eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Citibank] wymiana karty - koszmar › Re: [Citibank] wymiana karty - koszmar
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "kashmiri" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Citibank] wymiana karty - koszmar
    Date: Thu, 8 Apr 2010 08:18:37 +0400
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 78
    Message-ID: <hpjleq$iv5$1@news.onet.pl>
    References: <hpc5i7$qqc$1@news.onet.pl>
    <hpc80e$lsd$1@inews.gazeta.pl><hpcb70$bm4$1@news.onet.pl>
    <hpcg6h$i95$1@inews.gazeta.pl><hpchhb$uhp$1@news.onet.pl>
    <m...@i...localdomain> <hpfsil$qe9$1@news.onet.pl>
    <hpgd9d$jph$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 94-43-133-249.dsl.utg.ge
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: news.onet.pl 1270700315 19429 94.43.133.249 (8 Apr 2010 04:18:35 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 8 Apr 2010 04:18:35 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:524490
    [ ukryj nagłówki ]

    Michal_Ko <m...@n...org> dared to write:
    > kashmiri pisze:
    >>
    >> UPDATE: Dzisiaj na próbę włożyłem kartę Citi do bankomatu - i zjadło
    >> mi ją.
    >> Mam ochotę ich obluzgać.
    >
    > Tylko dwie sprawy budzą moje wątpliwości:
    >
    > 1. Skąd zdziwienie, że zablokowana karta zostanie zatrzymana przez
    > bankomat? Cytując Ciebie:
    >
    > Miła pani konsultant łączy się z "kimś", a potem wyjaśnia, że... karta
    > Maestro została zablokowana
    >
    > Chodzi- jak sądzę- o tę samą kartę


    Zablokowanie karty nie musi skutkować poleceniem "zatrzymaj". Bankomaty mogą po
    prostu kartę wypluwać.



    > 2. "Wysłali. Doszła do rodziny w Polszy, w czwartek rodzina wysłała do
    > mnie - dojdzie za miesiąc, jak znam Gruzję."
    >
    > "minęło już 30 dni od wysłania nowej karty"
    >
    > Poczta Polska miała aż takie opóźnienie (zwykle karty z Citi szły 2-3
    > dni) czy rodzina? Pamiętam sytuację, kiedy zamawiałem w Citi duplikat
    > karty kredytowej- konsultant mnie poinformował, że obecna karta będzie
    > działać jeszcze przez 30 dni oraz zablokowane będą transakcje zdalne
    > (duplikat ma ten sam numer i datę ważności u nich)... Widziały gały co
    > brały? Nie, żebym usprawiedliwiał bank, ale w mojej sytuacji wiedziałem,
    > czego się spodziewać.

    Po kolei:
    - Gwoli wyjaśnienia: Poczta Polska zapewne nie miała opóźnienia; moja rodzina miała
    za to poślizg z wysłaniem za granicę (3 km na pocztę i nie po drodze).
    - Jak pisałem, nie zamawiałem duplikatu, tylko wymieniałem Maestro na MC Electronic.
    Wyrażenia: "transakcje zdalne" i "Maestro Citibanku" nie występują razem.
    - Zamawiałem przez internet i nie było ŻADNEJ informacji o blokadzie dotychczasowej
    karty i Citi online.


    > Oczywiście, istnieją banki które mają to rozwiązane dużo lepiej.
    >
    > Pomijam kwestie tego, dlaczego się zdecydowałeś na wymianę karty
    > debetowej w trakcie wyjazdu zagranicznego (lub bezpośrednio przed nim).

    Jestem za granicą na dłużej - czas liczony w latach - nie mam wyboru ;)


    > Rozumiem, że jakiś inny rozsądny dostęp do środków jednak posiadasz
    > (poza KK Citi)? :)

    Oczywiście :)
    Co nie znaczy, że polityka Citi i brak rzetelnej informacji mnie wk*rwiła.

    k.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1