-
11. Data: 2010-04-05 19:43:00
Temat: Re: wymiana karty - koszmar
Od: MK <m...@i...pl>
On 5 Kwi, 21:40, darnok <d...@a...spam.ch>
wrote:
>
> inny sposob - isc i poprosic w Citi o karte identyfikacyjna (o ile
> jeszcze wydaja) i z nia powiazac CBOL.
> Wtedy jakiekolwiek zmiany kart nie maja znaczenia, bo konto jest
> powiazane do tej identyfikacyjnej. Kiedys to byl jedyny sposob zeby miec
> CBOL jak sie nie mialo konta tam.
>
Tyle, ze karta identyfikacyjna jest dla osob, ktore nie maja
debetowej. Chyba nie mozna miec jednoczenie identyfikacyjnej i
debetowej, ale moze sie myle...
MK
-
12. Data: 2010-04-05 19:44:01
Temat: Re: wymiana karty - koszmar
Od: darnok <d...@a...spam.ch>
On 2010-04-05 21:43, MK wrote:
> Tyle, ze karta identyfikacyjna jest dla osob, ktore nie maja
> debetowej. Chyba nie mozna miec jednoczenie identyfikacyjnej i
> debetowej, ale moze sie myle...
Nie wiem, bo nie mam debetowej, a karte wyrobilem ze 2-3 lata temu.
--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."
-
13. Data: 2010-04-06 17:55:33
Temat: Re: [Citibank] wymiana karty - koszmar
Od: "kashmiri" <n...@n...com>
Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> dared to write:
> "kashmiri" <n...@n...com> writes:
>
>> W UK podobnie, tylko dodają bezczelnie: i "dla wygody" klienta. 'For
>> the convenience of Customers who are not able to make a phone call to
>> the Bank we automatically deactivate the old card after 30 days from
>> the date when the new card is despatched.'
>
> Tez Citi?
> Bo tak w ogole to, ze _aktywuja_ nowa karte po jakims czasie, jest
> sensowne. Klient naprawde moze miec problem z telefonem do banku (nie
> zeby to byly typowe warunki, i _zwykle_ pewnie bedzie mial takze problem
> z odebraniem nowej karty).
> Ale deaktywowanie karty, o ktorej wiemy, ze klient jej uzywa(l), ze nic
> jej nie jest, i ze ma "dobra" date waznosci, tylko dlatego, ze jest nowa
> karta? Bardzo dziwne.
UPDATE: Dzisiaj na próbę włożyłem kartę Citi do bankomatu - i zjadło mi ją.
Mam ochotę ich obluzgać.
-
14. Data: 2010-04-06 22:38:06
Temat: Re: [Citibank] wymiana karty - koszmar
Od: Michal_Ko <m...@n...org>
kashmiri pisze:
>
> UPDATE: Dzisiaj na próbę włożyłem kartę Citi do bankomatu - i zjadło mi ją.
>
> Mam ochotę ich obluzgać.
Tylko dwie sprawy budzą moje wątpliwości:
1. Skąd zdziwienie, że zablokowana karta zostanie zatrzymana przez
bankomat? Cytując Ciebie:
Miła pani konsultant łączy się z "kimś", a potem wyjaśnia, że... karta
Maestro została zablokowana
Chodzi- jak sądzę- o tę samą kartę
2. "Wysłali. Doszła do rodziny w Polszy, w czwartek rodzina wysłała do
mnie - dojdzie za miesiąc, jak znam Gruzję."
"minęło już 30 dni od wysłania nowej karty"
Poczta Polska miała aż takie opóźnienie (zwykle karty z Citi szły 2-3
dni) czy rodzina? Pamiętam sytuację, kiedy zamawiałem w Citi duplikat
karty kredytowej- konsultant mnie poinformował, że obecna karta będzie
działać jeszcze przez 30 dni oraz zablokowane będą transakcje zdalne
(duplikat ma ten sam numer i datę ważności u nich)... Widziały gały co
brały? Nie, żebym usprawiedliwiał bank, ale w mojej sytuacji wiedziałem,
czego się spodziewać.
Oczywiście, istnieją banki które mają to rozwiązane dużo lepiej.
Pomijam kwestie tego, dlaczego się zdecydowałeś na wymianę karty
debetowej w trakcie wyjazdu zagranicznego (lub bezpośrednio przed nim).
Rozumiem, że jakiś inny rozsądny dostęp do środków jednak posiadasz
(poza KK Citi)? :)
Michał
-
15. Data: 2010-04-08 04:18:37
Temat: Re: [Citibank] wymiana karty - koszmar
Od: "kashmiri" <n...@n...com>
Michal_Ko <m...@n...org> dared to write:
> kashmiri pisze:
>>
>> UPDATE: Dzisiaj na próbę włożyłem kartę Citi do bankomatu - i zjadło
>> mi ją.
>> Mam ochotę ich obluzgać.
>
> Tylko dwie sprawy budzą moje wątpliwości:
>
> 1. Skąd zdziwienie, że zablokowana karta zostanie zatrzymana przez
> bankomat? Cytując Ciebie:
>
> Miła pani konsultant łączy się z "kimś", a potem wyjaśnia, że... karta
> Maestro została zablokowana
>
> Chodzi- jak sądzę- o tę samą kartę
Zablokowanie karty nie musi skutkować poleceniem "zatrzymaj". Bankomaty mogą po
prostu kartę wypluwać.
> 2. "Wysłali. Doszła do rodziny w Polszy, w czwartek rodzina wysłała do
> mnie - dojdzie za miesiąc, jak znam Gruzję."
>
> "minęło już 30 dni od wysłania nowej karty"
>
> Poczta Polska miała aż takie opóźnienie (zwykle karty z Citi szły 2-3
> dni) czy rodzina? Pamiętam sytuację, kiedy zamawiałem w Citi duplikat
> karty kredytowej- konsultant mnie poinformował, że obecna karta będzie
> działać jeszcze przez 30 dni oraz zablokowane będą transakcje zdalne
> (duplikat ma ten sam numer i datę ważności u nich)... Widziały gały co
> brały? Nie, żebym usprawiedliwiał bank, ale w mojej sytuacji wiedziałem,
> czego się spodziewać.
Po kolei:
- Gwoli wyjaśnienia: Poczta Polska zapewne nie miała opóźnienia; moja rodzina miała
za to poślizg z wysłaniem za granicę (3 km na pocztę i nie po drodze).
- Jak pisałem, nie zamawiałem duplikatu, tylko wymieniałem Maestro na MC Electronic.
Wyrażenia: "transakcje zdalne" i "Maestro Citibanku" nie występują razem.
- Zamawiałem przez internet i nie było ŻADNEJ informacji o blokadzie dotychczasowej
karty i Citi online.
> Oczywiście, istnieją banki które mają to rozwiązane dużo lepiej.
>
> Pomijam kwestie tego, dlaczego się zdecydowałeś na wymianę karty
> debetowej w trakcie wyjazdu zagranicznego (lub bezpośrednio przed nim).
Jestem za granicą na dłużej - czas liczony w latach - nie mam wyboru ;)
> Rozumiem, że jakiś inny rozsądny dostęp do środków jednak posiadasz
> (poza KK Citi)? :)
Oczywiście :)
Co nie znaczy, że polityka Citi i brak rzetelnej informacji mnie wk*rwiła.
k.
-
16. Data: 2010-04-08 09:22:17
Temat: Re: [Citibank] wymiana karty - koszmar
Od: xbartx <b...@h...net>
Dnia Thu, 08 Apr 2010 08:18:37 +0400, kashmiri napisał(a):
> Oczywiście :)
> Co nie znaczy, że polityka Citi i brak rzetelnej informacji mnie
> wk*rwiła.
Czyli za tą, tak zwaną, zagranicą to Citi nie zawsze takie pewne i
pomocne jakby się mogło wydawać.
--
xbartx
-
17. Data: 2010-04-09 17:37:25
Temat: Re: [Citibank] wymiana karty - koszmar
Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
On Mon, 5 Apr 2010, Marcin wrote:
> Witam
>
> W dniu 2010-04-05 10:04, kashmiri pisze:
>> Czy ten bank działa w XIX wieku??????????
>
> On dziala tak jak banki w Hameryce ;) Chyba na calym swiecie system Citi jest
> taki sam...
Masz na myśli takie linki:
http://citisucks.blogspot.com/
...? ;)
pzdr, Gotfryd
-
18. Data: 2010-04-09 18:51:56
Temat: Re: [Citibank] wymiana karty - koszmar
Od: "kashmiri" <n...@n...com>
Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> dared to write:
> On Mon, 5 Apr 2010, Marcin wrote:
>
>> Witam
>>
>> W dniu 2010-04-05 10:04, kashmiri pisze:
>>> Czy ten bank działa w XIX wieku??????????
>>
>> On dziala tak jak banki w Hameryce ;) Chyba na calym swiecie system
>> Citi jest taki sam...
>
> Masz na myśli takie linki:
> http://citisucks.blogspot.com/
> ...? ;)
Podobne, tylko od bardziej inteligentnych autorów.
k.
-
19. Data: 2010-04-14 09:05:10
Temat: Re: [Citibank] wymiana karty - koszmar
Od: xbartx <b...@h...net>
Dnia Mon, 05 Apr 2010 12:04:21 +0400, kashmiri napisał(a):
> Po prostu powala. Pani zaproponowała dokonanie przelewu na... rachunek
> karty kredytowej, "żeby Pan mógł wyciągnąć pieniądze z bankomatu". I nie
> umiała wyjaśnić, dlaczego zablokowano dostęp online.
>
> Czy ten bank działa w XIX wieku??????????
Jak likwidowałem CitiOneDirect to zostawała mi wtedy kk i KO. O ile
dobrze pamiętam, to do KO wyrobili mi jakąś taką kartę, która działa
tylko w oddziale, ale mogłem jej użyć do zalogowania się do systemu. To
chyba jest rozwiązanie, które Ciebie ratuje, oczywiście przy następnej
okazji ;)
--
xbartx