapozna. [..]

    Zgadza się! Korzystam/korzystałem z kart w Citi, Lukas, mBank, ING i muszę
    powiedzieć, że rzeczywiście najszybciej sprawdza się informacje na stronie
    właśnie w Citi, choć wygląd jest mało przyjazny. Mam tylko nadzieję, że
    kiedyś ten system doczeka się nowego interface'u. Poza tym w Citi brakuje mi
    jeszcze blokad, ale przynajmniej dostępny limit się pomniejsza (tego nie ma
    Lukas czy ING).

    --
    Pozdrawiam,
    Piterson

  • 3. Data: 2007-01-31 11:48:04
    Od: "Seba" <b...@W...gazeta.pl>

    > Mam tylko nadzieję, że
    > kiedyś ten system doczeka się nowego interface'u. >

    moze jeszcze w tym roku sie doczekasz

  • 4. Data: 2007-01-31 14:27:11
    Od: "Ryszard" <r...@o...eu>

    Ciekawe czy Citi doda tylko nowe fukcje i odświeży system, czy jak Fortis
    wprowadzi nowy system transakcyjny? Choć w sumie obecny system Citi jest nawet
    przyjemny brakuje tylko moźliwości wydrukowania potwierzenia zrealizowania
    przelewu.

  • 5. Data: 2007-01-31 16:00:17
    Od: "Le5zek" <l...@w...pI>

    Użytkownik "Piterson" <Piotrek> napisał w wiadomości

    > Zgadza się! Korzystam/korzystałem z kart w Citi, Lukas, mBank, ING i muszę
    > powiedzieć, że rzeczywiście najszybciej sprawdza się informacje na stronie
    > właśnie w Citi,

    ... pod warunkiem, że stosuje sie Internet Explodera. Citibank olewa
    użytkowników Firefoxa i Opery.

    --
    Le5zek Grelak
    'I thought I was someone else, someone good.'

  • 6. Data: 2007-01-31 17:03:09
    Od: "Ryszard" <r...@o...eu>

> [...]
    >
    > --
    > Le5zek Grelak
    > 'I thought I was someone else, someone good.'

    CitibankOnline działa poprawnie pod Firefoxem zarówno pod systemami Windows jak
    i Linux.

  • 7. Data: 2007-01-31 18:13:17
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Le5zek napisał(a):
    > ... pod warunkiem, że stosuje sie Internet Explodera. Citibank olewa
    > użytkowników Firefoxa i Opery.
    Na temat opery sie nie wypowiadam ale firefox + citi (serwis
    transakcyjny KK) - zero problemow
    --
    badzio

  • 8. Data: 2007-01-31 18:15:04
    Od: WG <e...@n...invalid>

    Dnia Wd, 31 Jan 2007 17:00:17 +0100, Le5zek napisał(a):

    > ... pod warunkiem, że stosuje sie Internet Explodera. Citibank olewa
    > użytkowników Firefoxa i Opery.

    W Operze trzeba "przedstawić się" jako IE. Firefox działał bezproblemowo.

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 9. Data: 2007-02-02 20:00:36
    Od: "Seba" <b...@W...gazeta.pl>

    Ryszard <r...@o...eu> napisał(a):

> [...]
    nawet
    > przyjemny brakuje tylko moźliwości wydrukowania potwierzenia zrealizowania

    ma być duuużo nowości w funkcjach, zmiana layout'u przy okazji też

  • 10. Data: 2007-02-18 11:40:11
    Od: "Ryszard" <r...@o...eu>

    > ma być duuużo nowości w funkcjach, zmiana layout'u przy okazji też
    >
    > --
    Chyba zaczeli coś zmieniać w systemie bo znikneła pozycja kwota blokady w
    szczegółach i wykazie operacji oraz saldo księgowe zamienili na łączne saldo na
    rachunkach. Wygląda to jednak raczej na błąd niż na celowe zmiany. Ktojś jeszcze
    to zauważył?