  • 1. Data: 2007-08-13 09:23:11
    Temat: Citibank CitiOne Direct - zalozenie
    Od: "Bard" <b...@w...poczta.onet.pl>

    Witam!

    Czy mozna zalozyc CitOne Direct skladajac wniosek przez internet/telefon,
    tak, ze przychodzi umowa - podpisuje, odsylam - bez udzialu jakiegos ich
    przedstawiciela czy latania do oddzialu - cos jak w mbanku lub inteligo.
    Jak probuje na stronie zlozyc wniosek online, to pojawia mi sie tylko
    formularz kontaktowy, czyli beda do mnie dzwonic i pewnie umawiac z ich
    przedstawicielem - w takim wypadku juz wole sie pofatygowac do placowki...
    ... druga sprawa, jak sie nie da przez internet, to da sie wszystko zalatwic
    podczas jednej wizyty w oddziale, a reszta jak np. karta platnicza poczta?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-08-13 10:07:11
    Temat: Re: Citibank CitiOne Direct - zalozenie
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Mon, 13 Aug 2007 11:23:11 +0200, Bard napisał(a):

> [...]
    > podczas jednej wizyty w oddziale, a reszta jak np. karta platnicza poczta?

    Już kiedyś o tym pisałem. Chciałem założyć to konto, ale było coś
    nie tak z formularzem kontaktowym w przypadku jeżeli nazwa miasta
    składała się z dwóch wyrazów. Obmyśliłem małego haka, który drastycznie
    przyspiesza procedurę zakładania konta. Idziesz do oddziału i
    zakładasz dowolne konto w Citi od razu dostajesz kartę do bankomatu
    (produkują na miejscu) 10 minut i konto jest aktywne, więc od
    razu składasz dyspozycję na zmianę tego konta na CitiOne direct i na
    drugi dzień masz już to co chcesz.

  • 3. Data: 2007-08-13 10:24:54
    Od: "Krzysztofsf " <k...@N...gazeta.pl>

    Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net> napisał(a):

    > Już kiedyś o tym pisałem. Chciałem założyć to konto, ale było coś
    > nie tak z formularzem kontaktowym w przypadku jeżeli nazwa miasta
    > składała się z dwóch wyrazów.

    Wiecej takich niedorobek w formularzach maja.
    Np. Moje imie+ nazwisko ma wiecej niz 19 znakow (wliczajac spacje pomiedzy).
    Zamiast informacji przy formularzu o ograniczeniu przyjmowanych znakow, pole gdzie
    wpisujemy imie i nazwisko lacznie, podswietla sie na czerwono i nie puszcza dalej.

    Wyglada to tak, jakby byla blokada na konkretnego klienta, poniewaz znaki sa
    przyjmowane do pola bez ograniczenia jego dlugosci, a problem z podswietleniem
    pojawia sie jedynie przy zatwierdzaniu formularza i probie przejscia do nastepnej
    strony - wszystkie pola ok, imie i nazwisko podswietlone na czerwono - formularz
    nie daje sie zatwierdzic.

  • 4. Data: 2007-08-13 11:58:08
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Mon, 13 Aug 2007 10:24:54 +0000, Krzysztofsf napisał(a):

> [...]
    > wpisujemy imie i nazwisko lacznie, podswietla sie na czerwono i nie puszcza dalej.

    Jak powiedziałem na party line jaki sposób obmyśliłem na założenie
    konta to Pan konsultant się ucieszył i powiedział, że będzie innym
    tak doradzał (czyli trochę z tym problemów mieli/mają), bo ten formularz
    ktoś tam tworzył i teraz jakieś zmiany nanieść to coś tam, coś tam a
    tak naprawdę konto CitiOne direct można mieć założone w 10-20 min
    tylko trzeba się udać do oddziału.

  • 5. Data: 2007-08-13 12:07:36
    Od: "Piotrek \"Alchemik\"" <k...@t...pl.spam.won>

    Bartosz 'xbart' Nowakowski wrote:
> [...]
    > ktoś tam tworzył i teraz jakieś zmiany nanieść to coś tam, coś tam a
    > tak naprawdę konto CitiOne direct można mieć założone w 10-20 min

    Ta metoda jest super skuteczna, zakladalem z moja dziewczyna tak konto w
    banku i wszystko, lacznie z karta zajelo 20 minut :)

    --
    A.L.C.H.E.M.I.K. kilobyte[at]tlen[dot]pl
    :Artificial Lifelike Construct Hardwired

  • 6. Data: 2007-08-14 07:01:10
    Od: "Bard" <b...@w...poczta.onet.pl>

> [...]
    > zakładasz dowolne konto w Citi od razu dostajesz kartę do bankomatu
    > (produkują na miejscu) 10 minut i konto jest aktywne

    dzieki wielkie, dzisiaj wyprobuje :)

    pozdr