-
1. Data: 2008-05-13 21:05:42
Temat: Citi - oddzwanianie z ankieta na temat jakosci obslugi.
Od: krzysztofsf <k...@w...pl>
Korzystalem z Citiphone, cos tam sie dopytalem, cos zalatwilem. Poprzez
tekl komorkowy (zwykle dzwonie ze stacjonarnego, ale Nordea, do ktorej
ciezko sie dodzwonic zezarla darmowe impulsy).
I teraz meritum - tak z 15 sek. po zakonczeniu rozmowy, oddzwonil do
mnie automat ankietowy Citi. Nagranie poinformowalo mnie, ze korzystalem
z Citifone i czy zechce wziasc udzial w krotkiej ankiecie - jak nie, to
sie rozlaczyc.
Po chwili ciag dalszy - automat poinformowal, ze rozmawialem z
konsultantem x, i mam podac cyfre w podanej skali oceniajaca jego
uprzejmosc, potem kolejne pytania z roznego typu odpowiedziami poprzez
wybor okreslonego klawisza, wszystko zwiazane z ocena jakosci
zalatwienia sprawy i zadowolenia z banku.
Czesto tak oddzwaniaja? Az mi sie zal zrobilo tych konsultantow.
-
2. Data: 2008-05-13 21:17:05
Temat: Re: Citi - oddzwanianie z ankieta na temat jakosci obslugi.
Od: "Sinus" <s...@N...gazeta.pl>
krzysztofsf <k...@w...pl> napisał(a):
> Czesto tak oddzwaniaja? Az mi sie zal zrobilo tych konsultantow.
Na wielu infoliniach tak jest: w bankach, firmach telekomunikacyjnych,
ubezpieczeniowych, itp. Od tego jaką konsultant ma średnią ocen (tzw.
Feedback) zależy np. jego premia.
--
Sinus
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
3. Data: 2008-05-13 21:32:27
Temat: Re: Citi - oddzwanianie z ankieta na temat jakosci obslugi.
Od: "corner" <c...@w...pl>
Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
news:g0cvr9$3q5$4@news.wp.pl...
> Czesto tak oddzwaniaja? Az mi sie zal zrobilo tych konsultantow.
Słusznie. Wiem, co mówię ;-P.
-
4. Data: 2008-05-13 21:34:29
Temat: Re: Citi - oddzwanianie z ankieta na temat jakosci obslugi.
Od: "RobertS" <b...@p...pl>
>> Czesto tak oddzwaniaja? Az mi sie zal zrobilo tych konsultantow.
>
> Słusznie. Wiem, co mówię ;-P.
2x razy mialem taką sytuację i zawsze ocenialem konsultanta pozytywnie, w
Citi nie spotkalem sie z niekompetencja pracownikow...jest lepiej niz w
innych bankach
--
pozdrawiam
RobertS
-
5. Data: 2008-05-13 21:45:14
Temat: Re: Citi - oddzwanianie z ankieta na temat jakosci obslugi.
Od: "corner" <c...@w...pl>
Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
news:g0d1hh$2rou$1@opal.icpnet.pl...
>
> 2x razy mialem taką sytuację i zawsze ocenialem konsultanta pozytywnie, w
> Citi nie spotkalem sie z niekompetencja pracownikow...jest lepiej niz w
> innych bankach
Słyszałem legendy o wysokiej kompetencji całego CitiPhone. Za niedługo
posprawdzam, bo zamówiłem sobie KK Citi ;-). Dzwoniła już do mnie miła pani,
zapytała czy z kartą wszystko w porządku i zaoferowała wszelką pomoc.
Obiecała, że tylko ona będzie zajmować się moimi sprawami i podała numery
pod którymi mogę się z nią kontaktować. Niespotykane.
-
6. Data: 2008-05-14 05:06:10
Temat: Re: Citi - oddzwanianie z ankieta na temat jakosci obslugi.
Od: PhoneManiac <p...@g...com>
On 13 Maj, 23:45, "corner" <c...@w...pl> wrote:
> Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w
wiadomościnews:g0d1hh$2rou$1@opal.icpnet.pl...
> Słyszałem legendy o wysokiej kompetencji całego CitiPhone. .....
Powiem szczerze ze ja tez jestem zaskoczony profesjinalnym podejsciem
pracownikow w CitiPhone jak rowniez w oddziale banku, az pozwolilem
sobie zalozyc u nich 2 konta :) a dodam ze jestem rozzalonym klientem
mBanku, gdzie nie powiem nic dobrego na temat kompetencji konsultantow
mLinii w porownaniu do CitiPhone. Z mBankiem staram sie wyjasnic
sporna sytuacje na temat moich danych osobowych juz od 22 lutego (po
drodze im dokumenty zaginely), a jezeli zas chodzi o CitiPhone, to
kolega mial jakis problem z przelewem z mBanku na karte kredytowa
Citi, przez co naliczyli mu karna oplate, ale po krotkiej rozmowie
typu: Wie Pan, ja nie jestem w stanie udokumentowac tego po czyjej
stronie lezy wina, czy mBanku czy mojej ze przelew nie wyszedl,
Konsultat CitiPhone anulowal ta oplate podczas rozmowy telefonicznej,
co w mysle ze w mBanku chyba nigdy nie nastapi....
pozdro
-
7. Data: 2008-05-14 07:03:58
Temat: Re: Citi - oddzwanianie z ankieta na temat jakosci obslugi.
Od: "Paul" <USUŃTOpaul@gazeta.pl>
Ja generalnie też jestem z nich zadowolony. Raz tylko miałem akcję, że
prawie spadłem z fotela ;] Definiowałem przez telefon przelew z KK na czynsz
do SM. Po podaniu wszystkich danych zalogowałem się i patrzę wszystko ok -
tylko jeden mały feler - odbiorca to SM SłÓżewiec ;] Zadzwoniłem jeszcze
raz żeby to zmienić i drugi konsultant się zagotował jak to zobaczył :)))
Próbował zachować CRMowe zasady, ale głos mu drżał ze śmiechu :)
pozdr,
paul
-
8. Data: 2008-05-14 07:20:28
Temat: Re: Citi - oddzwanianie z ankieta na temat jakosci obslugi.
Od: "Konrad N>S>" <n...@o...pl>
Użytkownik "Paul" <USUŃTOpaul@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:g0e2t1$t4u$1@inews.gazeta.pl...
> Raz tylko miałem akcję, że prawie spadłem z fotela ;] Definiowałem przez
> telefon przelew z KK na czynsz do SM. Po podaniu wszystkich danych zalogowałem
> się i patrzę wszystko ok - tylko jeden mały feler - odbiorca to SM SłÓżewiec
> ;] Zadzwoniłem jeszcze raz żeby to zmienić i drugi konsultant się zagotował
> jak to zobaczył :))) Próbował zachować CRMowe zasady, ale głos mu drżał ze
> śmiechu :)
neiźle.
to teraz podobny klimat:
lukas bank.
czekam za kolegą, aż on wpłaci kase na konto, stoi przed młodą, ładną
konsultantką.
konsultantka, nowy pracownik, bierze dowód, i milczy chwilę... myśli coś...
po chwili podnosi oczy, spogląda nie niego z zachwytem, płomiennie się uśmiecha
(naprawdę szczery ładny uśmiech ładnej laski) i mówi do niego:
- zbyszko! jak pan ma pięknie na imię.
on się zkrztusił z wrażenia. podczas gdy łapał oddech ona mówi dalej:
- to z jakiegoś filmu, nie?
i to by było na tyle.
--
J'entends ton coeur
-
9. Data: 2008-05-14 08:25:32
Temat: Re: Citi - oddzwanianie z ankieta na temat jakosci obslugi.
Od: krzysn <k...@c...pl>
corner pisze:
>
> Użytkownik "RobertS" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
> news:g0d1hh$2rou$1@opal.icpnet.pl...
>>
>> 2x razy mialem taką sytuację i zawsze ocenialem konsultanta
>> pozytywnie, w Citi nie spotkalem sie z niekompetencja
>> pracownikow...jest lepiej niz w innych bankach
>
> Słyszałem legendy o wysokiej kompetencji całego CitiPhone. Za niedługo
> posprawdzam, bo zamówiłem sobie KK Citi ;-). Dzwoniła już do mnie miła
> pani, zapytała czy z kartą wszystko w porządku i zaoferowała wszelką
> pomoc. Obiecała, że tylko ona będzie zajmować się moimi sprawami i
> podała numery pod którymi mogę się z nią kontaktować. Niespotykane.
Niedawno zalatwialem pewna sprawe w citiphone w trybie glosnomowiacym.
Zona byla pod wielkim wrazeniem uprzejmosci konsultantki.
Mialem juz w zyciu konta w roznych bankach, ale moim zdaniem citi jest
nie do pobicia.
pozdrawiam, krzysn
-
10. Data: 2008-05-14 11:13:02
Temat: Re: Citi - oddzwanianie z ankieta na temat jakosci obslugi.
Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
Dnia Tue, 13 May 2008 21:17:05 +0000 (UTC), Sinus napisał(a):
> krzysztofsf <k...@w...pl> napisał(a):
>> Czesto tak oddzwaniaja? Az mi sie zal zrobilo tych konsultantow.
> Na wielu infoliniach tak jest: w bankach, firmach telekomunikacyjnych,
> ubezpieczeniowych, itp. Od tego jaką konsultant ma średnią ocen (tzw.
> Feedback) zależy np. jego premia.
ERA oddzwania zawsze - mnie już szlag chwilami trafia... ;)
Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
"Poglądy polityczne mają takie znaczenie w sejmie jak upierzenie u krokodyla"
(c) Tomasz Olbratowski 2004