eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitiOne Direct i "bezpłatne przelewy zagraniczne" - ostrzeżenieCitiOne Direct i "bezpłatne przelewy zagraniczne" - ostrzeżenie
  • Data: 2008-04-23 16:53:02
    Temat: CitiOne Direct i "bezpłatne przelewy zagraniczne" - ostrzeżenie
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Właśnie przekonałem się jak to jest z przelewami zagranicznymi w CitiOne
    Direct. Niestety, w polecanym tutaj m.in. przeze mnie produkcie
    Citibanku, na własnej skórze przekonałem się jak to jest z tą
    bezpłatnością przelewów zagranicznych.
    Po 2-ch miesiącach od przelewu pojawiła się prowizja za przelew zagraniczny.

    Niestety, nowy TOiP (obowiązujący od lutego br.) przy pozycji "Przelewy
    zewnętrzne w walucie obcej - bezpłatnie" posiada (*),
    która to gwiazdka opisana jest "możliwość wystąpienia prowizji banków
    pośredniczących".

    Piętno dla Citka i pręt w d... za wprowadzenie cichcem ukrytej podwyżki.

    Jedyny "+" tego rachunku przestał istnieć, zatem czas zamykać to konto

    --
    Pete