  • 1. Data: 2009-07-28 09:29:25
    Temat: CitiBank - system transakcyjny
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Po zalogowaniu niezależnie na co kliknę to mam:

    "Zestawienie rachunków
    Przepraszamy, system nie może wykonać zleconej transakcji.
    W celu uzyskania dalszej pomocy zadzwoń do CitiPhone."

    Też tak macie?

    a.

  • 2. Data: 2009-07-28 11:28:27
    Temat: Re: CitiBank - system transakcyjny
    Od: Dawid 'Zydol' <d...@t...nospam.info.pl>

    Wemif pisze:
> [...]
    > Przepraszamy, system nie może wykonać zleconej transakcji.
    > W celu uzyskania dalszej pomocy zadzwoń do CitiPhone."

    Rano i w tej chwili też wszystko u mnie śmiga jak należy.

    --
    Dawid 'Zydol'

  • 3. Data: 2009-07-28 12:49:20
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Dawid 'Zydol' <d...@t...nospam.info.pl> wrote:

    > Rano i w tej chwili też wszystko u mnie śmiga jak należy.

    Już u mnie też ok.
    a.

  • 4. Data: 2009-07-28 22:46:59
    Od: Ra <a...@a...com>

    Wemif pisze:
> [...]
    > Przepraszamy, system nie może wykonać zleconej transakcji.
    > W celu uzyskania dalszej pomocy zadzwoń do CitiPhone."

    nie wiem czy ma to związek ale ja np nie mogę się zalogować firefoksem
    3.5. Wydaje mi się że obsługa ajaxu jest zwalona