  • 1. Data: 2009-07-27 19:55:49
    Temat: ge money bank - karta zakupowa - gdzie kruczki
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    Jakie sa kruczki dotyczace karty kredytowe zakupowej w ge money bank?

    Zwrot 1,5% kazdej transakcji, karta gratis, ze wszystkich ubezpieczen mozna
    zrezygnowac, oferta bije na glowe inne. Zastanawiam sie na czym ten bank
    zarabia bo w zyciu nie ma nic za darmo.

    A moze chca nalapac klientow i potem rabnac jakimis wysokimi oplatami?

  • 2. Data: 2009-07-27 20:33:35
    Temat: Re: ge money bank - karta zakupowa - gdzie kruczki
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > zarabia bo w zyciu nie ma nic za darmo.
    >
    > A moze chca nalapac klientow i potem rabnac jakimis wysokimi oplatami?

    Skoro inne dają 1% to dlaczego jeden nie miałby dać 1,5% zwrotu? Mam kk
    GE i żadnych haczyków nie było.

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-07-27 21:17:04
    Od: Homzik <h...@g...com>

    jedyny haczyk chyba taki ze zwrot do 300 zl rocznie czyli 20000 na rok

  • 4. Data: 2009-07-28 10:44:12
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Uzytkownik "Homzik" <h...@g...com> napisal w wiadomosci
    l.googlegroups.com...
    > jedyny haczyk chyba taki ze zwrot do 300 zl rocznie czyli 20000 na rok

    :)

    --
    http://sklep.wielobranzowy.eu - sprawdz jak tanio!
    http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99

  • 5. Data: 2009-07-28 12:28:06
    Od: "Criss" <j...@o...pl>

    Uzytkownik "Homzik" <h...@g...com> napisal
    > jedyny haczyk chyba taki ze zwrot do 300 zl rocznie czyli 20000 na rok

    No, i trzeba wyrobic 12 tys. rocznego obrotu, by byc zwolnionym z oplaty
    rocznej
    85 zl.

    Pzdr

  • 6. Data: 2009-07-29 19:26:55
    Od: Ra <a...@a...com>

    Homzik pisze:
    > jedyny haczyk chyba taki ze zwrot do 300 zl rocznie czyli 20000 na rok
    czyli jak ktoś nie za dużo wydaje to naprawdę dobra propozycja, szkoda
    tylko że jakoś nie mam dobrego zdania o tym banku

  • 7. Data: 2009-07-29 20:06:49
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    > czyli jak ktoś nie za dużo wydaje to naprawdę dobra propozycja, szkoda
    > tylko że jakoś nie mam dobrego zdania o tym banku

    dlaczego nie masz dobrego? inna sprawa, ze w naszym kraju zaden z bankow nie
    dziala jakos super, niektore tylko troche zle, a niektore bardzo