eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCiti nie dzwoniCiti nie dzwoni
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Citi nie dzwoni
    Date: Sun, 22 Feb 2009 12:20:04 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 14
    Message-ID: <gnrcd9$an8$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: mail.micha.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1235301609 10984 62.121.65.221 (22 Feb 2009 11:20:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 22 Feb 2009 11:20:09 +0000 (UTC)
    X-User: michabbs
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux x86_64; pl-PL; rv:1.8.1.19) Gecko/20090105
    Thunderbird/2.0.0.19 Mnenhy/0.7.5.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:476562
    [ ukryj nagłówki ]

    Hello,

    Chciałbym niniejszym zdementować panujące tu na grupie przekonanie, że
    Citi rękami i nogami próbuje zatrzymać starych klientów. Nieco ponad
    miesiąc temu wypowiedziałem umowę o KK i dokładnie po upłynięciu okresu
    wypowiedzenia karta przestała działać, a mi zniknął dostęp online.

    Nie żeby mnie to dziwiło, bo przecież rozwiązując umowę właśnie tego się
    spodziewałem, ale po lekturze grupy spodziewałem się także telefonu z
    próbą zatrzymania mnie na siłę. Co prawda i tak bym odmówił, ale czuję
    pewien niedosyt... :-)

    --
    MiCHA

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1