  • Data: 2007-01-04 17:19:28
    Temat: Citibank Online-limity
    Od: "kondek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jeszcze raz poprosze was o pomoc dzisiaj- wszedlem do Citibank Online mojej
    karty kred. i nie widze w ustawieniach mozliwosci wybrania sobie dziennego
    limitu transakcji gotowkowych oraz bezgotowkowych- w mbanku jest taka
    mozliwosc zmiany nawet co przyslowiowa chwile korzystajac z kodow smsowych a
    tu w Citi nic??

    czyli jezeli mam limit x na miesiac to moge go w ciagu dnia wykorzystac lub
    tez potencjalny zlodziej ??

    Kolejne pytanie to czy placac za zakupy bezgotowkowe slipy podpisujemy czy
    tez zatwierdzamy PINem?

    Ogolnie mowiac jestem troche zdziwiony tak mierna mozliowscia onfiguracji
    online- przy mBanku to naprawde biednie wyglada:-(