  • 1. Data: 2009-07-17 07:01:25
    Temat: Co macie u siebie w portfelu?
    Od: karol <k...@k...pl>

    Witam!

    Czym gracie? Walorami duzych spolek (WIG20) czy gracie rowniez jakimis
    mailymi "dziwolagami"?
    A jakie jest wasze doświadczenie z zarabianiem: na jakich walorach
    najlepiej zarabiacie?
    I ile udaje wam sie ugrac w ciagu roku? 20%?

    M.B.

  • 2. Data: 2009-07-17 07:08:46
    Temat: Re: Co macie u siebie w portfelu?
    Od: "greqq" <w...@o...pl>

    tylko na wigu 20 z tegoz powodu ze nie jestem dobrym graczem,
    wszystkie akcje kupiłem w listopazdzie zeszłego roku i zysk mam od 160%
    przez 20% do 5% i -5%,