  • 1. Data: 2006-03-15 18:54:32
    Temat: MultiZet
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Nie wiem czy przegapilem, czy moze nikt nie zauwazyl ;)

    W jaki sposób karta MultiZET dopasowuje się do Twoich potrzeb?

    a.. możesz stworzyć własną kartę, z dowolnym zdjęciem, aby miała ona
    bardziej osobisty charaktermożesz samodzielnie wybrać PIN, który łatwo
    zapamiętasz
    http://www.multibank.pl/dla_ciebie/karty_kredytowe/v
    isa_multizet/produkt/
    http://www.multibank.pl/images/MultiBank2/Portal/Bin
    aryPL/96540/zet1_96540.gif

    MK

  • 2. Data: 2006-03-15 19:41:54
    Temat: Re: MultiZet
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    MK napisał(a):

    > Nie wiem czy przegapilem, czy moze nikt nie zauwazyl ;)

    Przegapiłeś

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 3. Data: 2006-03-15 20:10:13
    Od: Karol Żwiruk <p...@k...pl>

    > a.. możesz stworzyć własną kartę, z dowolnym zdjęciem, aby miała ona
    > bardziej osobisty charaktermożesz samodzielnie wybrać PIN, który łatwo
    > zapamiętasz

    niestety tylko teoretycznie możesz stworzyć taką kartę on-line, po złożeniu wniosku o
    kartę, dopasowaniu zdjęcia w aplikacji na stronie otrzymujesz takiego maila:

    "W związku z Pana wnioskiem o wydanie karty kredytowej MultiZet:
    Wymagane dokumenty (...)

    Dodatkowo wymagane jest dostarczenie zdjęcia:
    - W formie papierowej lub w formie elektronicznej. (w przypadku drugiej opcji
    nośniki danych jest zatrzymywany przez bank. )

    1. DANE TECHNICZNE DOTYCZĄCE ZDJĘCIA
    zdjęcie Klienta musi być zapisane w formacie .jpg
    może być pobrane z galerii zdjęć MultiBanku oferującej kilka gotowych propozycji
    optymalne zdjęcie powinno mieć min 800x600 pikseli
    plik ze zdjęciem nie powinien przekroczyć 1,5 MB
    MultiBank nie ma możliwości poprawiania jakości dostarczanych zdjęć
    zdjęcie przyjmowane w formie papierowej powinno być naklejane na 'Kartę do zdjęcia'
    (załączam wzór).
    Należy tak przykleić zdjęcie, aby fragment zdjęcia, który ma zostać naniesiony na
    kartę był widoczny w jednym z wyciętych okienek"

    ciekaw jestem zatem po co tak pieczołowicie dopasowywałem online zdjęcie aby ładnie
    pasowało na karcie ;(
    a z tym że nie można online dostarczyć zdjęcia podczas składania wniosku to już
    przesada IMHO

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://KartyOnLine.pl