-
21. Data: 2008-01-02 16:01:02
Temat: Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
Od: "ygreko" <...@...com>
"Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> wrote in message
news:flefn7$fd3$1@news2.task.gda.pl...
> Dnia Fri, 28 Dec 2007 14:59:51 +0100, ygreko napisał(a):
>
>
>> Dobrze, ze nie trzeba przy tym skakac na lewej nodze prawa reka
>> wymachujac nad glowa...
>> A problem z formularzem to nie jest twoj problem, tylko banku.
>
> To jest generalnie lepsza metoda niż formularz na www - masz od ręki
> kartę do konta i masz od ręki założone konto jako minus widzę tutaj tylko
> wizytę w oddziale banku i stanie w ewentualnej kolejce.
Ja bylbym w stanie wytrzymac kilka dni w oczekiwaniu na karte poczta.
Chodzilo mi o cos innego: dwaj przedstawiciele citi, ktorzy mnie odwiedzili
twierdzili, ze NIE MA formularza do zalozenia konta direct. Wedlug nich
potrzebna byla akcja dwuetapowa, tzn. zalozenie konta i przeksztalcenie go.
Z punktu widzenia klienta to jakas totalna prowizorka nie do pomyslenia w
takim banku jak citi, ale jak widac oni pomysleli o tym w ten sposob :).
Przy trzeciej wizycie przedstawiciela w koncu mial on wlasciwy formularz ze
soba, rzeczywiscie, poszli po rozum do glowy i zrobili jeden formularz do
wszystkich typow kont z checkboxem.
W ogole to nowy rok przynosi nowe zaskoczenie w interfejsie online -- mimo,
ze mialem zaznaczona automatyczna splate calosci zadluzenia na kk i mialem
odpowiednia ilosc srodkow na koncie, to citi zajelo sobie tylko kwote
minimalna. Gdybym nie pilnowal i nie zobaczyl tego, to by mnie wyrolowali na
odsetkach. Ech... tragedia.
Pzdr,
Piotr
-
22. Data: 2008-01-02 18:55:29
Temat: Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
Od: "jack" <...@...pl>
> Ja bylbym w stanie wytrzymac kilka dni w oczekiwaniu na karte poczta.
>
Chyba chciales napisac w oczekiwaniu na wysylke poczta. Listy z wa-wy do
gdanska ida po 2 tyg. priorytetem.
-
23. Data: 2008-01-07 13:41:02
Temat: Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
Dnia Wed, 02 Jan 2008 17:01:02 +0100, ygreko napisał(a):
> W ogole to nowy rok przynosi nowe zaskoczenie w interfejsie online --
> mimo, ze mialem zaznaczona automatyczna splate calosci zadluzenia na kk
> i mialem odpowiednia ilosc srodkow na koncie, to citi zajelo sobie tylko
> kwote minimalna. Gdybym nie pilnowal i nie zobaczyl tego, to by mnie
> wyrolowali na odsetkach. Ech... tragedia.
A to już przerabiałem. Czy nie czasem miałeś to samo?
Z ich FAQ:
"Czy istnieje możliwość automatycznego spłacania karty kredytowej?
W Citibank Online możesz ustawić opcję automatycznej spłaty karty
kredytowej. Jest to forma stałego zlecenia. Nie będziesz musiał pamiętać
o spłaceniu zadłużenia na karcie kredytowej, gdyż system zrobi to za
Ciebie automatycznie - w dniu wymagalności spłaci 5% lub 100% wartości
zadłużenia (w zależności od Twojej dyspozycji) widocznego na wyciągu.
Należy pamiętać, aby środki na koncie dla automatycznej spłaty zadłużenia
na karcie kredytowej były dostępne w wymaganej wartości na 1 dzień
roboczy przed terminem płatności. Jeśli posiadasz konto w innym banku
możesz zlecić w nim polecenie zapłaty, wówczas środki na spłatę
zadłużenia karty będą automatycznie ściągane z Twojego konta."
Oczywiście żadnej informacji przy aktywacji auto-spłaty nie ma :/ Jednak
tak już kiedyś napisałem na grupie Citi uznało mi reklamację i nie
naliczyło odsetek i tutaj niewątpliwie plusik dla nich.
--
xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
Xenocide
-
24. Data: 2008-01-08 07:46:45
Temat: Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
Od: "ygreko" <...@...com>
"Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> wrote in message
news:flta5d$abp$4@news.dialog.net.pl...
> Dnia Wed, 02 Jan 2008 17:01:02 +0100, ygreko napisał(a):
[...]
> A to już przerabiałem. Czy nie czasem miałeś to samo?
>
> Z ich FAQ:
[...]
> Należy pamiętać, aby środki na koncie dla automatycznej spłaty zadłużenia
> na karcie kredytowej były dostępne w wymaganej wartości na 1 dzień
> roboczy przed terminem płatności. Jeśli posiadasz konto w innym banku
[...]
No tak -- jest to sytuacja niestandardowa, ze trzeba miec saldo dzien
roboczy wczesniej. Oczywiscie nie bylo informacji i stad to niedopatrzenie.
Dzien roboczy wczesniej odpowiedniego salda nie bylo. Recznie przelalem
calosc zadluzenia i poprosilem o przeksiegowanie kwoty minimalnej z powrotem
na moje konto. Powiedziano mi, ze jeden raz w roku takie przeksiegowanie
moga zrobic.
Zgadzam sie -- rozpatrywanie reklamacji dziala calkiem niezle w tym banku
(oczywiscie na tle innych bankow, a nie w ogole, bo w ogole to jest to taki
'polski standard'), tylko szkoda, ze bank sam doprowadza do sytuacji, ze ta
reklamacje trzeba skladac.
Po prostu zarabiaja na tym, ze czesc ludzi nie zauwazy i odpusci, a oplata
juz sie naliczy.
Pzdr,
Piotr
-
25. Data: 2008-01-08 11:47:22
Temat: Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
Dnia Tue, 08 Jan 2008 08:46:45 +0100, ygreko napisał(a):
> Zgadzam sie -- rozpatrywanie reklamacji dziala calkiem niezle w tym
> banku (oczywiscie na tle innych bankow, a nie w ogole, bo w ogole to
> jest to taki 'polski standard'), tylko szkoda, ze bank sam doprowadza do
> sytuacji, ze ta reklamacje trzeba skladac.
> Po prostu zarabiaja na tym, ze czesc ludzi nie zauwazy i odpusci, a
> oplata juz sie naliczy.
No też mam takie wrażenie, że u nich dlatego te reklamacje tak sprawnie
idą, bo wiedzą że dziur i dziurek w systemie jest sporo i żeby jakoś PR
trzymać to szybko wszystko łagodzą. Ja w sumie po około roku używania
konta i karty, wiem już na czym stoję i do ułomności się przyzwyczaiłem
kosztem tego braku kosztów ;)
--
xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
Xenocide
-
26. Data: 2008-01-10 16:45:15
Temat: Re: Citibank Online i konto CitiOne Direct - nowy interfejs - opinia
Od: "ygreko" <...@...com>
"Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> wrote in message
news:flvnsa$r0$5@news.dialog.net.pl...
[...]
> No też mam takie wrażenie, że u nich dlatego te reklamacje tak sprawnie
> idą, bo wiedzą że dziur i dziurek w systemie jest sporo i żeby jakoś PR
> trzymać to szybko wszystko łagodzą. Ja w sumie po około roku używania
> konta i karty, wiem już na czym stoję i do ułomności się przyzwyczaiłem
> kosztem tego braku kosztów ;)
O wlasnie. Ja stwierdzilem, ze citi oferte ma dobra, gorzej z wykonaniem.
Ale dobrze miec bezplatne konto, bezplatne przelewy, dobra kk i jako-takie
dbanie o klienta.
Jeszcze tylko wiecej oddzialow poprosimy.