  • 1. Data: 2009-07-17 05:57:26
    Temat: Dziś wreszcie będzie 2000
    Od: tes <t...@g...com>

    Jesli to prawda ze GS i JPM ciagna rynki to te 2000 to tylko stacja
    pośrednia na Mount Everest.
    Nikt nawet dziś nie wspomina o poziomach 2500-3000 :)) i dobrze ,
    cicho sza

  • 2. Data: 2009-07-17 07:54:19
    Temat: Re: Dziś wreszcie będzie 2000
    Od: Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>

    tes wrote:

    > Jesli to prawda ze GS i JPM ciagna rynki to te 2000 to tylko stacja
    > pośrednia na Mount Everest.
    > Nikt nawet dziś nie wspomina o poziomach 2500-3000 :)) i dobrze ,
    > cicho sza

    Co tak naganiasz? Chcesz po 2000 szybko sprzedać? :P

  • 3. Data: 2009-07-17 11:54:49
    Od: tes <t...@g...com>

    On 17 Lip, 09:54, Delfino Delphis <D...@w...poczta.onet.pl>
    wrote:

    > Co tak naganiasz? Chcesz po 2000 szybko sprzedać? :P

    Nic nie naganiam , jest trend up - kazdy to widzi , a taki mocny trend
    nie konczy sie ot tak sobie.
    Smieszne korekty po 10 -20 pkt , a wiec rynek mocny czy slaby ?
    Ja mowie : b.mocny!!!

  • 4. Data: 2009-07-17 13:12:01
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 17 Lip, 13:54, tes <t...@g...com> wrote:

    > Nic nie naganiam , jest trend up - kazdy to widzi , a taki mocny trend
    > nie konczy sie ot tak sobie.
    > Smieszne korekty po 10 -20 pkt , a wiec rynek mocny czy slaby ?
    > Ja mowie : b.mocny!!!

    W sumie masz całkowitą rację. Plus wyniki dużych firm lepsze od
    oczekiwań i dane makro lepsze od prognoz. Wszystko jest super.
    Tylko że czasami rynki zachowują się jak prawdziwy psikuta z "s" na
    końcu :) Nie wiadomo dlaczego, nagle ciach w drugą stronę niż wszyscy
    myślą.

    Ale życzę wam L te 2000 nawet dzisiaj, mimo że sam nic nie mam.
    A S życzę 1900, a co. Niech też coś mają z życia :)

  • 5. Data: 2009-07-17 16:39:37
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 17-07-2009 o 15:12:01 macieks <m...@g...com> napisał(a):

    > A S życzę 1900, a co. Niech też coś mają z życia :)

    no i sie spelnilo.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 6. Data: 2009-07-17 18:18:36
    Od: "dwig" <d...@o...pl>

    > Jesli to prawda ze GS i JPM ciagna rynki to te 2000 to tylko stacja
    > pośrednia na Mount Everest.
    > Nikt nawet dziś nie wspomina o poziomach 2500-3000  :))  i dobrze ,
    > cicho sza

    To gdzie zajdziemy czas pokaże ale to czy rynek jest na nowo mocny to już
    wiekszej wagi pytanie. Jeśli weźmiemy pod uwagę ze rynek bardzo energicznie
    ruszył w lutym to obecny wzrost z ostatniego tygodnia może być tylko tak samo
    energiczną próbą powrotu do tychże wzrostów. Oczywistym jest na obecną chwilę że
    byki dowodzą(co najmniej dowodziły do dzisiaj). Zycie doświadczyło mnie że
    trendowi nie należy się przeciwstawiać, a ten jest wzrostowy w ujęciu
    tygodniowym, ale jedno jest dla mnie bardzo ale to bardzo realne: JESZCZE
    POMACAMY DOŁEK Z LUTEGO A CO NAJMNIEJ BĘDZIEMY W JEGO POBLIŻU!!!!

    www.profesjonalnyinwestor.blogspot.com
    Inwestycje giełdowe to biznes, z tą różnicą, że możesz na nim zarabiać bez
    względu na koniunkturę w gospodarce.

  • 7. Data: 2009-07-17 19:14:32
    Od: "Virck" <v...@v...com>

    "dwig" <d...@o...pl> wrote in message
    : JESZCZE
    > POMACAMY DOŁEK Z LUTEGO A CO NAJMNIEJ BĘDZIEMY W JEGO POBLIŻU!!!!

    Nie zblizymy sie nawet na 100 pkt do tego dolka....Ale pomarzyc mozesz....