eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiCitibank Online - klopty...Citibank Online - klopty...
  • Data: 2004-07-28 19:44:04
    Temat: Citibank Online - klopty...
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Aktualnie mam taka sytuacje. Serwis online pakazuje mi, ze mam mniej srodkow
    niz powinienem ( roznica kilkaset zl ).
    Poprawne saldo jest podawane natomiast przez Citiphone.

    Konsultant stwierdzil, ze u niego wszystko wyglada prawidlowo i nie byl w
    stanie powiedziec dlaczego u mnie jest inaczej ( stwierdzil, ze pewnie cos
    sie aktualizuje ). Jednak nic sie nie aktualizuje, bo na liscie operacji
    nie ma zadnych pozycji.
    Ostatnie pozycja jaka widnieje to :
    - przelew w kwocie XXX : dostepne srodki YYY, juz po odjeciu kwoty XXX (
    saldo wczorajsze to YYY + XXX ).

    Natomiast serwis online pokazuje saldo, dodatkowo mniejsze wlasnie o kwote
    rowna XXX ( pomimo, ze suma ta zostala juz odjeta podczas przelewu). Czyli
    de facto tak jakby przelew XXX zostal zrobiony dwa razy. Jednak zostal on
    zrobiony jeden raz co jest potwierdzone w historii rachunku. Saldo podawane
    przez Citiphone jest poprawne.

    Tylko ja tak mam ? Ktos zna tego przyczne ?


    P.S. W polowie nastepnego miesiaca odcinam Citionline, ale na razie jest mi
    jeszcze potrzebne.


    pozdrawiam
    --
    Mithos
    m...@o...No.More.Spam.pl
    GG 3442873


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1