  • 21. Data: 2008-01-10 10:33:21
    Temat: Re: Clarkson i jego 500 funciaków
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:20a2d5dd-2845-441e-a80f-5840f35a9b0a@1g2000hsl.
    googlegroups.com...
    On 10 Sty, 10:43, "Slavekk" <S...@g...pl> wrote:

    > Ale pierwsze logowanie pinem bankomatowym - czyli nalezy po ustawieniu
    > ipinu zmienic sobie rowniez pin w karcie

    Pomyłił ci sie PIN z kodem jednorazowym, albo cierpisz na paranoję...;-)
    Jednokrotne podanie PINu nie dezaktualizuje go.

    Sławek

  • 22. Data: 2008-01-10 16:12:06
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "Marcin Mokrzycki" <m...@p...pl> wrote in message
    [...]
    > Nigdy (byłem jakieś 4 razy) nie czekałem dłuzej niż 2 minuty. Ankietę
    > wypełniłem bez problemu. Oddziały w centrum Warszawy.

    No moze w centrum. Oddzialy w Galmoku i na Ursynowie niestety sa oblegane...

  • 23. Data: 2008-01-10 16:13:43
    Od: "ygreko" <...@...com>

    "Bartosz 'xbartx' Nowakowski" <b...@h...net> wrote in message
    [...]
    > Co do stania w kolejkach to pewnie zależy też od pory, ja ostatnio często
    > wpłacałem pieniądze i zazwyczaj byłem pierwszy albo max drugi w kolejce i
    > nie stałem dłużej niż 5 minut. Żadnego (przynajmniej u mnie) komputera z
    > ankietą nie ma.

    Byc moze. Ja ostatnio bylem drugi w kolejce i 17 minut jak nic -- z
    zegarkiem w reku.
    Komputery z ankietami sa w oddzialach, w ktorych stalem w kolejkach, tzn. w
    Galmoku i na Ursynowie.

  • 24. Data: 2008-01-10 17:17:38
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Thu, 10 Jan 2008 10:45:16 +0100, Slavekk wrote:

    > Wszystko dobrze tylko klient Citi który ma tam tylko KK nie ma takich
    > możliwosci jak piszesz.

    Ale podobno już niedługo ma mieć :-)

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 25. Data: 2008-01-11 07:12:26
    Od: "ES" <e...@g...pl>

    Slavekk <S...@g...pl> napisał(a):

    > Wszystko dobrze tylko klient Citi który ma tam tylko KK nie ma takich
    > możliwosci jak piszesz.

    Nie mam ROR w Citi, a kartę klienta drukują na miejscu.