    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Citi -- przegapienie okresu szantażowania...
    Date: Thu, 2 Jul 2009 01:07:48 +0200

    Citi -- przegapienie okresu szantażowania...

    Co wówczas, gdy zapomniałem w porę zaszantażować Citi w sprawie opłaty za kartę
    kredytową?
    Czy nalicza opłatę za kartę kredytową czy uznają spóźniony szantaż za poprawny?

    Ostatecznie mogę zaszantażować (jeśli już trzeba koniecznie szantażować)
    ograniczeniem się tylko do przelewania, jeśli wprowadzą opłatę roczną. :)

    Jeśli ów szantaż nie pomoże, zaproponuję ugodę -- oni cofną roczną opłatę,
    a ja zrezygnuję z papierowego wyciągu. :)

    W razie czego mogę eskalować działania wojenne i zagrozić, :) iż moja matka
    też będzie tylko przelewała ze swojej karty kredytowej w Citi. :) Matce wówczas
    zaproponuję kartę w innym banku, :) aby miała czym płacić...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Obyło się bez szantażu -- Citi stwierdziła miłym głosem, iż nie widzi
    tego, co by wskazywało na naliczanie w kolejnym roku opłaty... Tak więc
    (aby jakoś ustąpić temu, kto i mnie ustąpił dobrowolnie) zrezygnowałem dobrowolnie
    z papierowych wyciągów. :)