  • 11. Data: 2006-03-16 06:47:06
    Temat: Re: Co powiecie o kocie w INTELIGO???
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    > UĹźytkownik "Miernik" <m...@f...org> napisaĹ&#65533; w wiadomoĹ&#65533;ci
    main.local...

    > Dla kogos kto bedzie mial pobory wyplacane przelewem na to konto srednie
    > slado >100zl nie jest problemem - ono sie utrzymuje automatycznie...
    >
    > --
    > Pozdrowienia
    > ---
    > Slawek Kos --> s...@p...com

    Nie koniecznie. Jak ktos ma 800zl wynagrodzenia, to jak ma sie utrzymac srednie
    saldo, skoro po zaplaceniu rachunkow, nie bedzie tego sredniego salda 100zl!

    ------
    Zaloz konto bankowe w USA z Polski - http://www.freewebs.com/hsbcusa/

  • 12. Data: 2006-03-16 07:06:11
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "kjvirtual" <k...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]

    Podpisy sie wycina...

    > Nie koniecznie. Jak ktos ma 800zl wynagrodzenia, to jak ma sie utrzymac
    srednie
    > saldo, skoro po zaplaceniu rachunkow, nie bedzie tego sredniego salda
    100zl!

    Niekoniecznie <- razem...
    Co do pytania - normalnie, z uwzglednieniem czynnika czasu...;-)
    1-go wplywa 800zl i saldo jest 800zl
    7go wyplacamy 200zl na swoje potrzeby - saldo 600zl
    15-go regulujemy 400zl rachunkow - saldo 200zl
    20-go wyplacamy 200zl - saldo 0zl

    Srednie saldo wychodzi (800*6+600*8+200*5)/30=353zl
    Jeszcze jakies pytania z arytmetyki? ;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 13. Data: 2006-03-16 07:18:26
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

> [...]
    > 20-go wyplacamy 200zl - saldo 0zl
    >
    > Srednie saldo wychodzi (800*6+600*8+200*5)/30=353zl
    > Jeszcze jakies pytania z arytmetyki? ;-)

    Tak. A kiedy ktos wyplaca kase na jedzenie ?? Bo chyba jesc musi?? Nie da sie z
    taka pensja utrzymac salda 100zl, bo trzeba wyjac i tyle.

  • 14. Data: 2006-03-16 07:27:05
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > Tak. A kiedy ktos wyplaca kase na jedzenie ?? Bo chyba jesc musi?? Nie da
    sie z
    > taka pensja utrzymac salda 100zl, bo trzeba wyjac i tyle.

    Wtedy nie stać cię na Inteligo. Musisz szukać innego banku.
    Tomek

  • 15. Data: 2006-03-16 08:19:44
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    wiadomości

    > Tak. A kiedy ktos wyplaca kase na jedzenie ?? Bo chyba jesc musi?? Nie da
    sie z
    > taka pensja utrzymac salda 100zl, bo trzeba wyjac i tyle.

    No przeca napisalem - 2 razy w miesiacu 7-go i 20go
    Czytac nie umiesz czy chcialbys zuzyc wiecej niz zarobki (800zl)?
    Mozesz wiecej ale mniejsze kwoty, mozesz miec mniejsze rachunki miesieczne,
    mozesz... co chcesz.
    Wazne zeby miesieczne zarobki zuzywac PRZEZ CALY MIESIAC a nie wyplacac cala
    kwote nastepnego dnia po wyplacie. Bo wydatki tez sa przez caly miesiac.
    Chyba mi nie powiesz ze najadasz sie tylko raz na miesiac po wyplacie a
    potem poscisz do nastepnej?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 16. Data: 2006-03-16 08:30:26
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

> [...]
    > kwote nastepnego dnia po wyplacie. Bo wydatki tez sa przez caly miesiac.
    > Chyba mi nie powiesz ze najadasz sie tylko raz na miesiac po wyplacie a

    Tylko przesadziles z tymi kwotami. Nikt tyle czasu nie zyje za 200zl. Czytac
    umiem, a ty chyba nie bardzo czaisz ile co teraz kosztuje. Moim zdaniem nie da
    sie utrzymac salda 100zl przez caly miesiac przy takich zarobkach. Predzej
    wyjmie sie te pieniadze i je wyda, niz bedzie trzymac i wyplacac co tydzien.

  • 17. Data: 2006-03-16 08:41:58
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

> [...]

    Czytac
    > umiem, a ty chyba nie bardzo czaisz ile co teraz kosztuje.

    Czaje...;-)
    Jesli ktos ma rzeczywiscie 800zl/mc to MUSI malo wydawac i to nie twoje
    zmartwienie ale jego

    > Moim zdaniem nie da
    > sie utrzymac salda 100zl przez caly miesiac przy takich zarobkach. Predzej
    > wyjmie sie te pieniadze i je wyda, niz bedzie trzymac i wyplacac co
    tydzien.

    A moim zdaniem ty nie rozumiesz tej arytmetyki i tyle...
    Jak wyjmie i wyda to za co bedzie zyl przez miesiac?
    MUSI sobie cos zostawic.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 18. Data: 2006-03-16 09:20:32
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

> [...]
    > tydzien.
    >
    > A moim zdaniem ty nie rozumiesz tej arytmetyki i tyle...
    > Jak wyjmie i wyda to za co bedzie zyl przez miesiac?

    Rownie dobrze moze wyjac 200zl na jedzenie i trzymac kase do konca miesiaca i
    potem za wszystko zaplacic i moze byc oczywiscie ponad 100zl salda dziennego,
    ale to nie chodzi o to, czy jest mozliwe, a jak wyglada w realnym swiecie. JA
    uwazam, ze nie da rady, bo osoba ztakimi dochodzami predzej wydaje kase, a nie
    trzyma na koncie inteligo, aby ocali pare zlotych. A arytmetyke doskonale znam i
    twoje zdanie mam w Dupie :)

  • 19. Data: 2006-03-16 09:22:36
    Od: Łukasz Cielecki <a...@...sygnaturce>

    Miernik napisał(a):

    > Chyba że
    > masz przyznay debet, to Ci i jak masz 0 lub mniej zabiorą.

    Przejęzyczenie? Właśnie jak masz przyznany to w ogóle nie zabierają 4,99
    niezależnie od salda. Pobierają za to 0,99 - też niezależnie od salda.

    --
    ####__ __ Łukasz "MrLuck"_Cielecki __ __ _ ___ __ #

  • 20. Data: 2006-03-16 09:57:11
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    > twoje zdanie mam w Dupie :)

    i vice versa, o ile wiesz co mam namysli...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---