  • 1. Data: 2009-07-28 10:38:16
    Temat: Gdzie wysoko oprocentowane i/lub bezbelkowe ;) depozyty?
    Od: " " <u...@g...pl>

    Witam,
    jakie znacie rachunki oszczędnościowe, lokaty itp. z wysokim oprocentowaniem
    i/lub omijające podatek Belki?
    Narazie mam konto oszczędnościowe w eurobanku i lokatę optymalną w OF.
    Niestety L.O. ma bardzo niski limit (13k) a w eurobanku "bezbelkowość"
    działa tylko do ok. 75k, więc przydał by sie przynajmniej jeszcze jeden
    jakiś wysoko oprocentowany rachunek na resztę kasy (i przy okazji bezpieczne
    zdywersyfikowanie gotówki pomiędzy banki). Co polecacie? I wolałbym raczej
    rachunki oszczędnościowe lub lokaty względnie krótkoterminowe - polisolokaty
    lub lokaty >1 rok odpadają.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-07-28 10:44:38
    Od: luc <b...@g...net>

    On 28 Lip, 12:38, " " <u...@g...pl> wrote:
> [...]
    > rachunki oszczędnościowe lub lokaty względnie krótkoterminowe - polisolokaty

    ZTCP, to w eurobanku masz lokatę tygodniową na 6% - zakładasz
    kilkanaście takowych po 2k pln (nie chce mi się liczyć dokładnej
    kwoty;-) i belkę masz z głowy...

    pzdrwm
    luc

  • 3. Data: 2009-07-28 10:57:45
    Od: tad <t...@g...com>

    On 28 Lip, 12:44, luc <b...@g...net> wrote:
    > On 28 Lip, 12:38, " " <u...@g...pl> wrote:> Witam,

    Założ konto wspólne /jesli możesz/ , będziesz miał 10 KO w eurobanku.

    tad

  • 4. Data: 2009-07-28 12:02:35
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>

    On 28 Lip, 12:38, " " <u...@g...pl> wrote:
> [...]
    > rachunki oszczędnościowe lub lokaty względnie krótkoterminowe - polisolokaty

    Świetnym rozwiązaniem są lokaty 7 dniowe na 6% w w Eurobanku.
    Aby lokata była bezbelkowa zdeponowana kwota nie może być większa niż
    ~2168 zł.
    Nie ma limitu liczby zakładanych lokat.
    Lokatę zakłada się szybko i przyjemnie
    Przy zakładaniu decydujesz co robić z odsetkami.
    Najlepiej, aby odsetki spływały na ROR, skąd można je przelać na konto
    szczędnościowe lub założyć kolejną lokatę.

    W ten sposób dowolną kwotę można zdeponować na 6% netto.

  • 5. Data: 2009-07-28 12:41:58
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Tomasz [Bubon]"
    .googlegroups.com

    [ciach]

    Ja tam w ramach OT - Bubon -> kosmiczna ksywka :)

  • 6. Data: 2009-07-28 13:29:19
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tad" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 28 Lip, 12:44, luc <b...@g...net> wrote:
    > On 28 Lip, 12:38, " " <u...@g...pl> wrote:> Witam,

    Założ konto wspólne /jesli możesz/ , będziesz miał 10 KO w eurobanku.

    tad

    Ja mam konto wspólne z mężem,oprócz tego założyłam na siebie i mąż na
    siebie,więc mamy trzy rachunki i 15 KO.

    Pozdrawiam
    Grażyna

  • 7. Data: 2009-07-28 15:49:20
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "tad" <t...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
    On 28 Lip, 12:44, luc <b...@g...net> wrote:
    > On 28 Lip, 12:38, " " <u...@g...pl> wrote:> Witam,

    Założ konto wspólne /jesli możesz/ , będziesz miał 10 KO w eurobanku.

    Mylisz sie, przy koncie wspolnym tylko 5 KO